Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lomatekemistä, yhden päivän reissuja tms?

Lähettäjä: Luuseri 
Päivämäärä:   4.8.25 21:59:04

Kysyn parviälyltä kun en itse keksi mitään, lomaa on vielä kolme viikkoa, mutta kaikki kaverit ja mies on jo pitäneet lomansa eli itsekseen pitäis aikaa viettää. Mikä ei sinänsä eroon normaalista mutta nyt ei oo edes töitä jotka välillä veis pois kotoa.

Pitkälle reissulle en voi lähteä kun kissa tarvitsee lääkitystä enkä halua laittaa sitä mieheni hoidettavaksi. Asun Porvoossa ja tästä n. 200 km suuntaansa on vielä ihan siedettävä matka, mutta rahaa ei myöskään ole järjettömiä määriä käytettävissä. Salilla voin käydä ja säiden salliessa uimassa, ja varmaan joku luontopolkukin löytyy mitä kävellä mutta kaikki muu kuulostaa tosi tylsältä yksin. Tänään kävin Loviisan raveissa ja olihan se tosi orpoa ja tympeää yksin, kaksi lähtöä taisin jaksaa katsoa.

Re: Lomatekemistä, yhden päivän reissuja tms?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.8.25 22:08:21

Itse jsksan liikkua luonnossa itsekseni vaikka miten paljon.
Suppailen, melon, uin ja kävelen sekä pyöräilen. Käyn marjastamassa ja tutustun uusiin maisemiin, joskin tää 20v kierretty lähiseutulin jaksaa aina vaan kiinnostaa.

Lähettäjä: Gloooria 
Päivämäärä:   4.8.25 22:11:42

Tää ei nyt paljoa lohduta, mutta en itsekään keksi mitään päiväreissuja. Yön yli jutuissa on ihan eri tavalla hohtoa. Olen nyt ollut 4 päivää vapaalla ja aivan kypsä tähän. Onneksi mies osaa hoitaa kissaa niin voi lähteä myös pidemmäksi aikaa kotoa pois.

Päivämäärä:   4.8.25 22:16:41

No mua ei oikeestaan toi luonnossa liikkuminen niin paljon sykäytä, pyöräilemässä vois melkein käydäki mut en mä Jopolla viitti kauheen pitkää reissua tehdä. Kävely on tylsää ilman mitään päämäärää vaikka olis jotain kuulokkeissa, melominen ja suppailu ehkä seurassa, yksin tylsää.

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   4.8.25 22:17:07

Tallinnassa käynti?

Lähettäjä: Pii 
Päivämäärä:   4.8.25 22:29:53

Lähimetsään mustikalle ja sieneen.

Tai otat kissan mukaan kotimaanreissulle.

Päivämäärä:   4.8.25 23:02:16

En syö sieniä ja mustikoitakin tosi vähän. Kissa huutaa autossa eikä tykkää matkustamisesta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.