Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Täytyykö lahjan olla paketoitu yllätys?

Lähettäjä: Setolokka 
Päivämäärä:   30.7.25 20:48:40

Pidätkö siitä, että antamasi tai saamasi lahja on yllätys? Haluatko, että se on paketoitu? Vai kysytkö tarkan toiveen, kerrot ostavasi sen ja annat paketoimatta?

Re: Täytyykö lahjan olla paketoitu yllätys?

Lähettäjä: Pop 
Päivämäärä:   30.7.25 20:52:02

Minä tykkään kun lahja tulee oikeasti antajalta eikä ole mikään tilauslahja. Jos olen varsinaisesti vailla jotain, osaan ostaa sen itsekin. Toki joskus tulee jutkuja mutta ei se haittaa, varsinkin kun joku on löytänyt jotain erikoisempaa pientä, on ihanaa. Jo se jos joku on löytänyt erityisen ihanan ja sopivan kortin, se on tosi sydäntä lämmittävä ele.

Paketoinnin suhteen sen sijaan ei ole juuri väliä, en erityisemmin nauti paketin aukaisusta ja onhan se tuhlausta heittää paperit sitten roskiin. Lahjakkassit on kivoja ja käteviä, ne on helppo uusiokäyttää

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   30.7.25 20:55:52

Haluan itse toivomiani lahjoja ilman paketointia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.7.25 21:17:01

raha tai lahjakortit annan aina kuoressa ja toivon että avataan sitten joskus.
muita lahjoja en paketoi. joku sellanen paperilahjakassi on ihan kiva. niitä käytän paljon.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   30.7.25 21:38:06

Minä en tarvitse yllätyslahjoja. Tavaraa on itselläni ja ylipäätänsä maailmassa ihan tarpeeksi, joten mieluummin otan lahjaksi jotain mitä oikeasti tarvitsen (eli minulta kysytään asiasta). En myöskään anna yllätyslahjoja kuin hyvin harvoin.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   30.7.25 22:49:24

Täytyy. Vaikka kyselisin mieltymykset, en silti paljasta, mitä annan. Paketoin saajalle sopivalla tavalla ja teen kortin.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   30.7.25 22:58:27

Ei tarvitse olla yllätys, mutta siisti kaunis paketti kertoo arvostuksesta. Hevosta tai uutta autoa ei tartte paketoida, mutta avaimet tai hepan passi olis kiva saada paketissa silloinkin.

Lähettäjä: mama 
Päivämäärä:   31.7.25 07:37:18

Ei, jos se on auto tai hevonen. Muuten, kyllä kiitos.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.7.25 07:44:26

Inhoan kanssa tilauslahjoja, musta siinä lahjan idea häviää. Jos ei jaksa miettiä lahjansaajaa, niin miksi edes antaa lahjaa, kukat ja skumppa/suklaa riittäköön. Ystävät täytti pyöreitä, minusta oli itsedtään selvää että porukalla pa ostetaan lahjaan, mietitään sellainen kiva ja ostetaan yhdessä. Ei se heti hoitunut mutta lopulta saatiin hankittua kiva lahja. Tällainen vaivannäkö tuntuu kivalta ajatukselta sitten kun on mknun vuoroni. On mietitty minua eikä menty siitä mistä aita matalin. Itsetehdyt lahjat parhaita, ainakin itse öahjaa tekiessä mietin sitä lahjansaajaa ja se on tärkeämpää kuin yksikään roina.

Lähettäjä: Er 
Päivämäärä:   31.7.25 07:52:43

Aikuisten lahjoja ei tarvitse paketoida.
Jouluna voi, koska se on perinne ja avaaminen on ohjelmanumero. Muuten ei tarvii.

Ostan toiveiden mukaisia lahjoja, lisään usein mukaan vielä jonkun omakeksimän yllärin.

Se on parasta, kun nappaa sivulauseesta jotain mitä ihminen oikeasti tarvii. Hyvän ja innovatiivisen lahjan antaminen on antajalle iso ilo.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   31.7.25 08:15:04

Paketoitu yllätys, tietysti.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   31.7.25 09:18:37

Jotkut lahjat näyttävät kivalta sellofaaniin pakattuna mutta yllätys tietty mennyt. Tosin eihän saaja tiedä kuitenkaan mitä saa ennenkuin paketti on kädessä 

Lähettäjä: kops 
Päivämäärä:   31.7.25 09:23:36

Aloittajan kysymykseen, ei tarvitse olla. Saa olla mutta ei ole pakko. Itse suosin lahjakasseja tai sellofaania, joululahjoja saatan paketoida lahjapaperiin (kirjat jne.).

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.