Lähettäjä: Laihduttamassa
Päivämäärä: 1.8.25 14:27:11
Mitä tai millaista liikuntaa harrastatte te, jotka olette oikeasti lihavia? Eli maha niin iso, että on tiellä, reidet hinkkaa kävellessä ja kävely on jalkojen ja kropan heittelyä puolelta toiselle joka askeleella? Eli pelkkä kävelykin on työlästä.
En siis puhu teistä, joita sennula on täynnä, eli jotka olette nopeampia, ketterämpiä ja parempikuntosiia kuin hoikat tuttunne ja halveksitte heitä, kun eivät kykene ja jaksa tehdä mitään, kun ovat niin hoikkia ja te lihavina juoksette maratonin sillä välin kun hoikat kaverinne kiipeävät kerrostalon yhden porrasvälin.
Tein elämäntapamuutoksen ja sain lääkkeet painonpudotuksen tueksi ja nyt pitäisi löytää joku liikuntalaji, jota näin lihavana voisin harrastaa. Koskaan en ole salilla käynyt enkä tiedä, onnistuisiko tämän kokoisena edes mikään. Mutta en halua vain olla ja odotella että kilot karisee vaan haluan harrastaa liikuntaa painonpudotuksen tueksi. Ja itse asiassa se oli ihan lääkärin vaatimus, että lihakset säilyisi painonpudotuksessa mahdollisimman hyvin. Mutta hän ei osannut sanoa mitään lajia juuri minulle, käski vain miettiä mistä itse pidän ja mieluiten jotain sellaista, jossa käytän lihaksia, eli jotain muuta kuin pelkkä kävely.
Kotijumppa on aina tuntunut hankalalta kun kroppa on aina tiellä. Joten jos olette kyenneet kotijumppaan, niin mitä liikkeitä, onko jotain välineitä? Vai oletteko menneet salille, vai mitä olette harrastaneet?
Ei sitten kiitos mitään laihdutusvinkkejä tai haukkuja. Pidetään tämä keskustelu aiheessa ja aiheellisena ja puhutaan niistä liikuntalajeista. Muut asiat voitte mennä kertomaan muihin ketjuihin.
|