Lähettäjä: aaaargh
Päivämäärä: 6.8.25 06:46:34
Miten tästä pääsee eroon? Suhde päättyi jo keväällä, kesän aikana oli muuta säätöä mutta silti eksä kummittelee mielessä. Näen vähän väliä uniakin eksästä. Muistan kosketuksen ihan liian hyvin, naurun, kaikki ihanat tsemppiviestit viime talvelta.
Tosiasia on kuitenkin se, että mies valitsi toisen naisen ja mitä ilmeisimmin aloitti suhteen ainakin kuukautta ennen kuin lopetti suhteen minun kanssani. Muutenkaan suhde ei olisi toiminut pitkällä tähtäimellä, ihan erilaiset elämäntavoitteet jne. Mutta silti.
Järjellä ajateltuna suhde oli monessa mielessä huono, miehestä ei olisi ikinä tullut elämänkumppania tai puolisoa. Mutta se kemia oli jotain ihan käsittämätöntä, pelkkä kädestä pitäminen tai muu kevyt kosketus aiheutti väristyksiä ympäri kehoa. En ole kokenut vastaavaa kenenkään kanssa ikinä.
Kai tämä pitäisi ajatella niin, että jos löysin tuollaisen fyysisen yhteyden yhden miehen kanssa, niin pitäisi olla mahdollista löytää se myös jonkun toisen kanssa. Toivottavasti myös niin, että mies sitten oikeasti haluaisi olla minun kanssani pysyvästi eikä valitsisi toista naista.
Helpottaisi varmaan, jos osaisi olla miehelle vihainen. Se vaihe olikin suhteen päättymisen jälkeen, kuten myös suruvaihe jne. Mutta nyt kun aikaa on kulunut enemmän niin olen näköjään antanut miehelle anteeksi ja tunnen rakkautta, vaikka mies olikin monella tapaa minulle väärä. Vilpittömästi toivon, että hän on nyt onnellinen uuden naisen kanssa.
Ikävä on silti.
|