Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Työhaastatteluiden oudot kysymykset

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   30.7.25 19:53:15

Mitä outouksia olette kokeneet työhaastattelussa?

Itse kävin juuri, haastattelija kysyi mitä teen jos työkaverit alkavat riitelemään tai järjestävät kissatappelun jostain.
Olin kysymyksestä vähän hämmentynyt, totesin ettei muiden asiat kuulu mielestäni minulle, lähinnä poistuisin kai paikalta antaen heidän selvitellä välinsä.

Kysymys jäi mietityttämään, lähinnä siksi että kyseessä on naisvaltainen hoiva-ala ja se onko työilmapiirissä mahdollisesti ollut jotain ongelmaa. En halua osalliseksi mihinkään tuollaiseen enkä halua vaihtaa työpaikkaan missä on mahdollisesti kyseisiä ongelmia.

Re: Työhaastatteluiden oudot kysymykset

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   30.7.25 20:02:46

Tämähän ei ole mikään outous, mutta en koskaan ole ymmärtänyt miksi kysytään heikkouksia/huonoja puolia kun tähän kysymykseen ei kuitenkaan haluta rehellistä vastausta niistä oikeista huonoista puolista, sellaisiahan jokaisella on. Mikä arvo siis tuollaisella kysymyksellä edes on? Minä mokasin työhaastattelun paikkaan, johon minulla olisi ollut muuten ihan hyvätkin edellytykset päästä, kun menin sanomaan aivan todellisen negatiivisen luonteenpiirteeni. En päässyt enää seuraavaan rekryvaiheeseen ja olen varma, että se johtui tuosta.

Lähettäjä: Joop 
Päivämäärä:   30.7.25 20:58:07

Tämä oli vuonna 2006. Haastattelija kysyi, käytänkö rauhoittavia lääkkeitä, onko minulla tuttuja kiven sisässä ja aionko tehdä lisää lapsia ja kumpi jää hoitamaan sairasta lasta. Hain työpaikkaa vankilasta ja sain sen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.7.25 21:04:24

Kysyttiin minkä arvosanan kirjoitin äidinkielestä, kun työssä kommunikoidaan sähköpostilla :D ja pyydettiin toimittamaan kopiot yo todistuksesta. Olin siis jo valmistunut amkista tässä vaiheessa kuitenkin. Kirjoitin muistaakseni Bn ja sain paikan. Ei ole ollut ongelmia sähköpostin kanssa.. :D

Päivämäärä:   30.7.25 21:09:40

Onko ongelmia alkoholin kanssa kumpaankaan suuntaan

Lähettäjä: ava 
Päivämäärä:   30.7.25 21:11:15

Ryhmähaastattelussa kysyttiin, että mikä kulkuväline olisit ja pyydettiin perustelemaan vastaus.

Päivämäärä:   30.7.25 21:12:18

haastattelussa kysyttiin heikkouksia. kerroin.
sain paikan ja 6v jälkeen tietyssä konfliktitilanteessa pomo otti tuon asian puheeksi.
sattumaa vai? en tiedä mutta jotenkin hiton outoa.

Lähettäjä: Nkiy 
Päivämäärä:   30.7.25 21:16:04

Hain sosiaalityöntekijän paikkaa. Kysyttiin missä asun, harrastuksia ja perhetilannetta.
Asuinpaikka olisi selvinnyt lukemalla hakemukseni , ikää sen verran, etten enää esim. lisäänny. Harrastuksetkaan ei vaikuta työntekoon.

Lähettäjä: Kesätyö 
Päivämäärä:   30.7.25 21:29:27

Opiskeluaikana hain kesätöitä. Varsinaista työkokemusta ei ollut vielä paljon, joten olin laittanut työkokemukseen vapaaehtoisena ratsastuskisojen järjestämisen. Harrastuskohdassa oli mainittu, että ratsastan. Haastattelija kysyi ”miksi harrastat ratsastusta”.

Päivämäärä:   31.7.25 06:26:30

Oudointa on olleet asiat joita ei saisi kysyä. Adeccolla kysyttiin ihan pokkana onko sulla lapsia. Olen sen ikäinen että jos olisikin niin niitä ei tarvitsisi jäädä kotiin hoitamaan. Ja jos lapset on este työn saamiselle niin tämä Linda ei voi koskaan itse tehdä lapsia.

Toinen outo oli että onko sulla sairauksia, siis tollai töksähtäen. Jos olisi kyseistä työtä haittaavia niin en kai hakisi siihen. Että pitäisi ventovieraalle pikkupomolle kertoa yksityisasioistaan. Kyseisessä työssä olisi pärjännyt esim monen autoimmuunisairauden kanssa ihan hyvin. Haastattelijat oli molemmat pomoja, ei mitään henkilöstäpuolen osaamista mukana siis.

Tavalliseen teollisuustyöhön kaikki ihme luovat kysymykset on typerää ajanhukkaa. Jos mun tehtävä on liittää viisi osaa toisiinsa ja laittaa valmis kapine pieneen pahvilaatikkoon niin miksi mun pitäisi kuvailla mikä kulkuneuvo olisin. Toivottavasti nuorempi väki yksioikoistaa rekrytoimintaa ja kehittää appeja siihen. Täyttelin muuten just netissä hakulomaketta, jossa oli pudotusvalikoita ja kaikki työsuhteet syötetään sinne päivämäärineen. Hieno homma pätkätyöläiselle. Jätin tekemättä ja liitin cv:n. Joku kauppakoulun käynyt nuori naikkonen siellä nyt päättää mun tulevaisuudesta ja uramahdollisuudesta sillä perusteella että räpelsinkö pudotusvalikoita.

Päivämäärä:   31.7.25 06:29:24

Minni: multa on kysytty vähän tuontapaisesti ja selvisi että työpaikalla on aivan sairasta kiusaamista. Ajattelin etten puutu ja että selviän kyllä. Muutama viikko meni ja sitten mun kimppuun tultiin. Lopetin siellä ja pomo jututti vielä lopuksi, kerroin että paha ongelma on ja sen takana on yksi nainen ja sen kätyri. Pomo ei ottanut ymmärtääkseen, miehenä ei halunnut sekaantua kissatappeluihin. Eli tuollainen kysymys on red flag.

Lähettäjä: Dandelion 
Päivämäärä:   31.7.25 06:42:51

”Miten reagoisit läheisesi kuolemaan” oli kyllä sellainen kysymys, joka pääsi yllättämään :D Ja siis työpaikka johon hain oli ruokakaupan kassa.

Lähettäjä: l 
Päivämäärä:   31.7.25 06:44:50

Onkohan piste ollut saman työpaikan haastattelussa, jossa alkoholin käytöstä kysyttiin. Mietin sekunnin, vastaanko "pitäisikö", kun tunsin työpaikan kosteat illanvietot. Minä olin se, joka vastasi "ei ongelma kumpaankaan suuntaan".
Muita kummallisia kysymyksiä:
- Mikä eläin olisit? Hain opettajaksi, ja vieläkin harmittaa, kun en kysynyt, kuka nämä kysymykset on keksinyt. Ehkä oppilaat.
- Oletko itse tehnyt hakemuksen? Miksi en kysynyt, oliko siinä jotain outoa. Tietenkin olin, se oli ennen tekoälyaikaa.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   31.7.25 06:46:41

Dandelion, mitä ihmettä?!?!

Joo, minulle on valitettavasti tuotu viiden vuoden aikana kolmen eri läheisen kuolema tietooni työvuorossa ja kyllä, itkin kahden kohdalla paljonkin. Miten olisi pitänyt reagoida?!

Kuolleet olivat kummisetä, pitkäaikainen ystävä ja veljeni. Kivikasvoko olisi pitänyt olla?

Lähettäjä: Helen 
Päivämäärä:   31.7.25 07:05:06

Olen joskus nuorempana hakenut töitä ja haastattelussa kysyttiin suoraan aionko hankkia lapsia.

Yhdessä paikassa taas haastattelija mainitsi, että tiimissä on ollut ilmapiirin kanssa ongelmia. Olin niin loppu silloiseen esimieheeni, että kuitenkin päätin ottaa paikan vastaan ja palkkakin oli paljon parempi. Kun haastattelija soitti esimiehelleni ja kertoi valinnasta, oli esimies kuulemma kertonut ettei hän aio päästää minua lähtemään vaikka
minut oli paikkaan jo valittu. Olin uudessa työssä vuoden verran ja palasin sitten entiseen työhöni. Uudessa tiimissä oli pari hankalaa tyyppiä ja työpaikkakiusaamista. Tulen itse kaikkien kanssa toimeen, mutta kun henkilö jonka kanssa pitäisi hoitaa yhteisiä asioita pitää sulle kolme viikkoa mykkäkoulua, toinen itkee ja lähtee kotiin ja kolmas on se työpaikkakiusaaja niin koita siinä sitten tehdä tiiminä töitä. Että neuvoni on, älä vaihda tuollaiseen työhön missä ilmapiiri on jo valmiiksi huono.

Lähettäjä: hani 
Päivämäärä:   31.7.25 07:08:38

Lähettäjä: Dandelion
Päivämäärä: 31.7.25 06:42:51

”Miten reagoisit läheisesi kuolemaan” oli kyllä sellainen kysymys, joka pääsi yllättämään :D Ja siis työpaikka johon hain oli ruokakaupan kassa.

Apua XDd tämä on jo aika villi kortti!

Lähettäjä: Jasmin 
Päivämäärä:   31.7.25 07:24:29

Minulta on myös kysytty onko lapsia? Aiotko hankkia niitä? Kuka hoitaa lapset jos ovat sairaana jne.
Yhdessä paikassa kyseltiin hyvin tarkkaan mitä työtä teit aiemmin, millä ohjelmalla, ymmärrän kyllä jos ohjelman käyttö olisi hankalaa mutta kyseessä oli kuitenkin ihan normaali alani ohjelma, jonka kyllä oppii.. työnantajat hakevat aina sitä yksisarvista.

Just oli tutkimus, että melkein puolet ylemmissä toimihenkilö rekryistä epäonnistuu..
Ehkäpä kannattaisi miettiä mitä haetaan, miten ja kuka haastattelee.
Olen huomannut että usein paikan saa se paras markkinoija ja ulospäin suuntautunut henkilö. Harmi vaan kun heiltä ei aina onnistu se työnteko, vaikka puheissa kyllä tekevät hirveästi töitä. Tai sitten paikat menee suhteilla.
Pomoihin kaipasin todellakin tunneälyllä varustettuja ihmisiä, jotka osaavat myös laskea. En niinkään piinkovaa myyjää.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.7.25 07:37:10

"melkein puolet ylemmissä toimihenkilö rekryistä epäonnistuu"

En ihmettele yhtään. Hain viime vuonna puolivakavissani yhtä paikkaa (missä olen ollut aikaisemmin konsulttina töissä) ja 4. haastattelukierroksen kohdalla totesin, että ei ole mun paikkani. Jos eivät osaa päättää kysyttyään samoja juttuja useampaan kertaan, niin olkoot. Ja onnea sille, joka siihen valittiin. Se, jota se tulee sinne paikkaamaan, on ihan yhtä kusípää kuin ennenkin.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   31.7.25 07:37:10

"Olen huomannut että usein paikan saa se paras markkinoija ja ulospäin suuntautunut henkilö."

Tämä koskee ihan kaikkien tasojen töitä. Myös yksinkertaisimpiin suorittaviin töihin päästäkseen pitäisi nykyään osata markkinoida itsensä jonain huipputyyppinä. Ja lisäksi pitää vielä osata uskottavasti intoilla työpaikasta kuin se olisi joku unelmien täyttymys, vaikka kyllähän rekrytoijatkin, jos ovat rehellisiä itselleen, tajuavat että nämä työpaikat nyt harvemmin ovat ihmisille mitään muuta kuin tapa ansaita elantonsa. Tämähän ei tarkoita, että työntekijä tekisi työnsä huonosti.

Itse en tällaiseen teatteriin kykene, nuoret ilmeisesti kykenevät paremmin.

Päivämäärä:   31.7.25 07:55:37

Joo just tää kun on kysytty että mikä saa sut aamulla nousemaan sängystä. Ne elämää kokemattomat haastattelijatytöt tietysti odottavat jotain hienoa puhetta uusista haasteista ja itsensä voittamisesta vaikka ainakin itsellä se syy on kusihätä.

Päivämäärä:   31.7.25 08:11:34

Minulta on kysytty onko minulla lapsia ja olenko parisuhteessa. Oli miesvaltainen paikka ja eivät luultavasti halunneet sinkkunaista sinne. Sain paikan.

Se mikä on tullut vastaan varsinkin asiantuntija töissä, on se että samaa asiaa voidaan kysyä monta kertaa putkeen ja vielä 15 minuutin päästä uudestaan. Ilmeisesti tarkoituksena on nähdä muutanko mieltäni. Olen ollut myös muutamassa hyvä poliisi ja paha poliisi haastattelussa missä toinen haastattelija tykittää myrtsillä naamalla ja toinen on oikea päivänsäde.

Kerran minut kutsuttiin haastatteluun, joka olisi vienyt koko päivän. Ensin ryhmähaastattelu ja sitten perään ryhmätyö. Olin tuossa vaiheessa jo DI, joten kieltäydyin haastattelu kutsusta, koska minua ei lasten tuolileikit tässä kohtaa enää kiinnostaneet kun ikääkin oli yli 30v. Lisäksi minulla oli jo parempi työ tiedossa muutenkin.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   31.7.25 08:35:08

Mun vanhassa työpaikassa firman pomot hykerrellen laativat listaa haastateltaville. Arvottivat korkealle kysymyksen henkilön horoskooppimerkistä.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   31.7.25 08:39:16

Apua, mitä juttuja täällä. Osa noista kysymyksistä on laittomiakin.

Itsekin ajattelen nykyään (kun kokemusta on jo kertynyt) työhaastatteluista niin, että turha mielistellä ihan liikaa tai sepittää mitään tarinoita omasta erinomaisuudesta. Tarkoitushan ei ole vain se, että yritys löytää oikean tyypin vaan myös se, että minäkin löydän itselleni sopivan työpaikan. Jos haastattelussa esittää jotain muuta kuin on, niin kyllä se kostautuu myöhemmin. Tuntuu vain, että nykyään työhaastattelijat haluavat kuulla hakijalta suurin piirtein jotain "tämä työ on unelmieni ultimaattinen täyttymys ja olen jo sikiöstä asti haaveillut tästä paikasta" :D

Itseltäni kysyttiin ekaan "oikeaan" työpaikkaan hakiessa, että "ethän ole sellainen ihminen, joka pahastuu pienestä ja alkaa itkemään, kun tulee vastoinkäymisiä?" No en ole, mutta kysymys kyllä ihmetytti. Myöhemmin paljastui, että tuosta kysyjästä ei pidetty ollenkaan ja hän oli tosi autoritäärinen tyyppi (ja joo, sai muutamia myös itkemään).

Lähettäjä: Jasmin 
Päivämäärä:   31.7.25 08:47:17

Mullakin on ollut näitä hyvä/paha poliisi haastatteluja muutama. En tykkää yhtään siitä, että haastattelijana on monta henkilöä. Pahimmillaan joku on etänä, pätkii yhteys ja sit taas aloitetaan alusta. Miksi edes yritetään järjestää tuommoisia kun ne eivät palvele oikein ketään.
En myöskään oikein tykkää etähaastatteluista. Mun mielestä se ruudun välityksellä saatu kuva ei ole oikea. Jää paljon huomaamatta käytöksestä.
Yks haastattelu oli hyvin kummallinen, se oli yksityisasunnossa. Olisin saanut paikan, mutta en sitten ottanut kun vaikutti jotenkin kummalliselta koko työnkuva.
Muutenkin jos työnkuva ei ole selvillä edes rekryajalla ei mielestäni kannata vielä rekrytä.
On myös näitä paikkoja joissa ilmoituksessa haetaan asiantuntijaa, haastattelussa selviää että kyse onkin puhtaasti myyjän työstä. Tai toisinpäin haetaan jotain junioritason osaajaa, mutta pitää olla kokemusta koulutusta ja työkokemusta alan tehtävistä vähintään
+5 vuotta. Oikeasti ei vaan haluta maksaa ostajalle oikeaa palkkaa kun pesti ei ole oikeasti edes aloittelijalle.
Sitten joskus on ihan puhtaasti sukupuoleen kohdistettu kysymyksiä.
Miten sinä naisena pärjäät näiden miesten kanssa?

Lähettäjä: Yrittäjä 
Päivämäärä:   31.7.25 08:48:15

Minä en kyllä ymmärrä miksei saa kysyä perherakenteesta tai terveydentilasta.
Nuo vaikuttavat suuresti monessakin työssä.
Minä palkkaan ainoastaan heitä jotka kertovat "kerro itsestäsi"-osiossa nuo asiat vapaaehtoisesti.

Lähettäjä: anne 
Päivämäärä:   31.7.25 09:08:11

"selvisi että työpaikalla on aivan sairasta kiusaamista. Ajattelin etten puutu ja että selviän kyllä. Muutama viikko meni ja sitten mun kimppuun tultiin."

^
Miten millään työpaikalla on varaa katsella kiusaajia?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.7.25 09:11:26

"Lähettäjä: Yrittäjä
Päivämäärä: 31.7.25 08:48:15

Minä en kyllä ymmärrä miksei saa kysyä perherakenteesta tai terveydentilasta."

No ihmekös tuo, kun syrjit ihmisiä perustuen siihen miten he vastaavat.

Lähettäjä: Yrittäjä 
Päivämäärä:   31.7.25 09:16:13

No enhän minä halua pakata sellaista henkilöä joka ei työtään pysty hoitamaan.

Lähettäjä: ,,,, 
Päivämäärä:   31.7.25 09:22:54

Työhaastattelu itsessään oli ihan normaali ja asiallinen, se vaan pidettiin kun olin ollut jo useamman kuukauden töissä. :D

Lähettäjä: Pai 
Päivämäärä:   31.7.25 09:27:09

Minua on pyydetty kertomaan vitsi :D Tuli kyllä puskista. Olen maailman huonoin vitsien kertoja, joko unohdan ne puolivälissä tai nauran itse vitsilleni niin, ettei kertomisesta tule mitään.

Jostain mieleni sopukoista sain kuitenkin kaivattua asiallisen vitsin ja sain vielä jotenkuten kerrottuakin sen. En ottanut myöhemmin tarjottua paikkaa kuitenkaan vastaan.

Päivämäärä:   31.7.25 10:04:47

” Joo just tää kun on kysytty että mikä saa sut aamulla nousemaan sängystä. Ne elämää kokemattomat haastattelijatytöt tietysti odottavat jotain hienoa puhetta uusista haasteista ja itsensä voittamisesta vaikka ainakin itsellä se syy on kusihätä.”

Haha, mulla sama. Oikein haaveilen, että saisin joskus vetää työhaastattelun oikeasti omana itsenäni.

Vähäpuheisena ihmisenä se itsensä myyminen kaiken maailman p***puheilla tuntuu naurettavalta. Ja pahimmassa tapauksessa onnistun vetää riittävän hyvän shown ja päädyn työpaikkaan jossa näitä p***puhujia riittää ja työt teen minä.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   31.7.25 10:16:07

Kamalaa on hakea pienen paikkakunnan asukkaana. Rekryäjä on saman paikkakunnan syntyperäinen asukas ja tuntee kaikki. Harrastaa samoja asioita. Eli kysyy joltain random-harrastuspiirin tyypiltä että tunnetko X:ää. Kukaan harrastaja ei tiedä millainen X on työelämässä tai millaista osaamista hänellä on. Kuitenkin pikkupaikkakunnan juorujen perusteella työ voi jäädä saamatta. Jotkut oikein pahansuovat puhuvat tarkoituksella pahaa ettei toinen saisi työtä. Pienet piirit on aina /C:stä, oli aihe mikä hyvänsä.

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   31.7.25 10:31:02

Ei ole mitään erikoista osunut kohdalle. Mut viimeisin haastattelu oli kokonaisuudessaan erikoinen.
Rekry "oot sit hakenu meille töihin, mistä moinen?"
Minä "ajattelin kokeilla kestääkö terveys kokopäivätyön"
rekry "mikä on palkkatoive?"
Minä "ei kai sillä väliä, pohjatkin käy"
rekry "no ei se kyllä käy, pistetään xx,xx€"
minä "ok"
rekry "sopiiko että aloitat xx.xx.xxxx?"
Minä "juu"
rekry "ei haaskata toistemme aikaa enempää, näähdään sitten kun työt alkaa"

Taustoina, olin ollut tuolla firmassa töissä 12 vuotta sitten mut hiukan eri hommissa.

Päivämäärä:   31.7.25 11:22:41

noissa hulluissa, yllättävissä kysymyksissä yleensä haetaan sitä, että miten toimit vai pysähtyykö purkka.

Lähettäjä: Joojoojoo 
Päivämäärä:   31.7.25 11:25:11

Mikä on mielikuvitusolentosi? Oletko lintu vsi kala? Hauki vai lahna? Lahnoja työelämässä ja himois riittää, piilevät pohjamudissa sieltä juuri liikkumatta.

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   31.7.25 11:37:44

2022 kävin tällaisen keskustelun

"Olet 25 vuotias, milloin aijot hankkia lapsia?"
"No ei ole kyllä ollut suunnitelmissa"
"Joo o joo o, kun sun ikäiset naiset yleensä lisääntyy"
"Jotkut kuulema kyllä"
"No mites jos tehtäisiin soppari vuoden koeajalla?"
"Se ei taida olla ihan laillinen"
"Niin joo, mutta sehän on vain meidän välinen. Kun pienenä firmana meillä ei ole varaa maksaa äitiyslomasta"
"Eli jos sattuisin tulemaan raskaaksi niin voisitte heti alkaa katsoa tilalle uutta?"
"No mutta voihan sitä sitten äitiysloman jälkeen tehdä uuden sopimuksen. Miten osallistuuko mies lasten hoitoon kun meillä pitäisi kuitenkin olla vähän joustoa kun ollaan pieni yritys"
"En allekirjoita tuollaista sopimusta, eli eiköhän me molemmat katsella meille sopivampia henkilöitä?"
"Niin kyllähän se niin taitaa olla, että lisääntymisikäisistä kannattaa palkata vain miehet"
"Niin niin, no hyvää päivänjatkoa "
"Sanohan miehelle terveisiä"

Haastattelija ei siis todellakaan tuntenut miestäni :D
Onneksi en ollut tuolloin epätoivoisesti etsimässä töitä ja sainkin heti seuraavan työn mihin pääsin haastatteluun. Toivottavasti tuohon ei haksahtanut kukaan muukaan. "Yrittäjähenkisyys " kun minusta yleensä kuulostaa 24/7 töitä ilman ylityölisää.

PS. Olen nyt 32 eikä vieläkään niitä lapsia. :'--D

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   31.7.25 11:43:08

Nyt meni numerot ja vuodet sekaisin. Siis 2018 tietämillä käyty tuo yllä oleva haastattelu.

Päivämäärä:   31.7.25 11:46:10

Haastattelija: minkä värinen auto sulla on?

Kysyttiin siksi, koska firmalla useampi toimipaikka. Autottomat työskenteli pääsääntöisesti keskustassa ja autolliset muualla.

Lähettäjä: Suklis 
Päivämäärä:   31.7.25 11:49:00

Kysyttiin, kumpaa paikallista jääkiekkojoukkuetta kannatan. En kannattanut kumpaakaan, joten en tiedä, kumpi olisi ollut ns. väärä vastaus.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   31.7.25 11:59:01

#: voi, kun uskaltaisit sanoa firman nimen. Ymmärrän miksei sitä uskalleta tehdä ennen kuin on tyyliin eläkkeellä, mutta nuo tuollaiset sietäisivät saada sitä, mitä tilaavat.

Päivämäärä:   31.7.25 12:54:12

eka piste sen sanoi. töissä pitää selvitä yllättävistä tilanteista ja kysymyksistä.
ei sovi jäätyä ja änkyttää. reipas vastaus kertoo ettet töissäkään jää seisomaan sormi suuhun lamaantuneena.

Päivämäärä:   31.7.25 13:29:44

Eräässä haastattelussa multa kysyttiin ”Millon aattelit lapsia alkaa tekeen? Heti, kun pääset meille töihin, vai?”. Ja em. lisäksi samassa haastattelussa ”Onko sulla oma auto, ettei tarvi heti maanantaina soittaa, että et pääse töihin, kun äijä ei pääse tuomaan.”

Ehkä yllättävää että en ottanut työtä vastaan, vaikka sitä mulle tarjottiin.

Lähettäjä: Käytäesimerkkii 
Päivämäärä:   31.7.25 14:24:12

Heikottaako? Kerro esimerkki kun meni jokin yksittäinen rojekti reisille ja mitä korjauksia tehtiin jatkossa..

Sen minkä jiiri heitti niin kitti peitti, mut seuraaval kerralla oltiin koko raksatiimi huolellisempia. Myös firma muutti ohjeitaan.

Lähettäjä: Eureka! 
Päivämäärä:   31.7.25 14:31:43

HEUREKA!

Nyt tiedän miksi kohta ollaan pelkän maahanmuuton varassa..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.