Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ihanaa olla nainen

Lähettäjä: Kwen 
Päivämäärä:   26.7.25 16:38:12

Vuosikymmenen pms-oireet ja kaikki muu on paskaa paitsi kusi. Oon yksinäinen lihava luuseri, "kaverit" soittaa vaan sillon kun ne tarvii jotain ja mieskin touhuaa mieluummin auton parissa ja saattaa joskus käydä mun kanssa kaupassa siinä toivossa et pääsis pillun päälle myöhemmin ja kissakin vetelee viimeisiään. Tiedostan ettei mun elämä ihan tällaista ole mutta kyllä näissäkin asioissa pieni totuuden siemen on. Kaks päivää vuoron perään itkenyt ja raivonnut, samaan aikaan kiukuttaa kun ei oo kavereita kenen kanssa tehdä jotain ja myös ei huvita tehdä mitään missään kun kaikkialla on niin vitusti ihmisiä. On niin @!#$ paha olla, mutta puhunko siitä kellekään? No en tietysti koska eihän mun tunteilla tai tarpeilla ole väliä. Valitan anonyymisti netissä ja odotan että elämä jotenkin taikaiskusta muuttuu paremmaksi. & Oikeesti mut on kasvatettu niin että turha valittaa pelkästä valittamisen ilosta vaan pitäis tehdä niille asioille jotain ni en sit valita. Enkä edes tiiä kenelle valittaisin.

Lähdenpä tästä salille purkamaan tätä raivoa, hyvällä tuurilla joku paino tippuu päähän tai saan lämpöhalvauksen.

Re: Ihanaa olla nainen

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   26.7.25 16:59:14

Tiedän tunteen. Joka kuukausi se iskee :/
Mutta joka kuukausi se epätoivo/ahdistus myös katoaa.

Hienoa, että lähdet salille! Liikunta on myös omasta kokemuksesta paras apu.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.7.25 17:08:43

Haha, tää oli hyvä!

Itse en oo ikinä PMS-oireista kärsinyt mutta tiedättehän, ettei niitä enää nykypäivänä pidetä vain normaaliin naisen elämään kuuluvana vaivana, vaan ne ihan oikeasti hoidetaan gynellä pois?

Aloittaja, sun kissa sentään vielä on elossa ja mieskin vielä haluaa panna sua, sulla on siinä jo kaksi asiaa paremmin ku mulla. Mä joudun lähtemään miehen kanssa Motonettiin jos haluan munaa :'D

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   26.7.25 17:13:27

Ihanaa, että mun elämä ei ole tuollaista vaan keskityn ennenkaikkea niihin asioihin siinä jotka ovat hyvin ja joista olen onnellinen, enkä vellomaan negassa.

Lähettäjä: o_O 
Päivämäärä:   26.7.25 17:16:33

"vaan ne ihan oikeasti hoidetaan gynellä pois?"

Niin eli määrätään pillerit jotka lihottaa entisestään ja vie loputkin halut, päälle ssrit jotka vastaa kemiallista lobotomiaa. Ai että on hyvää hoitoa.

Päivämäärä:   26.7.25 17:27:08

"Niin eli määrätään pillerit jotka lihottaa entisestään ja vie loputkin halut, päälle ssrit jotka vastaa kemiallista lobotomiaa. Ai että on hyvää hoitoa."

Jaa, ei multa kyllä pillerit valitettavasti oo haluja vieneet eivätkä lihottaneetkaan, aknesta ja menkkakivuista niillä pääsin eroon ja tyytyväisenä olen nyt 30 vuotta niitä vetänyt. Multa ei tosin SSRI-lääkityskään onnistunut haluja vähentämään, mutta orkkukyvyn ne vei täysin joten päätin pärjätä ilman.

Lähettäjä: Kwen 
Päivämäärä:   26.7.25 17:38:15

Mun pitäis siis tästä kierrosta aloittaa uusi hormoni kokeiluun ensin kipujen takia kun lääkäri ei suostunut kirjoittamaan särkylääkkeitä.

Voi olla että PMS helpottaa ja todennäköisesti kaikki muu muuttuu tasaisen harmaaksi eikä ihan varmasti tartte edes haaveilla että tekisi enää seksiä mieli. Mutta minkäs teet, suo siellä, vetelä täällä. Parempi mennä kylpyyn leivänpaahtimen kanssa.

Päivämäärä:   26.7.25 17:46:11

Naisten yksinäisyys:
>kavereita
>mies
>lapsia

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   26.7.25 18:05:26

Juu mut kato kun ne ei ole sellaisia kavereita, mitä kavereilla tarkoitetaan. Ei sellaisia oikeanlaisia.

Päivämäärä:   26.7.25 18:06:09

Onpahan kuitenkin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.25 18:16:11

Toisilla ei oo yhden yhtä kaveria. Ei oikeanlaisia eikä vääränlaisia.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.25 19:55:08

No täällä päivystää paljon naisia, joilla on miehet, lapset ja ystävät ja silti kenellekään ei voi puhua, kun ketään ei kiinnosta.
Ja ei, kaikkien naisten ei tarvi juhlia joka päivä naiseutta ja uhrata istukkaa Äitiluonnolle tai hillitä kokemusmaailma ja manipuloida kehoa hormoneilla.
Ole ihan avoimesti masentunut, turhautunut, raivopäinen ja katkera. Ei siihenkään valitettavasti kuole.
Mutta turha enää teeskennelläkään, kun kaikki tietää.
Se jos mikä on vapauttavaa ja saa ymmärtämään elämän tarkoituksen.

Lähettäjä: Se on 
Päivämäärä:   26.7.25 21:13:33

Pirriä reikään vaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.