Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ikävä eksää vaikka suhde oli huono

Lähettäjä: aaaargh 
Päivämäärä:   6.8.25 06:46:34

Miten tästä pääsee eroon? Suhde päättyi jo keväällä, kesän aikana oli muuta säätöä mutta silti eksä kummittelee mielessä. Näen vähän väliä uniakin eksästä. Muistan kosketuksen ihan liian hyvin, naurun, kaikki ihanat tsemppiviestit viime talvelta.

Tosiasia on kuitenkin se, että mies valitsi toisen naisen ja mitä ilmeisimmin aloitti suhteen ainakin kuukautta ennen kuin lopetti suhteen minun kanssani. Muutenkaan suhde ei olisi toiminut pitkällä tähtäimellä, ihan erilaiset elämäntavoitteet jne. Mutta silti.

Järjellä ajateltuna suhde oli monessa mielessä huono, miehestä ei olisi ikinä tullut elämänkumppania tai puolisoa. Mutta se kemia oli jotain ihan käsittämätöntä, pelkkä kädestä pitäminen tai muu kevyt kosketus aiheutti väristyksiä ympäri kehoa. En ole kokenut vastaavaa kenenkään kanssa ikinä.

Kai tämä pitäisi ajatella niin, että jos löysin tuollaisen fyysisen yhteyden yhden miehen kanssa, niin pitäisi olla mahdollista löytää se myös jonkun toisen kanssa. Toivottavasti myös niin, että mies sitten oikeasti haluaisi olla minun kanssani pysyvästi eikä valitsisi toista naista.

Helpottaisi varmaan, jos osaisi olla miehelle vihainen. Se vaihe olikin suhteen päättymisen jälkeen, kuten myös suruvaihe jne. Mutta nyt kun aikaa on kulunut enemmän niin olen näköjään antanut miehelle anteeksi ja tunnen rakkautta, vaikka mies olikin monella tapaa minulle väärä. Vilpittömästi toivon, että hän on nyt onnellinen uuden naisen kanssa.

Ikävä on silti.

Re: Ikävä eksää vaikka suhde oli huono

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   6.8.25 09:11:40

Kuuluu eroprosessiin

Lähettäjä: eej 
Päivämäärä:   6.8.25 13:56:02

Olet rakastunut mielikuvaan. Tiedät itse, ettei suhteella ollut tulevaisuutta. Unohda asia ja keskity siihen, että hyvä kun pääsit eroon. Kyllä se siitä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.8.25 14:00:39

Mä erosin yhdestä exästä (joka mm. raiskasi minut useamman kerran) kohta 15v sitten ja yhä näen välillä unia joissa on niitä kivoja hetkiä hänen kanssaan jossa nauretaan yhdessä.

Tottakai mieli muistaa mukavat asiat. Ei siinä ole mitään väärää. Erittäin tärkeää on vain pitää mielessä se, että pahoja asioita ei saa unohtaa ja niitä on teroitettava mielessä jos yhtään alkavat himmetä.

Päivämäärä:   6.8.25 14:05:11

Eron jälkeen voitkin turvallisesti muistella niitä hyviä asioita ilman, että todelliset negatiiviset puolet pääsevät satuttamaan. Kuten edellinen sanoi, niitä huonoja puolia ei vaan pidä kokonaan unohtaa.

Muistele jos muistatuttaa, se on yksi tapa käsitellä suhdetta. Tunne ne tunteet, sillä niistä pääsee. Mutta pidä järki päässä. Joskus pitää vaan masistella, muistellla ja myllätä ne tunteet läpi ennen kuin voi aidosti siirtyä eteenpäin. On ihan ok kaivata sitä hypoteettista onnea, jonka luuli saavansa ennen kuin se kävi mahdottomaksi.

Päivämäärä:   6.8.25 14:14:51

"onnea, jonka luuli saavansa ennen kuin se kävi mahdottomaksi"

tämä.

Toivon vaan että pääsisin niistä unista eroon, ovat ihan liian todentuntuisia. Jotenkin inhaa herätä kauheaan p*netukseen ja sitten muistaa että näki just eksästä unta.

Ikinä en palaisi yhteen, vaikka tilaisuus tulisi. Jotenkin vaan niin jännä kun mulla on ollut paljon pidempiä ja parempia suhteita eikä niistä ole jäänyt vastaavaa "haamusärkyä" pääkoppaan. Ihan vaan tavallinen kaljuuntuva keski-ikäinen mies, harmaantuva parta ja vähän vatsaa. Kummasti vaan pitelee otteessaan vaikka miten yritän asian järkeillä.

argh.

Päivämäärä:   6.8.25 14:19:39

Hanki vibraattori :D

Päivämäärä:   6.8.25 14:24:54

.: on mulla parikin, mutta prkl kun se eksän naama tulee mieleen vibraakin käyttäessä! Olihan se kivaa että mies on hyvä sängyssä mutta en mä nyt enää haluaisi sitä muistella kun osoittautui niin kpääksi lopulta.

Tarviin varmaan jotain sähköshokkihoitoa että saan ne mielikuvat pois päästä.

Päivämäärä:   6.8.25 14:28:09

No tulkoot naama mieleen, on ne sinunkin muistojasi! Sinä saat tehdä niillä mitä haluat.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.