Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  paarman karkotin

Lähettäjä: Kuinkaon 
Päivämäärä:   6.8.25 17:31:50

Oletteko testanneet sudenkorentoja paarmojen karkottamiseen? Joko ostettua tai itse tehtyä. Onko toiminut?

Minä hommasin kokeeksi sellaisen mustan korennon ja se toki piti heti testata. Totesin, että ainakaan niihin kirjaviin paarmoihin se ei tehonnut. Ripustin sen kissan onkeen lelun tilalle niin että se "lenteli" pääni yläpuolella. No, paarma otti ja istahti kädelle jolla pitelin onkea sudenkorennon keikkuessa siinä yläpolella. Se pelotteesta...

Muista paarmoista en tiedä, kun nuo kirjavat ovat tällä hetkellä ainoita, muita paarmoja ei täällä tällä hetkellä ole.

Mitä kokemuksia muilla, jos olette testaneet?

Re: paarman karkotin

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   6.8.25 17:38:32

Testasin ostettua, ei toimi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.8.25 19:02:29

Seepraraitaiset vaatteet toimivat paremmin. Raitapaita ja raitahattu päälle vaan. Lisäksi jotain ötökarkoitetta heppapuolelta, itse käytän effolia. Aika rauhassa saa olla.

Isällä sellainen sudenkorentohärpätin, sanoi että ehkä saattaa vähän auttaa mutta ei kuitenkaan kaikkia estä puremasta. Eivät ne kauas ainakaan korentoja väistä, hyvin paljon paarmoja on läheisellä uimakuopalla jossa on korentoja vähän turhankin paljon. Ja nekin muuten voivat purra ja se sattuu! :D

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   6.8.25 19:30:52

Paarmat niin ahneen nälkäisiä että ei ne pötki pakoon jostain härpäkkeestä. Eikä hevosissa tuoksut paljon karkota. Ainoa apu että hukkuvat ansaämpäriin tai paarmaliimaan.

Lähettäjä: Kuinkaon 
Päivämäärä:   6.8.25 21:07:24

Ei siis ole likimainkaa niin hyvä kuin on hehktettu monelta taholta. Sitä epäiliki, mtta tlipa testattua.

Minua on sudenkorento purrut vain yhden kerran, ja sekin siksi, että kissa oli sen saanut kiinni. Pelastin korennon, mutta se puolustautui silti ja puri minua sormeen. Sanoisin, että paarmat purevat paljon kipeämmin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.8.25 22:21:18

Vähensi ehkä, mutta ei kyllä ollut kaiken sen hehkuttamisen arvoinen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.