Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Välit poikki ystävään

Lähettäjä: Yksin 
Päivämäärä:   28.7.25 22:54:23

Minulla katkesi välit ystävään jonka kanssa oltiin tunnettu 24 vuotta. En olisi koskaan uskonut näin käyvän. Kaksi vuotta yritin vielä olla hänen ystävänsä, kun ekan kerran aloin huomaamaan hänen muuttuneen ja mietin mikä meitä enää edes yhdistää. Kaikissa tapaamisissamme saatiin aina joku selkkaus aikaiseksi ja sitten viimeinen jolloin sanoin että nyt riittää. Hän ei ole syypää ja minä en ole, olimme vain selvästi kasvaneet erillemme. Nyt minulla ei kuitenkaan ole enää yhtään ystävää. Tuttuja on, mutta en en ole ketään nähnyt viimeiseen 4 vuoteen. Arki soljuu tässä mutta aina välillä takaraivoon tulee kauhu että minulla todellakaan ei ole ketään enää :( Olen yrittänyt pariin ihmiseen tutustua, mutta kaveruus ei vaan tunnu lähtevän. En kaipaa ystävälaumaa, kaipaisin vain yhden jonka kanssa saa olla oma itsensä ja jolle voi puhua kaikesta eikä tarvitse miettiä että mitähän tuokin ajattelee jos kerron mielipiteeni. Pahoin pelkään että sellaisia ystävyyksiä ei enää aikuisiällä löydä.

Re: Välit poikki ystävään

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   28.7.25 23:03:40

Voi sinua...

Olen varma, että löydät vielä ystäviä. Samanlainen elämäntilanne voi yhdistää ihmisiä, harrastuksista, työpaikoilta, tapahtumista tai ihan netistä voi löytää ystäviä. Esimerkiksi facen harrasteryhmistä voi löytyä saman henkisiä ihmisiä. Minä löysin yhden uuden ystävän facen kautta ja viestitellään useamman kerran viikossa. Ikäeroa meillä on 15 v, mutta en koe sitä ongelmana laisinkaan, kiinnostuksen kohteet ovat samat ja käydään lenkillä, sienessä tai tehdään yhdessä ruokaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.