Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sadistinen äitini

Lähettäjä: Sadistinen äitini 
Päivämäärä:   27.7.25 08:11:21

Syyttää minua sosiaalisten taitojen puutteesta mutta harrastaa nöyryytystä julkisella paikalla mm. haukkumista ja yksityisasioideni ääneen kailottamista. Moittii seurassa minua kavereilleni niin, että kaikille tulee epämukava olo. Mietin, että onko hän dille vai puhtaasti paha ja ilkeä?
Hänen entisestä seurustelusuhteesta, häntä reilusti nuoremmasta miehestä ei saisi puhua seurustelusuhteena vaikka se oli sitä vuoden verran mutta valehtelee minun seurustelleen henkilöiden kanssa joiden kanssa en ole seurustellut. On väittänyt että olen pannut raiskaajaani eli että olisin halunnut tehdä sen.
En nyt tiedä tarkalleen ketä varten hän yrittää mua pala palalta tuhota ja mitä tai ketä hän luulee sillä saavuttavansa? Yrittääkö testata, että kuinka kauan jaksan olla yhteyksissä tms. ?

Re: Sadistinen äitini

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.7.25 08:15:25

No miksi olet yhteydessä?

Lähettäjä: hm 
Päivämäärä:   27.7.25 08:20:13

Miksi edes vaivaudut miettimään tuollaisia? Minun äitini on melko vastaavanlainen tapaus ja katkaisin välini jo kauan sitten. Ei ole ollut ikävä.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   27.7.25 08:26:59

Mielenkiinnosta: onko hänellä ystäviä, ja käyttäytyykö muillekin noin?

Paras ja helpoin katkoa välit.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   27.7.25 09:20:13

Purkaa jotain omia patoumiaan sinuun, kun tietää ettet lähde viereltä. Kaverit lähtisi vastaavasta hyvin herkästi litomaan. Lähde sinäkin, ihan oman mielenterveytesi vuoksi. Voit ja saat tehdä sen.

Lähettäjä: Siis 
Päivämäärä:   27.7.25 09:21:06

Katkaiset napanuoran, niin helpottaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.7.25 09:30:27

"Lähettäjä.
Päivämäärä27.7.25 08:15:25

No miksi olet yhteydessä?"

Osaatko vastata tähän?

Lähettäjä: ll 
Päivämäärä:   27.7.25 09:53:01

Jotain sosiaalisten taitojen puutetta sinulla on, siinä äitisi on oikeassa.

Ei nimittäin tuollaisen äidin kanssa ole mikään pakko olla tekemisissä mutta jostain ihmeen syystä sinä olet.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.7.25 12:41:37

Newsflash: Suomessa ei ole lakia, joka pakottaisi olemaan missään yhteyksissä äitinsä kanssa mistään syystä. Vasta perinnönjaossa, ja senkin voi ohittaa suht helposti jos haluaa.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   27.7.25 12:46:07

Ei todella ole pakko olla moisen kanssa tekemisissä ! Jos sellaiseen ei ole ollut vielä valmis niin miksi ihmeessä tietää niitä yksityisasioitasi, raiskauksesta alkaen ? Ei tuollaiselle kerrota MITÄÄN henkilökohtaista, korkeintaan säästä ja sellaisesta puhutaan jos esim pakolla jossain sukujuhlissa tavataan. Nyt on aika oma vika, hänen hulluutensa ei varmaan yllätyksenä ole tullut tai yhtäkkiä alkanut.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   27.7.25 13:22:32

Tällaiset äidit on hirveen kivoja äitihahmoja. Pakottaa selviytymään yksin, mutta samalla vievät itsetunnon.

T. Samanlaisen lapsi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.