Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 30.7.25 11:09:49
On minulla muitakin ystäviä joiden kanssa teen asioita, mutta he ovat parisuhteissa ja ei kaikki samat asiat heitä kiinnosta niin tämän yhden kanssa tulee sitten nähtyä useammmin kun molemmat sinkkuja.
No hygieniajututhan on mukana kaikessa, tosin ei niistä niin haittaa paitsi hidastaa. Ja tietenkin tuo nämä suullisesti esiin. Esim. Miten se ja tuo on niin saastainen ja hyihyi. Neuroosit on läsnä aina vähän kaikessa, puheessa siis. Ja vetkuttelu, kun ei osaa päättää. Esim poiketaan ostamaan jäätelö, hän valitsee 15 minuuttia ja minä revin sisäisesti hiuksia päästäni. Kysyt että mennäänkö kahville, päätöstä kahvipaikasta ei synny, vaan joudut itse ehdottelemaan ja tekemään päätöksen. Ei osaa sanoa en halua, siis ilmaista mielipidettä että joku ei kiinnosta ja ei halua osallistua, vaan on vain hiljaa/ei vastaa mitään. Mutta saattaa olla hiljaa myös vaikka asia olisi hänelle myös ihan okei. Siinä sitten arvot että olenko nyt pakottanut hänet vain oman pillini mukaan tanssimaan. Tänä kesänä olen tietoisesti ottanut vähän etäisyyttä ja huomaan voivani paremmin. Mutta ehkä menneistä kokemuksista jäänyt jo asenne että yhteinen tekeminen tuntuu ajatuksena jotenkin raskaalta.
|