Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Saako Klarnaan estoa?

Lähettäjä: Tyhmä 
Päivämäärä:   4.8.25 09:18:48

Otsikossa asia tulikin, saako Klarnaan estoa? Että ei voi enää sen kautta tilata.
Ärsyttävän helppoa tilata sen kautta etukäteen ennen kuin palkka tulee. Sitten tulee äkillisiä menoja ja joutuu venyttämään maksupäivää. Sitten tulee huonompi kuukausi palkan suhteen ja taas pitää venyttää.. Nyt tuli onneksi lomarahat ja sain kaikki (hurjat 500€, mutta silti) maksettua. Mutta en haluaisi enää tuota käyttää. Mutta ei auta poisto kun monet verkkokaupat tuota tarjoaa maksutavaksi..

Re: Saako Klarnaan estoa?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   4.8.25 09:21:20

Päätät, että mitään ei tilata ellei siihen ole just sillä hetkellä varaa (ja että varaa on myös elää loppukuukausi).

Lähettäjä: ~ 
Päivämäärä:   4.8.25 09:24:54

Mites omaehtoinen luottokielto? Sen taitaa nykyään saada positiivisesta luottorekisteristä (ilmaiseksi?) voimaan.

Lähettäjä: Lil 
Päivämäärä:   4.8.25 10:45:18

Selkärangan saa helpommin.
Omaehtoinen luottokielto on perseestä, jos tulee äkillinen luottotarve, esim eläinlääkärillä. Toki niitä todistuksia saa, että kyseessä on omaehtoinen luottokielto, mutta olen kuullut että joltain pankeilta ei tipu luottoa, oli kyseessä omaehtoinen luottokielto tai normaali luottokielto.

Lähettäjä: Sipi K 
Päivämäärä:   4.8.25 11:17:14

Että se on Klarnan syy, kun pällivikainen elää yli varojeen?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.8.25 11:18:15

Poistin tietoni koko Klarnasta. Kaksi kertaa tuli sen kautta maksun hyväksymisviesti (joku yrittänyt ostaa puhelinnumerollani). Mitään rahaa ei onneksi mennyt, mutta alkoi epäilyttää koko toiminta.

Lähettäjä: Tyhmä 
Päivämäärä:   4.8.25 12:17:02

Kuka on sanonut että se on Klarnan vika? Ihan minun oma vika on. Pitkään olin käyttämättä Klarnaa (vuosia), nyt oli tarve ostaa ja maksaminen venyi äkillisten menojen takia. Tämän jälkeen aion olla taas käyttämättä, boosteriksi haluaisin tuon eston.

Mutta jos ei saa, niin ei saa. Omaehtoista luottokieltoa en halua. Täytyy yrittää kasvattaa taas se selkäranka.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.8.25 12:23:20

Ainoa vaihtoehto on se luottokielto.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   4.8.25 12:34:56

Olen törmännyt joskus siihen että ei ole muuta vaihtoehtoa kun valita se Klsrna tai Resurs Bank. Ennen pystyi suoraan maksamaan pankkitililtä tuotteen ja joskus jopa lähetettiin paperilasku/spostiin lasku.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   4.8.25 12:45:01

"Olen törmännyt joskus siihen että ei ole muuta vaihtoehtoa kun valita se Klsrna tai Resurs Bank. Ennen pystyi suoraan maksamaan pankkitililtä tuotteen ja joskus jopa lähetettiin paperilasku/spostiin lasku."

Jos muita maksutapoja ei tarjota, kannattaa tilata jostain muualta. Ja jos mistään muualta ei saa, sit jättää vaan ostamatta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.8.25 13:01:06

Ja ylipäänsä ostaa vain silloin kun rahaa on tarpeeksi maksaa kerralla tuote.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.