Lähettäjä: adsa
Päivämäärä: 8.8.25 12:51:12
Todellakaan eei tarvitse alkaa seurata takaisin. Mitä ihmettä? Jokainen seuraa niitä ketkä kiinnostaa.
Jos tilisi vaikuttaa fiekkitililtä? Jos sinulla ei ole seuraajia ja et itse seuraa juuri ketään, julkaisuja ei paljoa ole ja nekin on jotain valokuvia kukkasista, niin moni saattaa luulla, että pidät feikkitiliä. Jos seurattavallesi tulee paljon pskakommentteja feikkitilien takaa, niin silloin saattaa automaattisesti poistella ne, jotka vaikuttavat epäilyttäviltä.
Minulla on kaksi instatiliä. Toinen on yksityinen, henk koht tilini. Toinen sitten julkinen, johon postaan erääseen aiheeseen liittyviä asioita. Postaukset on asiasta ja asiallisia, niissä on kuvatekstit, eli ei pelkkiä maisemakuvia. En seuraa samoja tilejä noilla molemmilla, vaan toinen antaa vapautta, kun voi seurata ihan eri aiheita ja henkilöitä ilman, että kaverit alkaa kuittailemaan seurattavieni listasta. Kuitenkin pysyn asiallisena ja tuon tilin kommenteista tykätään ja niihin vastataan.
Mutta tuo anonyymitili on myös kerran estetty. Esitin ihan asiallisen kysymyksen, johon tuli parilta muulta kommentti "Oon samaa mieltä" tai "miettinyt samaa", ja siinä oli toistakymmentä tykkäystä. Mutta ilmeisesti tilin pitäjä ei pidä siitä, että hänen "neuvo-/vinkkipostaukseen" esitetään kysymyksiä eikä vain kehuja :D Kommenttiani ei kuitenkaan ole poistettu, mutta en pääse näkemään tilin postauksia tai tarinoita. No, kertoo aika paljon siitä, ettei kyseisen henkilön palveluita kannata ostaa. Jos haluan niitä joskus nähdä, niin onnistuuhan se, kun kyseinen tili on kuitenkin julkinen. Oma anonyymitilini on vähän samaan aihepiiriin liittyvä, joten ehkä tuo esetäjä piti minua uhkana? En kuitenkaan omalla tililläni neuvo tai valmenna ketään eikä se ole mitenkään kaupallinen, joten en vie kyllä asiakkaita keneltäkään.
Pääosin tuon anonyymitilini kommenteista on tykätty todella paljon, eli tuo yksi estäjä on kai ainoa, joka ei pitänyt. Ja yksi ei ole hyväksynyt seuraajapyyntöä. Mutta muuten ei ole kai poistettu seuraajista.
|