Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot 84

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   29.7.25 07:56:32

Löytyyköhän minulle uutta työtä tänäkään syksynä? :)

Ja näin sivustakatsojana... Hupsu, jos uskot henkimaailman viesteihin, mikset uskoisi että ystäväsi asiat ja niihin sekaantuminen eivät vaan kuulu sinulle? Korkeintaan voit aiheuttaa puuttumisellasi häiriötä, tai haittaa. Jokainen täällä tekee omat valintansa ja läksynsä. Tulkitsijat eivät myöskään saa luvatta mennä toisten ihmisten energioihin saati kertoa niistä sellaiselle jolle ne eivät kuulu. Tuttavasi naisasiat eivät sinun elämääsi vaikuta, joten siksi niistä ei sinulle kerrota.

Re: Tarot 84

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   29.7.25 08:07:34

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=10111787&t=10111787

Hupsu: Eino on eläin.

On luonnollista olla huolissaan ystävästään, mutta kuten tuo SK:kin tuossa kirjoittaa, niin on rajoituksia mitä me voimme kertoa toisille muiden asioista.
On myös ystäväsi oma asia mitä ratkaisuja tekee - kuten sanoin jo aikaisemmin, niin voit olla apuna ja tukena, mutta jokaisella on lupa tehdä omat virheensä itse. Jos ystäväsi tekee virheen ja muuttaa tän naisen kanssa yhteen, niin ehkä hänen pitää siitä oppia jotain - me kun emme voi tietää mikä hänen oppiläksynsä on tässä elämässä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   29.7.25 08:08:46

SK: ei kovin hyvältä näytä tällä hetkellä työasiat näin syksyllä vielä. Aina välillä tulee uusia töitä tarjolle, mutta just nyt ei näy mitään sopivaa.

Lähettäjä: Hupsu 
Päivämäärä:   29.7.25 08:08:52

SK, kiitos kun selvennät. En ole sekaantunut ystäväni asioihin. Sovusta niitä seurannut. Välit katkaistiin sieltäpäin, eikä minun toimintani takia. Tottakai ymmärrän, ettei kuulu, ja osaan antaa asian olla. Mutta ikävä katsoa kieroa peliä sivusta, etenkin kun siinä on satutettu muitakin ihmisiä erittäin pahasti matkalla.

Joskus vaan miettii, että uskoltaosiko yrittää nätisti sanoa jotemkin, ettei suinpäin menisi mukaan nyt tähän, koska vaaran merkit on uökopuolisille hyvin nähtävissä.

Mutta niinhän se on, että joksisen meistä on tehtävä omat virheensä ja kuljettava oma polkunsa. Kyllä minun mielestäni silti saa olla huolissaan ja välittää ihmisistä, vaikkei se aina olisi helpointa.

Tottalsi he ovst yhdessä ja, saabat olla, tässä ei ole siitä kyse, vaan siitä, ettå ystäväni uskoltsisi ja ymmärtäisi nyt vain painaa pikkuisen jarrua, asiat etenee siellä turhan hurjaa vauhtia. Etenkin kun ystäväni ei ole vielä edes selvinnyt edellisestäkään menetylsestään.

Mutta eihän minun täällä toisaalta tarvitse tätä sinulle selitellä, että joskus tämmöinen on myös aitpa välittämistä.

Lähettäjä: Hupsu 
Päivämäärä:   29.7.25 08:17:47

Kiitos Aurora. Ihana kuulla, että Eino on minun matkassani nyt.

Ja juu, ystäväni varmasti tarvitsee sitten tämän mhin nyt on menossa.
Sen verran kuudetta aistia on itsellänikin, kun olen tähän ja moneen muuhun asiaan toisaalla kaiken etukäteen mähnyt, ja vielä on edessä sinne surkeuttakin, jos minum etiäiseni oikeassa on. Jopa lapsi siellä näkyy, ja siitä olenkin erityisen huolissani, jos sellaisen tekevät vielä.

Mutta eihän se minulle kuulu. Siksi kysyin vahvistusta täältä, kun Aurora selvästi on paljon oikein nähnyt, enkä minä vielä luota omaan kykyyni. Ehkä se on vain sellainen intuitio. Aikahan sen sitten näyttää oliko se oikeassa. Toistaiseksi kaikki on menneet intuotioitteni mukaan ja Aurora on ne vahvistanut.

Lähettäjä: Uuden edessä 
Päivämäärä:   29.7.25 17:29:03

Heippa Aurora,hevoseton elämä alkaa syksyllä, joko sitä nyt rikastuu vai joko mullekki parisuhde suotaisiin?
Vai mitä minulle ennustellaan? :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.