Lähettäjä: Hupsu
Päivämäärä: 29.7.25 08:08:52
SK, kiitos kun selvennät. En ole sekaantunut ystäväni asioihin. Sovusta niitä seurannut. Välit katkaistiin sieltäpäin, eikä minun toimintani takia. Tottakai ymmärrän, ettei kuulu, ja osaan antaa asian olla. Mutta ikävä katsoa kieroa peliä sivusta, etenkin kun siinä on satutettu muitakin ihmisiä erittäin pahasti matkalla.
Joskus vaan miettii, että uskoltaosiko yrittää nätisti sanoa jotemkin, ettei suinpäin menisi mukaan nyt tähän, koska vaaran merkit on uökopuolisille hyvin nähtävissä.
Mutta niinhän se on, että joksisen meistä on tehtävä omat virheensä ja kuljettava oma polkunsa. Kyllä minun mielestäni silti saa olla huolissaan ja välittää ihmisistä, vaikkei se aina olisi helpointa.
Tottalsi he ovst yhdessä ja, saabat olla, tässä ei ole siitä kyse, vaan siitä, ettå ystäväni uskoltsisi ja ymmärtäisi nyt vain painaa pikkuisen jarrua, asiat etenee siellä turhan hurjaa vauhtia. Etenkin kun ystäväni ei ole vielä edes selvinnyt edellisestäkään menetylsestään.
Mutta eihän minun täällä toisaalta tarvitse tätä sinulle selitellä, että joskus tämmöinen on myös aitpa välittämistä.
|