Lähettäjä: Huoh
Päivämäärä: 1.8.25 23:22:14
Olin jotenkin ajatellut, että perusnätti, normaalipainoinen ja työssä käyvä ihminen löytää kyllä kumppanin itselleen. No ei sitten varmaan :D
Olen nyt roikkunut Tinderissä vuoden ja käynyt säännöllisesti deiteillä. Suurin osa vain tyrehtyy kasaan tai toista ei kiinnosta. Itse olen tosi avoimin mielin tavannut uudelleenkin, vaikka ei ihan 100 % heti natsaisikaan, ja yrittänyt mennä luonne edellä. Silti tökkii.
Viimeksi eilen olin miehen kanssa deiteillä. Mies olikin lyhyempi kuin profiilissaan kertoi, vähän ylipainpinen ja ei kovin komea mutta ihan mukava kyllä. Ajattelin, että no eikai se pituus, paino ja ulkonäkö ratkaise, vaikka ei kyllä oikein natsannut kokonaisuus. Mutta jos niin rumasti saa samoa, niin ehkä vähän eri sarjoissa painittiin minusta. Mutta ennen kun kerkeän mitään hänelle viestittää, tulee viesti ettei tuntenut romanttista vetoa. Siis hänellekäänkö en kelvannut, vaikka toisin ajattelin! :D
No, nyt poistin koko Tinderin kun niin turhauttaa. Olen 31 vuotta, joten alkaa jo vähän harmittaa ja epätoivo iskeä, kun perheen olisin halunnut. Mutta ei auta vissiin ku hyväksyä, että näin käy :D
|