Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tinder passitila, ootteko kokeilleet?

Lähettäjä: Lomaromanssi 
Päivämäärä:   2.8.25 15:43:30

Pistin kokeiluun, olen ihan vaan Ruotsiin menossa. Helposti näyttäis seuraa löytyvän. Sit kun vaan tietäis, mitä uskaltaa tehdä :D. Ois yks luontokohde, johon tyyppi lähtisi kanssani. Umpimetsää käytännössä. Olenko hullu jos lähden sinne vieraan kanssa?

Re: Tinder passitila, ootteko kokeilleet?

Lähettäjä: tsiisus taas 
Päivämäärä:   2.8.25 15:48:02

Olet hullu. Jos et tule m*rhatuksi ja paloitelluksi niin hyvin todennäköisesti rai*katuksi. Tekijöitä voi olla jalkapallojoukkueellinen. Olet todella yksinkertainen jos kuvittelet että joku lähtee umpimetsään muuta kuin helppo pano mielessä. eikä sulta kysytä haluatko vaiko et.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.8.25 15:57:14

Joo ei kiitos.

Päivämäärä:   2.8.25 16:05:13

Ehkä tarviin just noita kommentteja :D. Mutta kyseessä siis Ruotsi. Olen kyllä käynyt Suomessakin treffeillä esim luontopolulla, että periaatteessa ei pitäisi olla sen kummempaa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.8.25 16:13:58

Mikä tuo passitila on?

Päivämäärä:   2.8.25 16:16:09

Mihinkään puskaan ei koskaan mennä ventovieraiden kanssa. Varsinkin kun nyt on paljon kaikenmaailman vihamielisiä Incel miehiä joka maassa. Mene julkiselle paikalle kävelylle ja sielläkin vain reittiä missä on muita ihmisiä. Joku itsesuojeluvaisto pitää olla.

Päivämäärä:   2.8.25 16:42:17

Kolmipiste, passitila on Tinder Goldin ominaisuus, jossa sijainnin voi vaihtaa jo ennen matkaa kohteeseen, että voi tutustua ihmisiin jo ennakkoon.

Ruotsalainen kyllä ehdottikin itse ensin kävelyllä käymistä, "molempien turvallisuuden takia". Ja kertoi että hänet on tägätty "som en bra guide", mitä sitten tarkoittaakaan..?

Päivämäärä:   2.8.25 18:52:21

Ja uskot kun se itse noin sanoo? Herää! Niin kaikissa huijausviesteissäkin väittävät että klikkaa linkistä jotta tietosi pysyvät turvassa...

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   2.8.25 19:33:55

Ruotsissahan on ihan helkkaristi raiskauksia...

Päivämäärä:   2.8.25 21:30:22

Aion kyllä olla varovainen ja mietin tarkkaan lähdenkö tuonne metsäpaikkaan hänen kanssaan. Ja olen sanonut etten etsi ONS, ei hänkään. On ihan tavallisen oloinen kantismies, ei mikään ma mu ra iskaaja. Pidättekö kaikkia suomalaisiakin lähtökohtaisesti rai skaajina ennen kuin toisin todistetaan?

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   2.8.25 21:55:00

Vieraat ihmiset tavataan ensimmäistä kertaa AINA julkisella paikalla missä on paljon muitakin ihmisiä!

Päivämäärä:   2.8.25 21:59:50

Aloittaja on aika yksinkertainen jos kuvittelee että voi uskoa sokeasti mitä tuntematon ihminen sanoo ja että pelkät m@mut raiskaa. Olet itse m@mu siellä ruotsissa senkin rasisti.

Päivämäärä:   2.8.25 22:08:06

Tapaan julkisella paikalla ensin kyllä. Sitten mietin lähdenkö metsäkohteeseen. Enkä nyt ole sinne muuttamassa, joten en varmaan ihan mamu ole sentään :D Ja tuolla aiemmin joku totesi, että Ruotsissa on helkkaristi raiskauksia, niin kyllä faktaa on että tekijöissä on melkoisen paljon mamutaustaisia siellä. Ja rasisti en ole, en kai muuten olisi kiinnostunut ruotsalaisestakaan miehestä.

Lähettäjä: AnticiS 
Päivämäärä:   2.8.25 22:08:28

Ite oon käyny treffeillä mm Venezuelassa ja Kolumbiassa. Ihan kivasti meni,

Päivämäärä:   2.8.25 22:09:38

Mutta siis vieläkään en ole saanut vastauksia sellaisilta, jotka olisivat tavanneet ihmisiä käyttämällä Tinderin passitilaa?

Lähettäjä: AnticiS 
Päivämäärä:   2.8.25 22:50:45

Miten tuo sitten eroaa normi tinderöinnistä?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.