Lähettäjä: K
Päivämäärä: 27.7.25 10:35:19
Söin ennen vuodenvaihdetta mysimba kuurin. Alkuun tuntui että olisikin ollut apua, mutta kun täyteen annokseen siirtyi, niin ei enää tuntunut että olisi ruokahalua pienentänyt. Lisäksi tuli kutinaa joka kyllä loppui sitten ennen kuin kuuri loppui. Mutta ei ollut apua tuosta. Mutta vaikuttaahan asiaan sekin että en tuon lisäksi muuttanut elintapojani mitenkään terveelliseen suuntaan, että ihmekö sinänsä jos ei apua ollut. :D jäi kontrollikäyntikin käymättä lääkärin luona tuon kuurin jälkeen kun en kerta mitään apua huomannut lääkkeestä, niin mitä sitä käydä kun en halunnut jatkaa tuolla lääkkeellä. Olisiko joku toinen valmiste mitä kannattaisi kokeilla? Tuossa mysimbassa oli sekin vaikeeta kun piti ottaa ruuan kanssa aamulla ja illalla, niin aina piti olla se muistamassa ja keksiä jotakin syömistä sitten sen kanssa ja sitten se lääkkeen ottoaika vaihteli sen mukaan olinko töissä (jolloin otin aamulääkkeen siinä klo. 5-6) vai vapaalla (jolloin aamulääkkeen saatoin ottaa vasta puolenpäivän aikoihin) ja sitten joskus jos olin iltaa istumassa (joo, ei suositella viinaa tuon lääkkeen kanssa :D), niin piti miettiä että otanko iltalääkkeen jo siinä kuuden aikaan illalla (ja aamulääkkeen olin saattanut ottaa vasta siinä puolenpäivän aikaan) vai huuhdonko viinalla alas myöhemmin illalla. Ja jos olin jossain yötä niin piti aina muistaa ottaa tuo lääke mukaan. Että ei musta oikein ole säännöllisen lääkityksen ottajaksi. Tän takia en koskaan mitään e-pillereitäkään hankkinut kun arvasin että ei musta oo niitä syömään. :D että olisko joku toinen laihdutuslääke sellainen että tarttee vaan kerran päivässä tjs. Ottaa? Mulla huomattava ylipaino ja polvessa nivelrikko. Polvea kävin lääkärillä näyttämässä viime vuonna ja se itse alkoi mulle ehdottaa laihdutuslääkettä. Että ihan nopeeta sain sitten työterveyden kautta tuon. Verikokeissa piti sitä ennen käydä. Siinä nyt sitten meni jonkin aikaa ennen kuin kelalta tuli hyväksyntä lääkkeelle.
|