Lähettäjä: mellu
Päivämäärä: 26.7.25 17:05:48
Valkoihoinen, ehkä nelikymppinen kantasuomalainen mies, joten r4zz1zm1-puheet saa nyt jättää pois. Tiinun nimi muutettu.
Menin naiskaverin kanssa kaupungille kahvilaan. Istuimme pöytään kahvilan terassille ja siihen tuli joku mies kysymään "Oletko Tiinu?". Vastasin, että en ole. Pahoitteli ja meni läheiseen pyötään. Jatkoin kaverin kanssa juttelua. Hetken päästä mies tuli vähän närkästyneen oloisena sanomaan, että "kyllä sinä olet Tiinu. Minulla oli Tiinun kanssa sovittu treffit". Olimme vähän hölmistyneitä kaverini kanssa ja sanoimme, että en ole Tiinu enkä sopinut treffejä kenenkään kanssa. Mies alkoi inttää, että hän oli deittiapissa sopinut treffit Tiinun kanssa ja tuntomerkit passaa minuun. Hoikka, tummat pitkät hiukset ja musta laukku. Okei, minä en ole kovin hoikka, hiukseni ei ole tummat, mutta laukkuni oli kyllä musta. Hän ihmetteli, että miksi leikin etten tuntisi häntä ja sanoin, etten todellakaan tunne häntä.
Sitten hän suuttui ja kävi käsiksi ja alkoi repiä minua hoikien, että olen karsea ämmä joka vain käyttää miehiä hyväkseen ja tekee kiusaa. Vierestä pari random-miestä puuttui tilanteeseen ja kiskoi tuon miehen minusta irti.
En ole koskaan käyttänyt mitään deittiappia mutta sanonpa vain, että jos joku sellaisia käyttää, niin miehet: Älkää käyttäytykö naisia kohtaan tuolla tavalla ja naiset: Älkää menkö treffeille yksin tai ainakaan kertomatta, mihin menette. Ottakaa joku lähistölle kyyläämään, miten treffit sujuu.
En saanut suuria vammoja, pari naarmua ja ehkä joku mustelma. Mutta ei naisia turhaan miehistä varoitella. Alkuunhan tuokin mies oli ihan asiallinen. Mutta ei tuollainen kyllä toivottavasti koskaan naista löydä.
Ja se nainen, joka olit sopinut treffit tuon henkilön kanssa: Ehkä ihan hyvä, että et tullut paikalle.
|