Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ukrainasta laadukas rotu koiranpentu oletko

Lähettäjä: tuonut? 
Päivämäärä:   8.8.25 12:32:31

Onko ketään ostanut Ukrainasta koiranpentuja. Itse olen Suomen markkinat kolunnut ja ei ole sopivaa myynnissä ja Ukrainassa olisi,mutta miten toimia? Sen tiedän että mitään pikkupentua sieltä ei voi tuoda koska raivotauti vasta-aine testaukset.
Kiinnostaa myös hinta taso ja kuljetus kulut Suomeen. Kiva jos joku osaa kertoa.

Re: Ukrainasta laadukas rotu koiranpentu oletko

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   8.8.25 12:45:45

Kaveri toi muutama vuosi takaisin pennun. Ukrainalainen rotu ja koira on oikeasti hyvä, nyt viimeksi eilen oli messarissa ROP ja BIS4
Pitää hakea itse, muuten paperien kanssa voi tulla isojakin ongelmia. Laatu maksaa sielläkin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.8.25 14:36:00

Eikö koiran pitänyt olla tyyliin puolivuotias ennenkuin sen aikaisintaan voi tuoda? Miettisin kyllä kuinka koira on tärkeimmän kehitysikänsä sosiaalistunut ja muutenkin oppinut tavoille, ei loistava ulkomuoto auta jos koira on jossain pihanperällä häkissä kasvanut kuten nämä kasvattajien koirat ulkomailla usein on.

Lähettäjä: Kummitus 
Päivämäärä:   8.8.25 15:09:56

Myyntiin tuotavien pentujen tulee olla 6 kk ikäisiä, mutta omaksi lemmikiksi saa toki tuoda nuoremman.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.8.25 15:18:42

”Miettisin kyllä kuinka koira on tärkeimmän kehitysikänsä sosiaalistunut ja muutenkin oppinut tavoille”

Tuttavapiirissä useampi ulkomaantuontipentu, saikohan ne tuoda maahan 16vko ikäisenä? Sosiaalistumisen kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa. Tervepäinen koira ei tarvitse mitään sirkushuveja sosiaalistuakseen. Tavat oppii vanha koirakin.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   8.8.25 16:11:05

Mulle tuli ennen Ukrainan sotaa Venäjältä rotukoiran pentu 4kk ikäisenä, ihan mahtavan koiran sain, joka on terve ja täydellinen luonne. Voisin samalta kasvattajalta ottaa uudenkin pennun, jos vaan olis mahdollista.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.