Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hölmö kysymys paketin lähettämisestä

Lähettäjä: ~ 
Päivämäärä:   3.8.25 14:37:30

En oo ikinä tainnut lähettää pakettia, nyt pitäisi kun onnistuin myymään jutun toridiilillä. Vienkö mä sen pakatun paketin postiin ja ne siellä postissa lisää ne osoitteet sitten siihen? Mulla kun on vaan se koodi mikä pitää laittaa siihen pakettiin minkä tori antaa.

Re: Hölmö kysymys paketin lähettämisestä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.8.25 14:39:16

Ei ole toridiilistä kokemusta, mutta itse olen aina lähettäessä merkannut pakettiin lähettäjän ja vastaanottajan tiedot

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   3.8.25 14:44:38

Pelkkä koodi riittää. Kirjoita selkeällä käsialalla. Katso saamastasi sähköpostista vielä tarkemmat tiedot,jos haluat varmistua.

Lähettäjä: jjj 
Päivämäärä:   3.8.25 14:44:58

Kirjoitat koodin sen paketin päälle sekä vaikkapa sen koodin alapuolelle kirjoitat vastaanottajan nimen ja osoitteen, voit myös halutessasi kirjoittaa lähettäjän nimen ja osoitteen.

Lähettäjä: Tii 
Päivämäärä:   3.8.25 14:45:30

Toridiiliä en myöskään tunne, mutta tavallisessa (Suomen sisällä lähetettävässä) paketissa pitää pakettiin laittaa vastaanottajan osoite ja puhelinnumero.

Lähettäjä: jjj 
Päivämäärä:   3.8.25 14:47:34

Helpottaa ne nimet ja osoitteet siinä vaiheessa, kun postissa luetaan se helposti-koodi ja tarkastetaan että vastaavat toisiaan.

Päivämäärä:   3.8.25 14:48:23

Tori kertoo seuraavaa:

"Myyjä paketoi tuotteen ja kirjoittaa paketin päälle Torista saamansa lähetyskoodin. Paketti jätetään palvelupisteelle, josta se toimitetaan automaattisesti ostajan lähimpään noutopisteeseen. Myyjän ja ostajan ei tarvitse vaihtaa yhteystietoja ToriDiiliä tehdessään."

Lähettäjä: ninni 
Päivämäärä:   3.8.25 15:09:03

Pelkkä helposti-koodi kylkeen ja paketti postin tiskille.

Päivämäärä:   3.8.25 15:27:42

Laitan aina omat yhteystiedot. Jos olisi koodin tms. kanssa hämminkiä, niin ei jäisi ilman mitään tietoja postiin. Vastaanottajan tietoja en edes tiedä.

Lähettäjä: ~ 
Päivämäärä:   3.8.25 17:19:07

Mulla ei ole henkilön osoitetietoja, niin niitä en voi laittaa. Siksi kysyinkin että ne varmaan postissa laittaa ne. Mulla on vaan helposti koodi.

Päivämäärä:   3.8.25 17:40:57

Sulla on torissa ohjeet saatavilla, toimi niiden mukaan.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.8.25 20:21:20

~: Toridiilissä ei tosiaan välity tiedot ostajalta myyjälle mitenkään, siinä käytetään vain sitä koodia. Varmista monta kertaa, että koodi on kirjoitettu pakettiin selkeästi ja oikein ja, että se ei voi irrota paketista. Eli kirjoita suoraan pakettiin koodi. Kannattaa lisäksi kirjoittaa myös omat tiedot paketin päälle, varmuuden vuoksi. Riittää nimi ja puhelinnumero tai, jos mieluummin laitat, niin nimi ja osoite.
Sitte vaan kipaset viemään postin pisteelle, semmoseen missä henkilökunta, annat paketin aspalle ja otat kuitin. Kuitista näet paremmin tiedot, tarkista, että siinä on ainakin omat tietosi oikein (koska niitä vastaanottajan et tosiaan välttämättä tiedä). Jos ei ole, pyydä aspaa korjaamaan virhe. Tulostavat tosiaan osoitetiedot siinä postin pisteellä tai joskus harvoin menee lajitteluun ja siellä tulostetaan tiedot vasta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.