Lähettäjä: aaaaa
Päivämäärä: 6.8.25 18:12:54
"Minun oli yksinkertaisesti vaikea löytää paikan päälle, ja sitten aika loppui kesken."
No eihän tuo ole mikään syy tehdä oikaisupyyntöä :D
Jos et tiedä mihin sinun pitää mennä, niin otat siitä etukäteen selvää ja lähdet niin ajoissa, että on varaa eksyäkin matkalla. Ja tarpeen tullen käyt vaikka etsimässä paikan etukäteen, eli reitin kotoasi (tai mistä nyt menitkään) sinne YTHS:lle, ja sitten vielä lähdet niin ajoissa, että siellä rakennuksessa ehdit vähän seillailla, etsiä oikean paikan, riisua ulkovaatteet, käydä vessassa niistämässä nokan, pytyllä ja pesemässä kädet. Ja senkin jälkeen ehdit vielä istahtaa ja hengähtää hetken ja laittaa puhelimesi äänettömälle.
Ainakin täällä Oulun YTHS:llä lukee jo nettisivuilla hyvät ohjeet, Googlemapsin avulla löytää perille ja rakennuksen sisällä on hyvät ohjeet. Olen ollut myös Rovaniemen ja Turun YTHS:llä ja niihinkin löytänyt paikan päälle ajoissa.
Kerran oli joku remontti meneillään YTHS:n edustalla olevalla kevyenliikenteenväylällä ja en päässytkään YTHS:lle normaalia reittiä, vaan piti kiertää ihan toista reittiä koko rakennus ja ns. "puoli Oulua". Onneksi olin lähtenyt kotoa kuitenkin sen verran aikaisin, että ehdin kiertää tuon reitin enkä myöhästynyt.
Joten ei kannata tehdä oikausupyyntöä. Sille ei ole perusteita. Laskun perusteena on se, ettet saapunut varatulle ajalle sovitussa ajassa.
Se olisi perusteena valitukselle, jos paikan päällä saisit kuulla, että vastaanotto onkin siirretty ihan toiseen rakennukseen vähän matkan päähän tai kauemmas, eikä sinulla olisi tuosta mitään tietoa etukäteen. Mutta jos olisi tiedotettu, että kyseiset ajat on aikavälillä X-Y siirretty normaalista toimipisteestä Yliopistontie 7 osoitteeseen Teknologiakyläntie 18, eli parin kilometrin päähän, niin siitäkään et voisi valittaa, koska sinua oli kuitenkin tiedotettu asiasta etukäteen.
|