Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sievät alushousut, jotka sopii sektioarven kanss

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   1.8.25 16:13:06

Tämä sektio saa kyllä niin katkeraksi ja tuntuu, että kroppa on tosissaan pilalla. Jouduin heittämään kaikki kauniit alusvaatteeni pois kun en pysty niitä enää käyttämään.

Nämä mummopikkarit pilaavat viimeisetkin seksuaalisuuden rippeet (jos sitä nyt edes on enää jäljellä).

Eli mistä löytyisi sieviä alusvaatteita, joissa ei ole saumoja arven kohdalla tai pitsiä ja jotka ei hiertäisi arpea. Kaikki tuntuu inhottavalta tai kipeältä tuossa @!#$ arvessa.

Olen aina rakastanut kauniita alusvaatteita ja sektio vei minulta tämänkin ilon varmaan…

Re: Sievät alushousut, jotka sopii sektioarven kanss

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.8.25 16:17:43

Kuinka tuore arpi on? Minulla on kohta 6 kk eikä ole kipeä, tai oikeastaan on täysin tunnoton. H&m oon löytänyt sopivia alkkareita, tosin tykkään mukavasta ja hengittävästä (ts. ihosairauteni tykkää), eli puuvilla on mun materiaali.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   1.8.25 16:19:03

Miksi hitossa heitit vanhat alusvaatteesi pois? Se arpi paranee nopeasti.

Kauniita alusvaatteita on mm. liiviliikkeissä, Sokoksella ja Stockalla.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   1.8.25 16:24:25

Kohta 7 kk. Arpi tuntuu ärtyneeltä ja tunnottomalta yhtä aikaa. Hyvin vastenmielisen tuntoinen.

Lähettäjä: Malttia 
Päivämäärä:   1.8.25 16:34:28

Ihan mahdotonta sanoa, mikä istuu sinun kroppalle ja mitkä miellät kauniiksi pikkuhousuiksi. Monet ostavat ihan h&m, lindexistä yms. Alusvaatteet. Löytyy vaikka minkä mallista joten ei auta muu kuin rohkeasti testailla.

Mitä siihen sektoarpeen tulee niin vaatii nyt vaan sinulta malttia eli turhaan heitit vanhat alusvaatteet mäkeen. Itsellä meni varmaan joku 1,5 vuotta ennen kuin oli normaalin tuntuinen eikä housut yms. Tuntuneet ikäviltä.

Päivämäärä:   1.8.25 16:36:27

Eli sektio oli sulle niin katkera pala nieltäväksi että nyt kaikki siihen viittaava vtuttaa?

Lähettäjä: Pop 
Päivämäärä:   1.8.25 17:29:49

Minä nimenomaan tykkäsin matalista alushousuista, korkeammat aina ruuttaantu just siihen arven päälle. Hankalinta minusta oli löytää säällisen näköisiä imetysliivejä.

Jos vaan mahdollista niin kannattaa myös kokeilla arpiterapiaa/hierontaa. Voi saada ihmeitä aikaan arven osalta. Muuten aika kyllä auttaa ulkonäköön ainakin jonkin verran. Ja itse suosittelisin kyllä keskusteluapua muutenkin, traumaattinen synnnytys on ihan oikea asia ja sen käsitteleminen, siitä puhuminen ja tunteidensa ilmaisu auttaa paljon. Arpea se ei poista mutta auttaa elämään kokemuksen kanssa

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   1.8.25 23:17:40

Missä kohtaa sun sektioarpi on? Itselläni on nimittäin tosi matalalla, niin pieniä pikkuhousuja ei edes ole että ne huonosti just arven päälle tulisivat.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   2.8.25 04:38:55

Onko aloittajalle tehty hätäsektio ? Itsellä sektioarpi ja se niin vatsan alaosassa ettei todellakaan haittaa alushousujen yms kanssa.
Ja jos tuore haava niin pitää tietty antaa parantua eikä ensimmäisenä heittää alkkareita roskiin.
Itselle tehty 2 sektiota .

Päivämäärä:   2.8.25 07:08:09

Mulla hätäsektioarpi pystysuunnassa navasta alaspäin mutta ei onneksi ole menoa haitannut.

Lähettäjä: mama 
Päivämäärä:   2.8.25 07:25:11

Kaksi sektiota, bikiniviilto, tunnottomuus jatkui parisen vuotta, itselleni kyseinen kohta ei ollut seksuaalisuuden ydinaluetta. Samat pikkarit käytössä kuin ennen sektiota.
Enemmänkin seksuaalisuus oli koetuksella hormonitasapainon vuoksi, ohuet limakalvot, tukka lähtee, imetystä puoli vuotta. Koko maailma siirtyi kohti lapsia, mies alkoi hävitä jonnekin ei-kovinkaan-kiinnostavien asioiden joukkoon.
Vasta kun lapset alkoivat olla ”isoja”, 2-3-vuotta, löytyi se oma sisin uudelleen. Hitaasti.
Nyt kun on rintasyöpä leikattu molemmista rinnoista, kainalot tyhjätty ja sytostaatit juuri loppu, on tuntohäiriö tosi ikävää, kainalot tunnottomat, olkavarren sisäpinta tunnoton, rintakehää kiertää tuntohäiriö rengas.
Kaikki rintaliivit tuntuvat vääriltä. Eikä tuleva sädehoito varmaan auta asiaa…
Eikä voi tietää, olenko edes terve…

Lähettäjä: Tappi 
Päivämäärä:   2.8.25 09:53:36

Kenen koko seksuaalisuus on kiinni jossain itsestä ulkoisessa asiassa?

Päivämäärä:   2.8.25 10:01:26

Olisiko aloittaja keskusteluapu mitään? Tuota sektiokatkeruutta olisi varmaan hyvä saada järkevämpään mittakaavaan.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   2.8.25 10:06:59

mama, voimia noin rankkaan tilanteeseen!

Vanhemmiten sektioarpeen ja muihinkin arpiin alkaa suhtautua vähän kuin vaarit lapsuudessani sotavammoihinsa: niistä on ylpeä.

Päivämäärä:   2.8.25 10:11:02

Ei kuuluisi olla kipeä, jos kerta sektiosta jo 7kk. Todennäköisesti kiinnikkeitä/arpi kiristää. Suosittelen arpikäsittelyä. Kannattaa ainakin kerran mennä osaavalle fysioterapeutille, joka sitten opastaa, miten voit itse käsitellä arpea kotona.

Päivämäärä:   2.8.25 11:26:30

Osta urheilu pikkarit. Siis hipsteri tai brasilian malli. Hengittävää kangasta ja hyvin huomaamaton ihoa vasten. Ovat usein myös saumattomia ja tuntuvat silkiltä. Näitä löytyy esim Zalandolta. 3 kpl paketti esim Björn Borgilta on normaalihintaisena jossain 20-30e välillä. Alkkarin rajat ei myöskään paista läpi muiden vaatteiden alta ja oikeanlainen leikkaus korostaa kivasti.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   2.8.25 13:35:09

LähettäjäX

Päivämäärä1.8.25 23:17:40

Missä kohtaa sun sektioarpi on? Itselläni on nimittäin tosi matalalla, niin pieniä pikkuhousuja ei edes ole että ne huonosti just arven päälle tulisivat.

^ Sama. Ei kyllä haitannut mitkään pikkarit edes heti sektioitten jälkeen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.