Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vien toiveesi eteenpäin....

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   31.7.25 23:55:17

Kuitenkaan toteuttamatta sitä. Miksi firmojen pitää olla niin ahneita ettei kuluttajien toiveilla ole mitään painoarvoa? Raha? Ylisuuret palkat jotka voisi käyttää niihin uusiin tuotteisiin?

  Re: Vien toiveesi eteenpäin....

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   1.8.25 00:38:48

Kaikki toiveet tuskin on ihan järkeviä

  Re: Vien toiveesi eteenpäin....

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   1.8.25 05:56:47

Työntekijöille ahkeruus ja asiakkaiden toiveiden raportointi tuo vain lisää työtä. Jos esimies on ajanut läpi nykyisen toteutuksen, tämän kyseenalaistaminen on silkkaa varpaille hyppimistä.
Siksi. Koska ei kannata olla tyhmä.

  Re: Vien toiveesi eteenpäin....

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.8.25 06:55:52

Toiveiden vieminen eteenpäin ja toteuttaminen ovat kaksi eri asiaa. Vaikka toiveita jää varmasti paljon matkallekin, niin osa viedään eteenpäin, mutta jätetään asiasta päättävien toimesta toteuttamatta. Olen ollut jokusenkin kerran siinä rivityöntekijän asemassa, jossa kokee asiakkaalta tulleen palautteen aiheelliseksi ja laittaa sen eteenpäin, mutta asia torpataan ylempänä eikä itsellä ole valtaa vaikuttaa. Ongelma näissä taitaa usein olla se, että asiakas ei ehkä kuule asiasta enää koskaan. Joissain firmoissa rivityöntekijänkin on valitettavasti jo lähtökohtaisesti vaikea saada viestiä eteenpäin oikeille tahoille.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.