Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten tulkitset kysymyksen?

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   7.8.25 23:00:44

Sain työterveyteen liittyvän kyselyn. Yksi kysymyksistä oli, onko ollut unettomuutta viimeisten 3kk aikana aamu/iltavuorojen aikana.

Hassusti muotoiltu, ihan kuin työvuorojen aikana pitäisikin nukkua ja kyselyssä haluttaisiin tietää onko siinä ollut vaikeuksia. Tässä kuitenkin olen vielä kärryillä siitä mitä haetaan.

Mutta seuraava kysymys on hämmentävä. Eli peruskysymys on, onko ollut unettomuutta, ja jatko kysymys aamu- ja iltavuoroille on "yli kahden viikon lomalla (vaikka lomasta olisi kulunut yli 3 kk)".

Siis mitä tuo edes tarkoittaa? Olenko minä nyt jotenkin tyhmä kun en ymmärrä kysymystä, vai onko se teidänkin mielestänne omituinen?

Suomentakaa joku niin että tyhmäkin ymmärtää miten tuo kysymys pitäisi tulkita.

Re: Miten tulkitset kysymyksen?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   7.8.25 23:02:37

Niin että vastaa, vaikka lomasta olisikin jo aikaa.

Päivämäärä:   7.8.25 23:12:52

Ahaaaaa! Niinpä tietysti! Eli jos olen ollut yli 2vk lomalla esim puoli vuotta sitten...

Joo, nythän to on ihan selkeä, eli olin vain tyhmä.

Kiitos, Zäkä!

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   7.8.25 23:13:22

No vastaa onko ollut unettomuutta. Eli oletko valvonut ilman unta työvuorojen välissä.
Eri asia onko ollut vaikeuksia nukahtaa.

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   7.8.25 23:14:16

Najadi, toivottavasti työsi ei ole sellaista missä pitäisi käyttää "aivoja".

Päivämäärä:   7.8.25 23:51:13

Työni on enempi fyysistä. Olen aina tiennyt, että ajatustyö ei ole minun juttuni. Pärjään paremmin kun saan tehdä työtä käsilläni.

"Unettomuudella tarkoitamme nukahtamisvaikeuksia, toistuvia heräämisiä unen aikana tai vaikeksia pysyä unessa."

Onhan niitä... Se on yksi loppuunpalamisen monista oireista, ja minulla on taustalla paha sellainen. Se vaikuttaa myös muistiin, keskittymiseen ja kykyyn järkeillä asioita. Parempaan suuntaan ollaan jo menossa, mutta vielä tulee välillä vastaan tilanteita että jään ihmettelemään jotain juttua mikä on muille itsestään selvä.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   8.8.25 00:19:27

Käsillä minäkin olen tykännyt työtäni tehdä, koska siinä näkee valmiin.
Nyt, kun ikää on tullut lisää, niin homma on muuttunut enemmän "neuvomiseksi", kun uusia "poikia" täytyy opettaa.
Välillä oikeasti @!#$, kun istut toimistolla paperitöissä, kun halu on olla siellä kentällä, mutta tätä se on yrittäjän duuni.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.