Lähettäjä: h-h-h
Päivämäärä: 8.8.25 19:26:02
"Jos hänellä ei hermot kestä yhtään, alkaa raivostua kun osat ei mene kohdalleen tai nuo hommat on hänen mielestään ihan perseestä, tai valittaa, ettei varmasti noita hommia tee, tai heittää seksististä läppää tai yrittää koko ajan kopeloida, niin tiedät, että tapailu oli tässä ja suhteella ei ole tulevaisuutta."
TÄMÄ!!!
Olen monta kertaa viilentänyt välit ihan kavereiden kanssa, kun alkavat vänistä "emmäviitti", naureskelevat että "akkojen hommaa", tai raivoavat ja runnovat tavaroita, tai sitten naureskelevat, että ihanasti hikoilet ja läähätät ja tässähän ois hyvä panna sua ja näytät seksikkäältä tossa asennossa.
Ovat entisiä kavereita, lähinnä moikkaustuttuja, jos sitäkään.
Ja sitten on niitä kavereita, jotka osaavat käyttäytyä ja viitsivät auttaa. Tai jotka ovat pyytäneet minua auttamaan ja ovat käyttäytyneet kunnolla.
Yhden eksänkin kanssa yksi syy siihen, miksi erosimme, oli se että hän vänisi joka asiasta, jotka liittyi kotiin. Ei voinut laittaa lamppuja kattoon vaikka olisi yltänyt paremmin kuin minä. Ei voinut täyttää tiskikonetta, koska likaiset astiat on niin oksettavia. Ei voinut putsata lavuaarin hajulukkoa, koska se on niin ällöttävää. Ja niin edelleen. Emme edes ehtineet muuttaa yhteen, ja hyvä niin.
|