Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Rikkaat naiset, pyöriikö

Lähettäjä: kullankaivajia? 
Päivämäärä:   4.8.25 11:15:47

Kun täällä kirjoittelee myös varsin rikkaita naisia (joko perintörikkaita tai self made), minkä verran kohdallenne on osunut 'kullankaivajia'? Tarkoitan siis klassisia gold diggereitä, jotka haluavat hyötyä naisen varallisuudesta.

Onko teille ollut ok, että varallisuutenne on yksi hyvä ominaisuus muiden hyvien joukossa, ja nostaa markkina-arvoanne - vai onko tämä totaalinen no-no?

Re: Rikkaat naiset, pyöriikö

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.8.25 11:18:23

Suomalaiset hevosnaiset on persaukisia pummeja.

Lähettäjä: Yks oli 
Päivämäärä:   4.8.25 11:35:23

Kyllä yksi sellainen tuli vastaan, lopetti tapailun samantien kun kerroin etten aio koskaan solmia avioliittoa ja minulla on omat rahani. Siinä näki että oli ollut vaan taloudellisen hyödyn perässä, olinhn häntä paljon varakkaampi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.8.25 11:41:09

Harva tietää taloudellista tilannettani. Ulospäin se ei juuri näy, toki ajan uudella itseäni miellyttävällä autolla ja asun omakotitalossa järvenrannalla, mutta muutoin en pröystäile. Ei ole kullankaivajia näkynyt.

Lähettäjä: daa daa 
Päivämäärä:   4.8.25 11:42:30

no ehkä muutamia vähän siihen suuntaan tässä on käväissyt. Nuoria miehiä jotka etsii sugarmamaa on ollut pari, siis ehdotellut, mutta mitään suhdetta ei ole ollut. Ja jokunen sopivan ikäinen, mutta selkeästi parempaa elintasoa tavoitteleva. Parin tapaamisen jälkeen jo olisi valmis muuttamaan luokseni, ei koskaan tarjoa ravintolassa tai kahvilla, teatteriliput ym. maksattaa aina minulla ja olisi kylpyläreissukin kelvannut, mutta vain jos minä maksan.
En ole rikas, mutta tulen toimeen, asun mukavasti ja ajan kivalla autolla.

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   4.8.25 12:32:32

En ole koskaan yhdellekään miehelle varallisuuttani paljastanut, kun ne muutenkin yrittävät maksattaa kaiken naisilla. Varakkuuteni ei suoranaisesti elämäntyylissäni näy, elleivät ala kylppäri- tai viinikaapin sisältöä googlaamaan (ainoat törsäyskohteeni).

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.8.25 12:46:11

Minä en ole erityisen rikas, mutta oma maatila joka aika ihana luksuspaikka asua. Tässä on yksi mies ollut joka olisi tosiaan heti muutranut tänne ja mitään ei ajatellut kustannuksiin osallistua, oli ihmeissään että minähän maksan kuitenkin tämän talon kulut joten en häviä mitään.

Minulla on muutamia sijoitusasuntoja jotka on ihan sitkeydellä ja säästäväisyydellä ansaittu.
Näistä kun sai tietää niin sen jälkeen sain tarjota kaikki reissut ja tuntui että oli ihan katkera näistä.
Hän siis tienasi enemmän, minä olen vain laittanut rahani näihin jotta joskus olisi helpompaa.

Lähettäjä: Churro 
Päivämäärä:   4.8.25 13:08:14

Kukaan ei tiedä varallisuudestani, joten ei pyöri. Minulle on äärimmäisen tärkeää ettei se kuinka paljon minulla on rahaa, tuloja tai omaisuutta määritä sitä miten viehättäväksi mies minut kokee. En minäkään välitä pätkän vertaa kumppaniehdokkaan taloustilanteesta, ihan mut asiat merkitsee minulle ihmisissä.

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   4.8.25 13:19:47

Kukaan ei tiedä.
Tässä ei kylläkään sitä kysytty. Luulisin pyörivän, jos varallisuuttaan esittelisi, mutta näin taviksena ei. Asun järven rannalla, ajan autolla ja matkustelen, enkä käy töissä. Mies tietää tän ja on lokki, mut mitään ei heru.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   4.8.25 14:29:00

En ole rahoillani leveillyt, mutta asun yksin isohkossa ok-talossa. Pihassa 2 auton talli + katos ja erikseen katos peräkärrylle ja hevostrailerille.

Talossa on tilaa enemmän kuin yksin olisi välttämätöntä.

Kyllä on moni mies ollut muuttamassa tänne ottaakseen jonkun huoneen itselleen "projekteja varten" ja autotallistakin haaveilee tekevänsä man caven. Minä en halua ketään miestä pyörimään tänne enkä todellakaan ota ketään luokseni asumaan.

Kaverimiehetkin ovat niin kavereita ja koettavat lämmitellä minua ja ai että tuo peräkärryni vetää miehiä puoleensa, kuten myös isohko autoni, jolla on hyvä kärryä vetää...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.