Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Säikkyykö whippet herkästi?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   5.8.25 15:43:36

Olen ottaani myöten täynnä työhenkilöitä joiden varikko on kotitaloni takana. Jostain syystä ne ajaa tästä talon edestä isoilla pakuilla ja aika vauhdikkaasti vielä. Heillä olis leveä liittymä toisella puolella pihaa, tässä talon edessä tosi kapea tie ja itse talo estää näkyvyyden tosi tehokkaasti.
Laadin palautetta ja aattelin sotkea siihen naapurin koiratkin. Mulla on sydän muljahtanut muutaman kerran kun olen istuksinut kuistilla kissan kanssa, joka tietysti on säikähtänyt ihan saamaristi nurkan takaa ilmestyvää autoa mut onneksi se fiksuna elukkana pujahtaa rappusten alle piiloon. Mut entäs tuollaiset äärimmäisen nopeat koirat? Olen nähnyt niiden(2kpl) kiskaisevan naapurin kumoon. Miten ne reagoisi autoa säikähtäissään?

Re: Säikkyykö whippet herkästi?

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   5.8.25 15:47:54

Pitäisikö kysyä naapurilta miten ne reagoi, ettet nolaa itseäsi keksimällä niille ongelmia joista naapuri ei tiedä mitään, jos häneltä kysytään?

Ja miten hento on ihminen, jonka pari whippetiä kaataa?

Päivämäärä:   5.8.25 15:52:05

Ei ihan hento. Oli talvi ja liukasta, ja ne koirat ampaisi jotain kohti.

Päivämäärä:   5.8.25 17:54:37

"Pitäisikö kysyä naapurilta miten ne reagoi, ettet nolaa itseäsi keksimällä niille ongelmia joista naapuri ei tiedä mitään, jos häneltä kysytään?"

Miten muuten saan nolattua itseni kirjoittamalla että tässä eletään kuin piha-alueella joten ihmiset, kissat ja koirat ei odota näkevänsä talon edessä muuta liikennettä kuin talon asukkaat ajamassa hi-taas-ti omalle parkkipaikalle? En jaksa uskoa että kukaan kysyy naapurilta mitä sen koirat tekee jos yllättäen auto näyttää tulevan päälle.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   5.8.25 18:18:57

Toivot vaan että käyttävät leveämpää ja parempaa liittymää -kaahailu kapealla pihatiellä vaarallista koiranulkoiluttajille yms tiellä liikkujille.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   5.8.25 19:14:00

Heh hauska aloitus. Tavallaan, mutta otsikkoon, kylmä, whippetit on melko reagointiherkkiä ja pehmeitä.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   5.8.25 20:12:12

Whippet on vahva koira varsinkin kun on treenattu. Helposti 2 whippettiä saa taluttajansa nurin, jos taluttaja ei ehdi yhtään varautua todella nopeaan syöksymiseen, jos whippetit näkee jonkun saaliin ja syöksyvät. Whippetit reagoi erittäin nopeasti ja hihna antaa hyvän singahdusmatkan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.