Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi deittailu on niin vaikeaa?

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   1.8.25 23:22:14

Olin jotenkin ajatellut, että perusnätti, normaalipainoinen ja työssä käyvä ihminen löytää kyllä kumppanin itselleen. No ei sitten varmaan :D

Olen nyt roikkunut Tinderissä vuoden ja käynyt säännöllisesti deiteillä. Suurin osa vain tyrehtyy kasaan tai toista ei kiinnosta. Itse olen tosi avoimin mielin tavannut uudelleenkin, vaikka ei ihan 100 % heti natsaisikaan, ja yrittänyt mennä luonne edellä. Silti tökkii.
Viimeksi eilen olin miehen kanssa deiteillä. Mies olikin lyhyempi kuin profiilissaan kertoi, vähän ylipainpinen ja ei kovin komea mutta ihan mukava kyllä. Ajattelin, että no eikai se pituus, paino ja ulkonäkö ratkaise, vaikka ei kyllä oikein natsannut kokonaisuus. Mutta jos niin rumasti saa samoa, niin ehkä vähän eri sarjoissa painittiin minusta. Mutta ennen kun kerkeän mitään hänelle viestittää, tulee viesti ettei tuntenut romanttista vetoa. Siis hänellekäänkö en kelvannut, vaikka toisin ajattelin! :D

No, nyt poistin koko Tinderin kun niin turhauttaa. Olen 31 vuotta, joten alkaa jo vähän harmittaa ja epätoivo iskeä, kun perheen olisin halunnut. Mutta ei auta vissiin ku hyväksyä, että näin käy :D

Re: Miksi deittailu on niin vaikeaa?

Päivämäärä:   1.8.25 23:24:12

Ja kyllä, ihan koulutettukin olen, vaikkei sitä aloituksen ulosannista uskoisikaan :D Tuohtuneet sormet näemmä painelee omiaan, enkä oikolukenut viestiä ennen lähettämistä. Sori, mutta jospa saatte selvää.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.8.25 23:26:28

Minusta tuollainen pituudestaan valehteleva menee välittömästi hylkyyn, oli miten mukava vaan. En haluaisi sellaista kumppania joka on valmis valehtelemaan noin mitättömistä asioista.

Toivottavasti tärppää joku kunnollinen, mutta älä nyt anna valehtelijoille ainakaan mitään mahdollisuukia.

Lähettäjä: ~ 
Päivämäärä:   1.8.25 23:30:33

Kokeile Hingeä, jos parisuhde kiinnostaa. Ainakin ok-seudulla se toimi itsellä paremmin kuin vuodet Tinderissä.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   1.8.25 23:38:47

On myös suomi24.fi.

Lähettäjä: Oki 
Päivämäärä:   1.8.25 23:44:01

Eli koska mies oli lyhyt niin hänen pitäisi kelpuuttaa ihan kuka vaan ja olla lääpällään jokaiseen tapaamaansa naiseen kunhan joku hänet huolisi? :D

Päivämäärä:   1.8.25 23:44:57

Olin Hingessäkin, mutta samat naamat siellä oli kuin Tinderissä. Enemmän tykkään alustana käyttää Tinderiä (jotenkin helpompi), mutta kai se pitäisi seuraavaksi antaa Hingelle vielä mahdollisuus, jos ei unelmamiestä tule ruokakaupassa vastaan...

Päivämäärä:   1.8.25 23:45:44

Oki, just niinhän minä sanoin, eikö niin? Hohhoijaa.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   1.8.25 23:58:33

Selkeästi tinder näköjään rankkaa ihmiset kategorioihin. Itse ole aika näyttävä ja hyväkroppainen, mutta ikää 40. Perus kivojen miesten kanssa treffailen ja aina ovat olleet mitä sanoneet, mutta jollain lailla vähän ehkä kökköjä, epävarmoja, naismaisia tms. Ei luonnistu sellainen pilke silmäkulmassa kujeilu, vaan minä nauratan pääsiassa aina niitä miehiä. Tai sit jotain erikoista heidän luonteessaan on. Kaikki ovat olleet ihan ok näköisiä ja olisivat halunneet nähdä uudelleen pl. Yksi pelimies. Mutta ilmeisesti itsekkään ole tinderin parhaimmistoa, sillä ne kivan näköiset JA myös fiksut ei tartu haaviin ja se turhauttaa kerta toisensa jälkeen. En siis etsi mitään kiiltokuvamiestä, vaan omaa silmää miellyttävää ja itsestään huolta pitävää tyyppiä. Ehkä pitää siirtyä lapsellisiin miehiin, heissä ehkä enemmän pontetiaalia. Tosin miehet ei osaa kirjoittaa!! Yksi lause, eikä kysytä mitään. Sitten ihmettelevät kun keskustelu tyrehtyy..

Lähettäjä: niinpä 
Päivämäärä:   2.8.25 07:20:52

Tein just uuden profiilin Bumbleen. Olin jo vähän niinkuin päättänyt että pysyn nyt erossa deittipalveluista mutta lankesin kuitenkin. Laitoin nyt niin inhorealistisen profiilin kuin pystyin, täällä kun joskus suositeltiin tekemään niin. Että jos tuolla nyt sitten tulee joskus joku mätsi niin ehkä siinä on sitten parempi lähtöasetelma olemassa.

Nyt ei kyllä enää yhtään kiinnosta deittailla muuten vaan. Kaikki kortit heti pöytään ja jos ei miestä kiinnnosta sellainen elämä mitä mulla on tarjolla niin olen mieluummin yksin.

Onneksi ei ole paineita mistään perheen perustamisesta tms. Elämänkumppani olisi kiva, mutta vain ja ainoastaan jos suhde oikeasti toimii ja mies ymmärtää mitä elämä maaseudulla tarkoittaa. Kaikesta muusta säädöstä on vaan stressiä ja huolta.

Päivämäärä:   2.8.25 07:24:02

"Mutta ennen kun kerkeän mitään hänelle viestittää, tulee viesti ettei tuntenut romanttista vetoa. Siis hänellekäänkö en kelvannut, vaikka toisin ajattelin! :D"

Woi ei. Tavallinen mies ei tuntenut vetoa sinuun kaunokaiseen, vaikka ohjekirjoissa niin lukeekin.

Päivämäärä:   2.8.25 07:52:46

Jos baarissa juttelee muutaman ihmisen kanssa, on aivan normaalia, ettei näihin välttämättä sen kummemmin ihastu. Sitten jos deittisovelluksessa tapaa saman verran ihmisiä, eikä satu ihastumaan juuri näihin, on jo hädissään, että missä vika, kun ei ihastu.

Deittaile lisää.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   2.8.25 08:37:23

Ei nämä mitään rskkausjuttuja sitten ole, kunhan vaan on joku.
Jos siis sen mielenkiinnon pitää syntyä vaan siksi koska kohdat a, b ja c täyttyy.

Päivämäärä:   2.8.25 08:51:28

Olen muuten miettinyt, että kun on paljon tällaisia, joilla ei ole kykyä löytää kumppania itse, olisiko hyvä idea perustaa wanhanaikainen avioliittotoimisto. Näitähän on paljon ollutkin ennen tindereitä.

Siis niin, että olisi iso kortisto sinkkuja, ja katsoisin sieltä, ketkä sopivat yhteen, ja lähettäisin näitä deiteille...

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.8.25 08:52:47

"Oki, just niinhän minä sanoin, eikö niin? Hohhoijaa."
Kyllä, niin sinä sanoit. Vaikket ehkä itse niin ymmärrä sanovasi tai ajattelevasi niin muut huomaavat sen. Ei mikään ihme, että deittailu ei onnistu jos pitää itseään aina vähän muita parempana.

Päivämäärä:   2.8.25 08:54:14

"Siis niin, että olisi iso kortisto sinkkuja, ja katsoisin sieltä, ketkä sopivat yhteen, ja lähettäisin näitä deiteille..."

Ensireffit alttarilla.

Lähettäjä: Haisuli 
Päivämäärä:   2.8.25 08:56:10

"Ei mikään ihme, että deittailu ei onnistu jos pitää itseään aina vähän muita parempana."
Jep, se on joillekin yllätys että myös sillä toisella on oma tahto ja maku.

Päivämäärä:   2.8.25 08:57:13

Deitti äpit on pitkälti se ongelma. Ei ne tee rahaa jos ihmiset pariutuu sitä kautta. En tiedä missä ikäluokassa olet mutta 30+ jälkeen on vaikeampaa löytää sopivaa kumppania kun moni tietää mitä haluaa. Pelkkä ulkonäkö myös harvoin riittää vaan kommunikointi ja luonne pitäisi myös olla kohdallaan. Suomalaiset miehet ovat keskimäärin myös valmiita panostamaan 0% mihinkään ellet ole Pamela Anderson junior.

Jos olet pk seudulla niin unohda tinder ja käy läpi kaikki kansainväliset äpit missä on ulkomaalaisia jos englanti sujuu. Itse deittailen tällä hetkellä ruotsalaista ja ero suomalaiseen on kun yö ja päivä. Toinen vaihtoehto on aloittaa harrastus jossa on paljon miehiä, esim kamppailulajit.

Päivämäärä:   2.8.25 08:59:43

Mitkä ovat hyviä kv. äppejä?

Lähettäjä: Oki 
Päivämäärä:   2.8.25 09:20:22

Kyllähän aloituksesta huokuu se, että aloittaja pettyi kun olisi nyt voinut antaa tilaisuuden tällaiselle alemman tason miehelle, joka ei nyt tajunnut sitten ollenkaan olla siitä kiitollinen vaan ei ollutkaan kiinnostunut.

Ei kellään tasosta riippumatta ole velvollisuus olla kiinnostunut toisesta. Ja se näkyy kyllä käytöksestä jos on olevinaan kovinkin paljon toisen yläpuolella, joten ei ihme ettei miestä kiinnostanut.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   2.8.25 10:03:45

Kokeilkaa swoonya, erilainen konsepti, mutta ite tykkään siitä et joku valitsee mulle sopivan ”kokelaan”

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.