Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vinkatkaa töitä Hki, Espoo, Vantaa alue

Lähettäjä: Tarpeeton 
Päivämäärä:   4.8.25 23:19:34

Olen laittanut kymmeniä ja satoja hakemuksia siivoushommiin, pakkaajaksi, tuotantolinjalle, aspaan, ravintolaan apulaiseksi mutta en kelpaa. Olen 60 vuotias, peruskoulu, suht.koht terve, sosiaalinen tyyppi. Mä en palkkaa pyydä ihmeitä, käy myös osa-aikatyö.
Koko ajan sanotaan mene/menkää töihin, vinkatkaa minne, omat konstit alkavat jo loppua.
Voin aloittaa vaikka heti.

Re: Vinkatkaa töitä Hki, Espoo, Vantaa alue

Lähettäjä: 2r4 
Päivämäärä:   4.8.25 23:23:30

Vuokrafirmat

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   4.8.25 23:55:59

Oletko henkilökohtaiseksi avustajaksi hakenut? Koulunkäynninavustajaksi? Mitä olet tehnyt aiemmin?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.8.25 00:06:45

Vuokrafirmat. Näin itse työllistyin opiskeluaikana, kun silloin tuntui suorat paikat olevan kiven alla. Ensiksi tarjosivat vähän huonompia töitä ja kun havaitsivat hyväksi työntekijäksi sai parempia paikkoja.

Päivämäärä:   5.8.25 00:09:02

Toki realisti täytyy olla ja sanoa, että 60-vuotiaan työllistyminen on melko mahdotonta, mutta ei täysin. Miksi stressaat? Odotat pari vuotta ja haet varhennetulle varhaiseläkkeelle.

Päivämäärä:   5.8.25 00:10:32

Jos haluaa tehdä töitä, niin vapaaehtoistyöhön mars mars. Samalla saa tehdä hyvää muiden puolesta. Yhden vinkin annan PK-seudulla: Kierrätyskeskukset. He palkkaavat mielellään "vajaakuntoisia".

Lähettäjä: Tarpeeton 
Päivämäärä:   5.8.25 00:28:53

Ällö, olen tehnyt mm. työvuoro suunnittelua, aulapalvelupäälikkö nyt viimeisenä.
Avustaja työ voisi onnistua jos pystyy avustettava itse hoitamaan WC käynnit. Kokeilin pari kk mutta oksensin joka kerta kun piti vaihtaa vaippaa, pestä takapuoli.

Piste, vapaaehtoistyöllä ei elä, siitä ei makseta. Vaikka mulle riittää tienata joku 700-800€/kk ihan tyhjällä en pärjää

Päivämäärä:   5.8.25 00:35:23

Vapaaehtoistyöstä ei makseta rahaa joo, mutta siitä saa hyvän mielen ja toimii hyödyllisenä yhteiskunnan jäsenenä. Olen vähän sitä mieltä, että jos annetaan, niin itsekkin voi antaa takaisin. Sinähän saat Kelalta, tai työttömyyskassasta elämisen.

Lähettäjä: Pakkaaja 
Päivämäärä:   5.8.25 01:26:24

Pystytkö tehdä kolmivuorotyötä?

Onko tuolla alueella Valion, Arlan, Juustoportin tms meijerin tehdasta? Kaverini on Valiolla pakkaajana. Ainut koulutusvaatimus oli hygieniapassi (kaveri suoritti sen kansalaisopiston kautta viikonloppukurssina). Kolmivuorotyö. Ilta-, yö- ja pyhälisien kanssa kaverin bruttopalkka huomattavasti parempi kuin minun, joka maisterin tutkinnolla teen oman alan töitä arkisin 9-17.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.