Lähettäjä: Jep
Päivämäärä: 28.7.25 21:25:27
Mä kestin eläinten takia lähes 20 v päävikaista puolisoa joka loppuaikana oli vain asuinkumppani. Sairauden takia hän joutui pyörätuoliin. Ilkeily ja vittuilu paheni vuosi vuodelta. Myös raha oli hänelle ongelma ja kiristi sitä multa välillä. Oikeastaan ostin itselleni hetken rauhaa antamalla hänelle rahaa. Hän oli äärimmäisen hyvä manipuloimaan ihmisiä ja saikin mut näyttämään pahikselta joka kiusaa ja kiristää rahaa vammaiselta. Tilanne meni siihen, että jos hän ei saanut tahtoaan läpi, alkoi rikkoa tavaroita, heitellä niitä kohti ja yritti ajaa pyörätuolilla päälle. Osasi muille olla oikein kiva, tiettyyn rajaan asti. Harva vasn sitä rajaa näki. Oikeastaan kukaan ei uskonut, että voisi olla ilkeä ja väkivaltainen. Teki useita rikosilmoituksia musta mm. varastamisesta ja pahoinpitelystä. Näille ei löytynyt näyttöä.
Lopulta kilahti sen verran, että joutui psykiatriseen sairaalaan hoitoon. Riehui siellä sen verran, että johan nekin alkoi uskomaan, että saattaapi ollakin väkivaltainen. Lopulta apuun tuli ihminen joka uskoi mua. Hänen avustuksellaan hain lähestymiskieltoa ja sainkin sen. Ex asuinkumppani laitettiin laitoshoitoon. Ei pystynyt enää huolehtimaan itsestään.
Mulla on edelleen kotini, eläimeni ja helvetisti velkaa. Onneksi on hyvä työpaikka. Nyt mulla on myös oma rauha ja sitä ei enää ikinä yksikään ihminen tule rikkomaan. Onneksi en suostunut alkuaikana menemään naimisiin hänen kanssaan.
|