Lähettäjä: I
Päivämäärä: 8.8.25 10:57:32
Erosin kesän alussa pitkästä parisuhteesta. Kliseisesti kasvettiin erilleen, eikä siihen liittynyt draamaa. Ollaan edelleen hyvissä väleissä, mutta kavereina.
Viime viikonloppuna olin kavereiden kanssa baarissa. Sieltä löytyi sitten laastari, tiesimme toisemme nimiltä, muttei tunneta tarkemmin. Päädyttiin sitten jatkoille luokseni. Jo silloin yöllä puhuttiin, ettei tässä kumpikaan ole etsimässä mitään suhdetta, vaan tämä on vain aikuisten välistä hauskanpitoa.
No, tämä äijä etsi minut Fbstä ja on sen jälkeen laitellut jatkuvasti viestiä. Alkuun kyseli normaalisti kuulumisia, ja toki ystävällisesti vastasin. Sen jälkeen alkoi mennä vähän oudoksi. Kertoi kuinka oli kertonut säädölleen (?!) tästä yhden yön jutusta, ja laittoi sen poikki. (Ei todellakaan maininnut minulle sanaakaan silloin illalla, että on joku säätö menossa..)
Haluaisi nähdä, ja on kuulemma nyt minuun ihastunut. Olen suoraan vastannut, että en halua nähdä enkä etsi mitään suhdetta, vaan haluan nyt tällä hetkellä elää itselleni.
Sanoo ymmärtävänsä, ja hetkeksi hiljeneekin. Seuraavana päivänä kuitenkin taas laittelee viestiä, että on liikkumassa kotikaupungissani, että jos haluan nähdä niin hänelle käy.
En muistanutkaan kuinka raskasta touhua tämä on :D eikö miehet oikeasti voi vain antaa olla, kun ei anna mitään signaalia? Pitääkö tässä vaan olla vastaamatta?
|