Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Jos puolisosi ehdottaa jotakin asua tai vaatetta

Lähettäjä: mitä teet? 
Päivämäärä:   1.8.25 15:55:20

Hankitko tai pukeudutko toivotunlaisesti vai oman mielesi mukaan?

Re: Jos puolisosi ehdottaa jotakin asua tai vaatetta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.8.25 15:56:31

Kai se riippuu mitä mieltä minä olen siitä asusta tai vaatteesta? Jos en halua pukeutua siihen, en tee sitä kumppanin mieliksikään. Jos minulla ei ole mitään sen kummempaa mielipidettä asiasta, voin hyvin pukeutua.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   1.8.25 15:57:07

Jos ei ole omasta mielestäni ruma tai mauton, niin voisin pukeutua.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   1.8.25 15:57:54

En pukeudu miellyttääkseni muita, jos se ei tarkoita myös itseäni miellyttävää pukeutumista. Esim. jos käytän hameita muutenkin, voin pukeutua toivotun tyyliseen hameeseen, mutta jos en käytä hameita en ala sellaista käyttää vain siksi että mies haluaisi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.8.25 15:58:15

Riippuu tietysti siitä, mitä itse asusta ajattelen. Yleensä pyrin toteuttamaan hänen toiveensa, mutta on vähän eroa siinä, toivooko hän nahkakorsettia makkariin vai vaikka jotain juhla-asua, mikä on mielestäni kauhea. Ekaan voin suostua, tokaan en.

Päivämäärä:   1.8.25 16:01:18

Jos alan pukeutua toiveiden mukaan, silloin hänkin muokkaa ulkonäköään minun toiveideni mukaan. Jos se ei sovi, niin katselkoon netistä kuvia naisista mieleisissään asuissa.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   1.8.25 16:04:03

Monesti ulkomailla mieheni saattaa sanoa jonkun näyteikkunan kohdalla "tuo mekko näyttäisi varmasti hyvältä sun päällä".
Aika monta sellaista mekkoa, tai muuta vaatetta, ollaan ostettukin. Sekä mulle että miehelle mun ehdotuksesta.

Monesti mietin, mitä laittaisin päälleni johonkin tilaisuuteen, ja mieheni ehdottaa sitten jotakin. Yleensä miehen ehdotus on nappivalinta.

Tunnemme toisemme niin hyvin, että erittäin, erittäin harvoin mieheni ehdotus ei ole hyvä. Ei hån ehdottaisi minulle mitään, mikä olisi kaukana omasta tyylistäni.

Päivämäärä:   1.8.25 16:05:29

Riippuu mihin mennään, mitä tehdään, ollaanko sisällä vai ulkona, mitä ehdottaa, jne.

Korkokengistä oon joutunut luopumaan terävämmillä sanoilla jos tarkoitus on talsia pitempää matkaa, eri asia jos majoitus ja kohde on vierekkäin. Kaarituellisia rintsikoita en laita kuin just johki juhlaan, tms. koska ovat epämiellyttävät. Usein ehdotukset liittyy näihin :D

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   1.8.25 16:05:54

Eipä tuo ehdottele kuin tyyliin "laitahan pitkähihaista/toppis päällesi" tai "laitahan uikkarit ja mene riemuitsemaan". Laitan jos siltä tuntuu.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   1.8.25 16:07:27

En tee mitään. Sama se minulle, koska pukeudun kuten haluan. Muita tyhmiä kysymyksiä?

Lähettäjä: Lady D 
Päivämäärä:   1.8.25 16:39:51

Mun Mies päättää mun pukeutumisen aika pitkälle - on myös kustantanut vastekaappini sisällön. Hänellä on hyvä maku ja saan toki vaikuttaa hankintoihin tietyissä rajoissa.

Lähettäjä: Selavii 
Päivämäärä:   1.8.25 16:41:10

Puolisoa ei kiinnosta mun vaatteet, tuskin edes vilkaisee muhun päin.

Lähettäjä: Pöä 
Päivämäärä:   1.8.25 16:43:29

Ei oo kyl koskaan ehdottanut

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   1.8.25 16:45:22

Puolisoni ei ole manipuloiva, komenteleva eikä pahantahtoinen, joten minulla ei ole mitään syytä ylireagoida hänen pyyntöihinsä.

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   1.8.25 17:18:18

Ei ole koskaan vielä ehdottanut tai pyytänyt. Välillä kyllä (pyytämättä) kehuu.

Päivämäärä:   1.8.25 17:21:32

Ihmekään että täällä on näivettyneitä ja tuhoisia suhteita jos miehen ehdotus vaatekappaleesta nähdään manipulointina.

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   1.8.25 17:41:52

Riippuu vaatteesta ja tilanteesta. Jos on oman maun mukainen ja sopii tilanteeseen, niin miksi ei. Mummojakkuja en käyttäisi, enkä sellaista about bikiniä laittaisi toisten häihin.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   1.8.25 17:48:00

Ollaan usein yhdessä shoppailemassa ja ehdotellaan molemmat toisillemme vaatteita. Mies myös ostaa mulle vaatteita tuliaisiksi ulkomailta ja lahjaksi muuten vaan. Me tunnetaan toistemme maku pukeutumisessa niin hyvin, että on helppo ostaa toiselle vaatteita.

Päivämäärä:   1.8.25 17:58:55

Mun miehellä on hyvä maku ja tykkää selailla Zalandosta myös mulle vaatteita. En ole tajunnutkaan sen olevan manipulointia. :D

Lähettäjä: zv 
Päivämäärä:   1.8.25 18:57:12

Riippuu siitä, mitä ehdottaa. En ole kovin tarkkaa vaatteistani, joten voisin hyvinkin suostua. Ehdotus olisi luultavasti jotain tyyliin " laita jotain lämpimämpää, siellä voi tulla kylmä".
Mummoni piti aikoinaan paljon siskoltaan perimiään vaatteita, joita edesmenneen siskon mies oli hänelle ostellut. Nättejä klänninkejä olivat.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   1.8.25 19:13:16

Lady D ja muut, joilla mies vaikuttaa pukeutumiseen: oletteko tyytyväisiä miehenne vaatemakuun, ja poikkeaako se omastanne?

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   1.8.25 19:44:59

Mielelläni laitan päälleni mieheni ostaman mekon tai asun.
Miehelläni on erinomainen vaatemaku ja osaa ostaa minun ruhoani mairittelevia vaatteita (muoto/väri) ja valitsee ihania materiaaleja.

Mukavuus edellä, kengissä joskus joudun hylkäämään miehen ehdotukset (vaivasenluunalun aiheuttamien kipujen vuoksi).

Mies itse pukeutuu, kuten toivon, aikaan ja paikkaan sopivasti (ei ole tarvinnut ehdotella muutoksia).

Jotain miehen ostamia koruja en pidä. Pelkään hukkaavani kalliit korut ja siksi pidän halvempia koruja arjessa.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   1.8.25 19:48:13

Jos antaa shopöailuun rahat niin toki.

Päivämäärä:   1.8.25 20:24:22

Jos asia on minulle ihan sama niin valitsen sen mitä mies ehdottaa. Suosin myös hänelle mieluisia vaatteita kun hänen kanssaan vietän aikaa, mutta en erikseen sillä perusteella pukeudu. Vaikkapa niin, että puhtaana on neljä paitaa joista yhdestä mies on ilmaissut tykkäävänsä kovasti niin otan sen päälleni vaikka itselleni on ihan sama mikä niistä on tänään päällä.

Kukaan ei tule sanelemaan mitä puen päälleni. Jos jokin ehdotus on mieleeni niin sitten, mutta en toisen mieliksi pukeudu vaatteisiin joita en koe mukavaksi ja omaksi.

Päivämäärä:   1.8.25 20:26:44

Arjessa kyllä kuuntelen kun tulee kehoitus pukea jotain siveellisempää päälle kun on joku tulossa käymään, talvella tosin en aina jaksa laittaa ritsikoita kun hupparin sisään saa piilotettua isommatkin rinnat :D

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   1.8.25 20:31:38

Ei ole tainnut koskaan ehdottaa mitään asua. Ollaan oltu naimisissa 35 vuotta ja ilmeisesti on vaatetus miehelle käynyt.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   1.8.25 22:42:47

Olisin ihmeissäni koska ei tuo ikinä mitään ehdottele (jotkut seksihepeneet tietty eri juttu)

Lähettäjä: G.A 
Päivämäärä:   1.8.25 22:57:58

Joskus mies on sanonut, että tuossa on ihan sinun näköinen vaate, tai ostanut "minun näköiseni" vaatteen tai asusteen. Ja on ollut ihan oikeassa, ei ole häirinnyt.

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   1.8.25 23:07:45

"nomadi
Päivämäärä: 1.8.25 19:13:16

Lady D ja muut, joilla mies vaikuttaa pukeutumiseen: oletteko tyytyväisiä miehenne vaatemakuun, ja poikkeaako se omastanne?"

--------------

Mies usein suosittelee sellaisia vaatteita, joita en itse koskaan valitsisi (väri, istuvuus, paljastavuus tms.).

Kokeiltuani ehdotettua, lähes aina, miehen ehdotus mun päällä on ihan superhieno (uimapuku/iltapuku/mekko/farkut ja t-paita jne.).
Peilin/valokuvien perusteella, mieheni osaa pukea minut hyvin.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   1.8.25 23:15:18

Jos on oman maun mukainen ja sopii tilanteeseen niin voisin pukeutua. En ala ostamaan mutta kaapista löytyviä voi toki ehdottaa.

Lähettäjä: tvärtom 
Päivämäärä:   1.8.25 23:24:39

Miehenä täytyy sanoa melkein päinvastoin :)

Useampi kumppani on jättänyt pikkarit mekon alta pois, osa heistä jopa ekoilla treffeillekin.

Yksikään ei ole uhannut lyödä kynnsille jos olen luvannut tarkastaa asian miltei ensivaiheessa jo :)

Lähettäjä: Jaajaa 
Päivämäärä:   2.8.25 01:58:06

Laitan päälleni mitä haluan ja luotan omaan makuuni.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.