Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  temusta kysymys

Lähettäjä: Mietintä 
Päivämäärä:   2.8.25 09:52:32

Te jota olette tilanneet vaatetta temusta, ovatko värit olleet sitä mitä pitikin? Vähävaraisena joudun hankkimaan vaatteita sieltä mistä halvalla saa, ja siellä näyttäisi olevan kaikenlaista sellaista mille oikeasti olisi tarvetta. Mutta joidenkin vaatteiden kohdalla saattaa olla kuva esim. punaisesta takista, ja sitten siinä kuitenkin lukee esim. sininen.

Kumpaan näistä pitäisi luottaa? Sanaan vai kuvaan?

Eräs tuttavani tilasi sieltä kokeeksi niitä sudenkorentoja joiden pitäisi karkottaa paarmoja. Hän sanoi tilanneensa mustia ja myös tilausvahvistuksessa luki "musta", hän näytti sen minulle, mutta silti nuo korennot olivatkin värikkäitä. Punainen, vihreä, keltainen...

Mahtaako vaatteiden kanssa olla samaa? Että tilaa väriä x ja sieltä sitten tuleekin väriä y?

Kokemuksia?

Re: temusta kysymys

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   2.8.25 10:00:28

Osta ennemmin laatuvaatetta. Esimerkiksi Sellpysta ja Vintedistä saa uudenveroista tai jopa ihan uutta tavaraa pilkkahintaan. Alusvaatteiden ostamisen Kiinasta ymmärrän joten kuten, muiden vaatteiden en.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.8.25 10:07:46

Yksi vanhimmista kiinavaatteista on atm päällä. Oiskohan ikää joku 7 vuotta tällä. Edelleen on pinkki, ei toki ehkä yhtä kirkas kuin saapuessaan mutta ei kulahtanutkaan. Tilattu myyntialustalta wish.

Omalla kohdalla kaikki on ollut sitä mitä pitää kun oon tilannut Kiinasta. Temua en ole tosin käyttänyt, mutta toimintaperiaate on siellä sama kuin wishillä ja aliexpressillä, eli eri myyjät ilmoittaa myytäviä tuotteitaan. Kannattaa lukea kokemuksia ja arvioita tuotteista.

Päivämäärä:   2.8.25 10:35:15

Paskahomma, en tilaa enää mitään sellpystä tai vintedistä. Muutaman kerran ostanut ja pieleen meni. Siellä kun on mainittu vaatteen koko, mutta ei mittoja, ja tämä on minulle ongelma. Jos on isompaa mallia minulle riittää m, ja jos on pientä mallia saatan tarvita xl vaikka kummassakin tapauksessa kokomerkintä olisi sama.

Temussa on se kiva, että siellä näyttää olevan kaikkien vaatteiden kohdalla kokotaulukot niin että siellä on helppo tarkistaa omien mittojen mukaan minkä kokoinen vaate on sopiva.

Minulla ei ole varaa ostaa vaatteita joita en voi käyttää siksi että ne ovat väärän kokoisia, ja vaikka vaatteen voisi palauttaakin se ei lohduta kun sitten joutuu taas etsimään uuden ja toivomaan että se on sopivan kokoinen.

Kiitos, piste, täytyypä tarkastella noita arvosteluja.

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   2.8.25 10:46:21

Termin vaatteet on yleensä polyesteria. Kannattaa katsoa tosi tarkkaa arvostelut ja niistä asiakkaiden ottamat kuvat. Esite kuvat ei ole sitä mitä ne vaatteet oikeasti on. Itsellä muutama polyesteri kesäpaita, ja ei ole pesussa mennyt miksikään ja värit pysyneet kuin uudessa. Hieman hiostava materiaali kun ei ole luonnon materiaaleista. Itse panostaisin kyllä laatuun jos ei ole varaa, eli muutama kunnon vaate vaikka alesta kun sesonki ohi.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   2.8.25 16:21:12

Eikö teillä ole kirpputoreja?

Päivämäärä:   2.8.25 16:32:32

Lähettävät kyl kans tahallaan esim jos varastossa ei enää sitä tiettyä väriä ole jolla on eniten kysyntää. Usein halpoja vaatteita ei jakseta palauttaa ja se hyödyttää näitä kusettajia.

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   2.8.25 16:50:35

Oon tilannut Temusta vaan yhden paidan ja se oli kyllä sellainen kuin kuvassakin. Ja Sheinistä samoin.

Lähettäjä: tiuku 
Päivämäärä:   2.8.25 16:51:16

Olen tilannut huppareita, legginsejä, t-paitoja, alkkareita ja sukkia ja kaikki ollet sitä mitä kuvassa ja koko osuu oikeaan kun katsoo tuotteen kohdalla mittataulukkoa. Tuotteita on pesty jo lukuisia kertoja eivätkä ole menneet miksikään. Löytyy myös puuvilla vaatteita kun sen rajaa hakuehdoksi ja kyllä vain, ovat olleet puuvillaa.

Lähettäjä: He 
Päivämäärä:   2.8.25 17:06:19

Olen tilannut vaatteita ja aina olleet sellaisia kuin pitääkin. Takkia en tilaisi kun niiden istuvuus on ihan mallista kiinni. Monilla takeilla on kyllä paljon arvosteluja että niitä lukemalla selviää onko tuote sitä mitä pitääkin. Enkä usko että vaatteista tulee väärää väriä, joku senttejä maksava pikkuroipe on asia erikseen. Itte oon kyllä roippeenkin saanut aina oikean värisenä.

Päivämäärä:   2.8.25 17:20:41

No kun kirpputorilta ei pysty valitsemaan kokoa ja väriä. Jos ne värit mitä on tarjolla ei miellytä, en osta vaatetta.

Ihan kun kirpputorille vaan mentäis valitsemaan mitä haluaa.

Päivämäärä:   2.8.25 18:01:56

Joo on meillä päin peräti yksi kirppis, mutta siellä myytävät vaatteet ovat sellaisia lumppuja että niistä voisi tehdä vaikka rättejä polkupyörän pesuun. Ja toisaalta haluaisin pitkästä aikaa löytää ylleni jotain muutakin väriä kuin kitin harmaata tai mustaa. Satunnaisesti löytyy sieltä kirppikseltä muitakin värejä, mutta ne ovat sitten väärän kokoisia tai sellaisia vaatteita mitä en tarvitse. Jos etsin takkia en osta hametta.

Kiitos vastauksista, ilmeisesti on ainakin suht luotettava paikka kunhan vähän perehtyy ostokseen ennen kuin laittaa tilauksen vetämään. Jospa tuota sitten uskaltaisi kokeilla.

Päivämäärä:   2.8.25 18:03:42

Kirpputori on typerin vastaus ikinä. Ne ovat semmosia sattumakauppoja, missä myydään mitä sattuu ja millä hinnalla sattuu. Nykyään suurin osa kirppistavaroista kuuluisi roskiin.

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   2.8.25 18:11:02

Minä tilasin sieltä kokeeksi mekon. Mittani olivat siinä rajoilla olenko yhtä kokoa vai toista. Toiseen olin maksimikokoa, toiseen minimi. Varmuuden vuoksi otin sen isomman, ja kun se tuli (eilen) ja sovitin sitä, totesin että se numeroa pienempikin olisi ollut oikein hyvä. Tämä isompi on kyllä todella mukava päällä (vaikka onkin polyesteriä), mutta koska se on hieman iso se ei ole aivan niin istuva kuin olin ajatellut. Haluan kyllä pestä sen ennen kuin otan käyttöön, joten saa nähdä vaikuttaako pesu siihen jotenkin. Kutistuuko hiukan vai venähtääkö entisestään, vai pysyykö entisellään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.