Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Slinda minipillerit

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   27.7.25 19:52:52

Onko teillä tullut mitään haittavaikutuksia slindoista? Vähentääkö vuotoja. Gynekologi suositteli vuotohäiriöihin slindaa tai mirena kierukkaa. Sopiiko nämä myös jos on sukurasitteena veritulppariski (sisko saanut e-pillereistä)? Ja osaatteko sanoa onko lisääntyneet fibroadenoomat rinnoissa yhteydessä minipillereihin vai vaan sattumaa ( oli aiemmin Azalia minipillerit, mutta ne lopetin nun vuoto kesti useita viikkoja putkeen, vaikka vuoden oli jo ollut käytössä) tähän gyne ei sanonut oikein mitään..

Re: Slinda minipillerit

Lähettäjä: Pai 
Päivämäärä:   27.7.25 20:51:26

Minulla vuoteli satunnaisesti pari ekaa vuotta, sitten loppui kaikki vuodot kuin seinään. Olen niin tyytyväinen.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   27.7.25 20:57:03

Mulla on Slindoilla epäsäännöllinen, aika lailla jatkuva tiputtelu / vuoto jatkunut lähes kolme vuotta. Välillä kuussa on enemmän vuodollisia kuin tipattomia päiviä. Turvottelu lisääntynyt ja hieman enemmän finnejä kuin yhdistelmäehkäisypillereillä. Olisiko mielialaakin tasannut, en enää tunne hyviä tai huonoja fiiliksiä niin vahvasti.

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   27.7.25 22:15:37

Vuoto väheni ja kivut katosivat, mutta kuukautiskierto meni täysin sattumanvaraiseksi - saattoi mennä kuukausia ettei tullut menkkoja kertaakaan, sitten saattoi tulla kaksi tai kolme kertaa peräkkäin parin viikon välein - tai sitten tuli yhdet menkat ja taas kuukasien väli ennen seraavia. Paino alkoi nosta ja hiukset alkoivat lyhentyä. Minulla oli hiukset puoleen selkään asti kun aloin pillereitä käyttämään, ja vuotta myöhemmin ne olivat lyhentyneet n. 20cm, enkä todellakaan ollut lyhentänyt niitä itse.

Lopulta lakkasin käyttämästä pillereitä, reilun puoli vuotta sitten. Nyt alkaa kuukautiskierto palautua säännölliseksi mitä se oli ennen slindaa, ja tukka on taas alkanut kasvaa pidemmäksi.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   27.7.25 22:55:08

Menkkoja ei minulla ole ollut nyt yli vuoteen Slindojen ansioista. Noihin muihin kysymyksiin en valitettavasti osaa vastata, riskeistä ym. kysyisin ehdottomasti lääkäriltä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.