Lähettäjä: Myös
Päivämäärä: 30.7.25 16:37:17
"Aloittajan aloituksesta päätellen olet huutanut suoraa huutoa jonkun asiakaspalvelijan korvaan,jolla ei ole mitään tekemistä koko asian kanssa. Se, että joku asia ei toimi sinulle ei oikeuta sinua käyttäytymään kuin mikäkin sekopää. Vahinkoja sattuu ja löysäämällä nutturaa ja käyttäytymällä fiksusti yleensä ne asiat selviää. Vaikutat hyvin aggressiiviselta ihmiseltä, jolta menee kuppi nurin kaikesta. "
Ei se nyt aina noinkaan ole. Olen työskennellyt esimies asemassa kaupassa joten reklamaatiot yms. On tuttuja ja esimerkiksi tuossa oman puhelimen tuplaveloittamisasiassa osasin kertoa ihan kaikki tarvittavat tiedot kerralla niin siitä huolimatta joka kerta kysyttiin samoja asioita, asia on muka laitettu eteenpäin jne. Valehdeltiin siis ihan päin näköä. Laskutus puolella samat litaniat kunnes sitten lopulta laskutuksen puolella tuli asiakaspalvelija joka sanoin suoraan ettei asiaa ole laitettu eteen päin ja laitatko vielä uudelleen samat tiedot mitkä olin jo alun alkaen laittanut ja lopulta homma lähti eteenpäin ja siitä 2 päivän sisällä oli rahat tilillä.
Samoin nyt kun liittymän purkamisesta olin yhteydessä niin asiakaspalvelija vaan inttää maston toiminnasta, kun se ei minua kiinnostaisi vaan se mitenkä liittymäsopimus puretaan. Mitä se vaatii, mitä kuluja siitä tulee yms. Sain useamman kerran kysyä ihan samat selkeät kysymykset kunnes vastasi esittämiini kysymyksiin ja laittoi asian eteenpäin.
"Olen kuullut myös seurattavan uskollisuutta eli mitä uskollisempana pysyy toiselle operaattorille niin sen paremmilla tarjouksilla palkitaan..."
15 vuotta olin asiakkaana Elisalla enkä mitään kummosia tarjouksia saanut. Sen vuoksi vaihdoinkin liittymää, kun Telialla oli parempi tarjous. No ei kannattanut Telian suhteen, mutta nyt Elisalta sain sellaiset tarjoukset joita en muista, että olisin vuosiin saanut eli sen suhteen kannatti.
|