Lähettäjä: Pah
Päivämäärä: 28.7.25 12:34:45
Mulla alkaa mitta täyttyä tän asian kanssa, neuvokaa mua pliis etten mene pilaamaan muuten hyvää ystävyyttä kun otan asian puheeksi (taas).
Me ollaan ihan aikuisia ihmisiä ja tämä minun ystävä on todella aktiivinen somettaja. Siis todella. Ei minua haittaa ne 30 saliselfietä päivässä mitä julkaisee, mutta AINA kun ollaan yhdessä tekemässä jotakin, se hiton kamerakännykkä laulaa taukoamatta ja hän tekee kaikenmaailman instastooreja ihan kaikesta. Eniten ärsyttää se, että hän ilman lupaa julkaisee kuvia ja videoita myös muista ihmisistä - ilman mitään suodatinta. Nyt viimeinen pisara oli se, että viikonloppuna hän oli (salaa) kuvannut minun puolisoa mökillä saunan terassilla alasti ja julkaisi videon kysymättä omassa instagramissaan. Huomattiin asia vasta seuraavana päivänä (koska kaveriporukalla kun ollaan mökillä niin kukaan häntä lukuun ottamatta ei selaile somea silloin). Käskimme poistamaan videon ja hän niin tekikin, mutta heti sen jälkeen hän julkaisi sen uudelleen "ihan vaan tässä pienessä 50 henkilön whatsapp-ryhmässä".
Asiasta on sanottu monen monta kertaa, mutta ei vaan mene perille. Ajattelin, että otan asian vielä kerran puheeksi, mutta miten sanoa ns terveen korvan puolelle kuitenkin rakentavasti ja loukkaamatta?
Tiedän, että hän ei mitään pahaa tarkoita, on vaan ajattelematon. Miten itse toimisitte?
|