Lähettäjä: takokaa järkeä
Päivämäärä: 27.7.25 21:28:00
Tutustuin netissä harrastuksen kautta mieheen ja viestiteltiin päivittäin useita kuukausia. Hän oli aloitteellisempi, itse en ajatellut että jaksaisin kovin pitkään kirjoitella. Alusta asti oli hänen puoleltaan puhetta että kun tulee Suomeen seuraavan kerran niin nähdään. Taisi kerran joutua töiden takia perumaan ja juuri ennen sovittua toista tapaamista, blokkasi ja jätti ympäripyöreän viestin. Meni KOLME kuukautta ja mies laittoi viestiä että olen vieläkin hänen mielessään käynyt ja olisinko hänestä vielä halunnut kuulla mutta ymmärtää jos en halua yhteyttä enää pitää. Ihan uteliaisuudesta päätin kysellä vähän syitä ja näin, että mitä tapahtui. Tiesin että häneltä oli vähän aikaa sitten puoliso kuollut ja minulle kertoi että oli kokenut syyllisyyttä siitä että me tavattaisiin vaikka puoliso on jo menehtynyt.
Ollaan puhuttu myös nyt puhelimessa tunteja, siis helposti saattaa mennä viisikin tuntia. Todella erikoista itselle, kun en yleensä jaksa puhelimessa läheistenkään kanssa jutella hirveän pitkään, tosin pidän siitä että voin puhua englanniksi.
Nyt kuukausi pidetty päivittäin yhteyttä ja mies nyt olisi tulossa useammaksi päiväksi tänne, odotin kyllä että ihan varmasti peruu jonkun syyn varjolla mutta niin ei nyt kuitenkaan käynyt. Ihan varmasti miehellä seksi mielessä ja mietin tässä kannattaako mun edes mennä paikan päälle? :D Toisaalta tuntuu erikoiselta miksi näkee noin paljon vaivaa kun varmasti saisi sitä helpomminkin lähempää. Jollain tasolla taidan olla ihastunut ja tuntuu hankalalta ajatukselta pitää vain hetken hupina kun ollaan niin hyvin tultu muutenkin juttuun. Ymmärrän myös tavallaan miksi katosi kun avasi nyt tarkemmin esimerkiksi töitään, on oikeasti hänelle aika riskialtista tavata täysin tuntematon netistä eikä kertomansa mukaan sitä ole koskaan ennen tehnyt. On tekemisissä turvallisuussyistäkin vain tiiviin porukan kanssa. Sen verran kuitenkin todistusaineistoakin että uskon kyllä mitä on kertonut.
Mutta vaikka hyvien syiden varjolla blokkasi edellisenä päivänä ennen tapaamista, olin juuri silloin vastaamassa hänen edellisen päivän viestiin. Siitä oli siis kulunut yksi päivä, ja muistan miettineeni, että entä jos en ehtinytkään vastata tarpeeksi nopeasti ja hän luuli, että ghostasin?
Olen todellakin koittanut nähdä uusia ihmisiä mutta jostain syystä tämä mies ei ole unohtunut vaikka järjellä ymmärrän että ei olisi pitänyt edes vastata mitään kun ensimmäisen kerran lopetti yhteydenpidon.
|