Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Menisinkö moikkaamaan (om) osa 2

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   4.8.25 10:29:44

"sillä mun kokemus alfoista on, ettei heidän kanssaan tarvitse miettiä, mitä he nyt haluaa"

Miten olisin voinut tietää että tää kaipa parisuhdetta kun ei kaivannut sitä minun kanssa? Luulin että on tyytyväinen meidän kuvioon, eikä halua ylipäätään suhdett syistä x joita toi esille. Mutta kuten totesin oli väärä olettaa sitä mutta saa kai sitä ihminen olla yllättynyt jos ollaan sovittu että nähdään vielä?

Re: Menisinkö moikkaamaan (om) osa 2

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   4.8.25 11:01:30

" Lähettäjä..
Päivämäärä4.8.25 09:15:12

En myöskään ymmärrä Ainokaisen ihme vääntämistä siitä että on vain panosuhteita, jotka ei merkitse mitään ja sitten niitä merkityksellisiä ja kestäviä. Itselle kaikki suhteet on merkityksellisiä, kaikki ihmiset myös. Mutta aina ne merkitykselliset ei silti pysy elämäntilanteiden muutoksissa mukana, eivät he silti lakkaa olemasta merkityksellisiä. En tiedä haetko jotain ihme validointia teidän suhteelle vai miksi koko ajan tuot esiin että kaikki ihmissuhteet kuuluu mennä niinkuim teidän suhteessa on mennyt? "

Tässä hyvin sanottu. Mielestäni voi tuntea, tykätä ja pitää merkityksellisenä, jopa rakastaakin ihmistä kenen kanssa ei halua parisuhteeseen. Vaan suhteen voi pitää ihan sellaisena kuin siitä yhdessä sovitaan.

Päästän elämääni niin harvoja ihmisiä, ettei kukaan niistä ole merkityksetön. Ei varsinkaan ihminen jonka päästän keholleni ja sisääni. Sellainen ihminen on monella tapaa erityinen ja tärkeä. Ei se silti tarkoita että haluaisin parisuhteen tai yhteisen elämän sen ihmisen kanssa.

Minulle tulee mieleen että jotkut pitävät toisia ihmisiä jonain hyötyesineinä vain, jos kuukausia tai vuosiakin panee jotakuta joka on täysin merkityksetön. Sehän on kuin käyttäisi toisen kehoa vain masturbaation välineenä, en ymmärrä miten joku pystyy.

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   4.8.25 12:35:28

"Minulle tulee mieleen että jotkut pitävät toisia ihmisiä jonain hyötyesineinä vain, jos kuukausia tai vuosiakin panee jotakuta joka on täysin merkityksetön. Sehän on kuin käyttäisi toisen kehoa vain masturbaation välineenä, en ymmärrä miten joku pystyy."

Et ymmärrä, koska et ole mies. :D Varmaan tiedät, että niille kelpaa kuminukkekin. Aito nainen vaan on halvempi ja helpompi jos ilmaiseksi saa, ei tarvii ite ees putsata käytön jälkeen. ;)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.8.25 12:47:45

"Miten olisin voinut tietää että tää kaipa parisuhdetta kun ei kaivannut sitä minun kanssa? Luulin että on tyytyväinen meidän kuvioon, eikä halua ylipäätään suhdett syistä x joita toi esille. Mutta kuten totesin oli väärä olettaa sitä mutta saa kai sitä ihminen olla yllättynyt jos ollaan sovittu että nähdään vielä?"

Kun aloititte, mies ei halunnut parisuhdetta ja seksisuhde sopi. Sitten panitte aikanne (kuukausia? Vuosia?). Sitten eräänä perjantaina panitte, ja seuraavana keskiviikkona mies tapaa kiinnostavan naisen jonka kanssa haluaa tutustua tosimielessä, joten hän ilmoittaa sinulle, että kiitos mutta tämä oli tässä.

Millä muulla tavalla hän olisi voinut toimia? Teillä ei käsittääkseni ollut mitään keskinäistä sitoumusta, muuta kuin että seksi on kivaa.

Päivämäärä:   4.8.25 12:58:28

En sanonut että hänen tapansa toimia oli väärin tai hänen olisi pitänyt toimia toisin, mutta saa kao sitä yllättyä? en ole hänelle mistään vihainen tai mitään, päinvastoin asia oli hänen toimesta hyvin hoidettu. Meillä oli välissä pätkiä ettei nähty pariin viikkoon, jos hän olisi sellaisen pätkän jälkeen ilmoittanut tuon niin en olisi ollut yhtään yllättynyt. Nyt asia vain tapahtui niin pian meidän viimeisimmästä tapaamisesta eikä hänessä silloin ollut merkkejä että olisi halunnut lopettaa hommaa.

Päivämäärä:   4.8.25 13:12:53

"Meillä oli välissä pätkiä ettei nähty pariin viikkoon, jos hän olisi sellaisen pätkän jälkeen ilmoittanut tuon niin en olisi ollut yhtään yllättynyt."

Mikä ero tuossa siis olisi ollut?

Päivämäärä:   4.8.25 13:36:59

No kyllähän sitä hetken aina tapaamisen jälkeen mies on ajatuksissa ja ajattelee että vielä nähdään, kun kerran niin oli puheita. Jos olisi kaks viikkoa mennyt ilman yhteydenpitoa, voisi hyvin ajatella että homma on kuivunut kasaan ja sitten jos ilmoitus olisi tullut, niin olisi ollut ihan eri asia.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.8.25 13:45:50

Eli luulet, ettei mies harrasta seksiä kuin yhden kanssa kerrallaan.

Päivämäärä:   4.8.25 13:47:46

Eli olisit halunnut mieheltä kahden viikon suruajan teidän tapaamisen ja "eron" välille.

Päivämäärä:   4.8.25 13:50:57

En luule, mutta kun puhe ja eleet oli vielä että nähdään niin yllätyin että mieli muuttui niin nopeasti. Kun en tiennyt myöskään että haluaa seurustella, niin sekin yllätti. Ja miksi tässä nyt täytyy vääntää minun yllättymisen tunteesta? Sanoin jo että jos olisi ollut se vaikka se pari viikkoa välissä niin en olisi yllättynyt yhtään.

Päivämäärä:   4.8.25 13:52:37

Mitä hemmettiä? Minkä ihmeen suruajan? Me emme nähneet joka viikko ja se oli mulle ihan fine, sitte nähtiin ku molemmista tuntui hyvältä idelta nähdä.

Päivämäärä:   4.8.25 13:52:43

Mitä väliä sillä parilla viikolla olisi ollut? Miehellä oli kuuakusia aikaa muuttaa mieltään, ja koska te ette seurustelleet, hänellä ei ollut mitään syytä käydä läpi näitä parisuhdetoiveitaan sinun kanssasi.

Päivämäärä:   4.8.25 13:58:34

Me emme pitäneet mitää yhteyttä näkemisiemme välissä ja itse ainakin näin ihan luonnollisena vaihtoehtona että sinä aikana homma nuupahtaa, niin käy kun ei toista tapaa ja tosiaan jos vaikka ihastuu johonkin muuhun. Tietenkin hän on voinut muuttaa mieltään parisuhteista, minulle se nyt vaan ei millään tavalla tullut ilmi. Enkö olisi saanut olla yllättynyt vai mikä ihme sua hiertää? Sanoin jo että olen asian kanssa ihan fine enkä silloin enkä nyt ajattele miehestä mitääm pahaa. Se että yllättyy, ei kerro mitään muuta kuin sen että joki asia tuli siinä hetkessä yllätyksenä. Tietenkin oli osannut sitä odottaa tapahtivaksi aikaa myöten, mutta en ehkä juuri sillä hetkellä. Jessus.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.