Lähettäjä: m
Päivämäärä: 7.8.25 22:08:24
Aloitin opintoja ja samalla ensimmäisiä yliopisto tasoisia opintojani toukokuun puolessa välin etänä itseopiskelemalla. Sain heinäkuun loppuun mennessä suoritettua kaksi kurssia 3 op yhteensä. Ensimmäinen kurssi arvosanalla 5 ja toisesta tulee vaan tieto hyväksytty tai hylätty.
Toisella kurssilla meni hyvin puoleen väliin saakka, kunnes piti kirjoittaa 2 eri esseetä, vaatimuksillaan erilaisia mutta piti kuitenkin jo tuottaa oikeustieteellistä tekstiä. Mulla meni jo siihen kaikki paukut, ja ensimmäisen kerran kun molemmat palautin sain korjattavaksi vähintään 10 kohtaa molemmista, mutta kaikki olivatkin vain muotoseikkojen korjauksia, eli jos vaan olisin jaksanut paremmin lukea sitä 50 sivuista kirjoitusohjetta niin olisin varmaan vähemmällä päässyt. Mutta itse kirjoitusten sisällöstä ei tullut mitään korjattavaa. Pari kertaa noita esseitä korjasin ja pääsin sitten kurssin läpi.
Harva ilmeiseti ensimmäisellä yrittämällä pääsee, mutta mietin että kannattaisiko minun jatkaa opiskelua vai olenkohan hieman liian tyhmä näihin? Todella typeriä virheitä mielestäni tein.
|