Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Varvaskuvat - hyi hitto

Lähettäjä: Lopettakaa 
Päivämäärä:   25.7.25 21:49:09

Nyt ihan oikeesti lopetatte niiden hirveiden varpaidenne ja jalkojenne kuvaamisen someen. En halua nähdä kenenkään turvonneita ja rumia pikkunakkeja silmissäni. Tulis jo talvi. Ei muuta.

Re: Varvaskuvat - hyi hitto

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.7.25 21:52:51

Kärsit varvasfobiasta.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.7.25 21:58:14

Mulla ainakin on sopusuhtaiset, suorat ja söpöt varpaat. Pakollisen varvaskuvan laitan kerran (tai kaksi) kesässä. Kestä se. Tai jos olet mun kaveri, ni voit kyllä ihan vapaasti poistaa kavereista. =)

Lähettäjä: Noname 
Päivämäärä:   25.7.25 21:59:53

Ihan sama, hyi hitto. En ole ikinä innostunut noista ja luulin jo että tää trendi ois ohi.
Välttelen myös katseen osumista sandaalijalkoihin ja paksuuntuneisiin, halkeileviin kantapäihin kun käy kaupassa. Saattaa ostokset jäädä tekemättä.
Joten kyllä, mulla varmasti on joku jalkafobia.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.7.25 22:00:49

"Kärsit varvasfobiasta."

Ei ole edes erityisen harvinaista.

En ole kuvannut varpaitani saatika postannut someen, mutta valitettavasti aloittaja netissä voi törmätä epämiellyttävään materiaaliin. Sitten pitää tehdä päätös, että jättääkö somettamisen vähemmälle, kuratoiko kokemustaan estämällä ihmisiä vai yrittääkö vaan kestää sitä epämukavuutta.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   25.7.25 22:03:33

No jos se pääty vartalosta on kauniimpi kuin se toinen, niin se sitten pitää kuvaaman.

Lähettäjä: Pitkävarvas 
Päivämäärä:   25.7.25 22:06:42

Oisko pitkät ja hoikat varpaat paremmat?
Kiva tietää että pikkunakit ei olekaan söpöt.

Päivämäärä:   25.7.25 22:09:00

Samaa olen kauhistellut muutaman päivän, ja muka kauniita sääriä. Kun tietää livenä ne pulleat pohkeet niin en ymmärrä miksi niitä kuvataan ja muokataan hienoiksi ruskettuneiksi säihkysääriksi..

Päivämäärä:   25.7.25 22:11:06

Joku mainitsi että laittaa sen pakollisen varvaskuvan kerran kesässä. Minkä hiton pakollisen varvaskuvan?? o_O

Päivämäärä:   25.7.25 22:12:01

On se perusteetonta kuvamateriaalia ja joka kesä sama. Kuvatkaa vaikka se ranta ilman niitä omituisia ja "persoonallisia" ja omasta mielestä söpöjä jalkateriä..Bryäh..

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.7.25 22:15:15

Kuten sanottu, aina voi poistaa kavereista, jos ei kuvat kelpaa. Itse laitan ne faceen ihan sen takia, että saan ne muistoissa eteeni joka vuosi! Laitan kyllä paljon muitakin kuvia reissuilta, ja ne varvaskuvat oli alkuun vitsi, mut nyt tulee joka reissulta, kun jossain lämpimässä rannalla käyn! =D

Päivämäärä:   25.7.25 22:20:38

No keksi joku oma kesäjuttu, ne turvonneet ja vääntyneet jalat on nähty.

Lähettäjä: Er 
Päivämäärä:   25.7.25 22:27:00

Parempi kuin jatkuvat naaman tai pyllyn kuvat.

Lähettäjä: jaiks!!! 
Päivämäärä:   25.7.25 22:27:17

Ihanaa, että joku muukin ällöää varpaita kuin minä!! En ole koskaan sietänyt varpaita, en kestä katsoa muiden varpaita, omatkin meinaa ällöttää. Jos joku meinaa mun luokse kylään tullessa näin helteillä kulkea varpaisillaan, niin olen kyllä heti antamassa sukkia jalkoihin. Viimeksi en ehtinyt ja kaveri tallusteli paljain varpain mun olohuoneeseen, olivat vielä sen näköiset varpaat, että ulkona on kuljettu ilman kenkiä. Voi oksetus.

Näin yhden kiinnostavan miehen viikko-pari sitten. Hänellä oli sandaalit jalassa. Ei ne varpaat, mutta ne kuivat halkeilevat kantapäät!!! Siirtyi heti Ei kiinnostava-listalle. Yöks, oksetti!!

Ihmisen varpaat on tosi ällöttävät. Miksi ihmisellä edes on varpaat, eikö evoluutio voisi korjata tämän asian, kun pääsääntöisesti kenkiä käytetään?

YÄK!

Lähettäjä: Nuppi 
Päivämäärä:   25.7.25 22:30:11

Samat ääliöt kuvaa hikivarpaitansa ja säälittäviä mäkkärin burgereita :))

Päivämäärä:   25.7.25 22:33:28

Ne jalat ei monellakaan ole mitenkään edustavan näköiset, saattaa olla esim. jotkut puoliksi rapistuneet kynsilakat, hyi hitto.

Päivämäärä:   25.7.25 22:34:46

Ja siis varpaat (ja kädet) saattaa miehessä olla todellinen turn-off.

Päivämäärä:   25.7.25 22:44:33

"Oisko pitkät ja hoikat varpaat paremmat?
Kiva tietää että pikkunakit ei olekaan söpöt."

Minulla on juuri tuommoiset pitkät, ja se jalkapöytäkin on sellainen pitkä. Vähän niinkuin simpansseilla. Ei se kyllä kovin kaunista ole.

Lähettäjä: Kesäepidemia 
Päivämäärä:   25.7.25 22:51:56

Olen poistanut somestani ihmiset, jotka ottaa kuvia varpaistaan, drinksuistaan ja ruoka-annoksistaan aina, kun ne pääsee lämpimään tai kotona on lämmintä.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   25.7.25 23:01:55

Joo, voi kuvotus! Miksi kukaan kuvaa niitä... En haluaisi joutua näkemään edes luonnossa. Sama kun kuvailisi persreikäänsä. Ihan luonnollinen ruumiinosa, mutta ei sitä tarvitse asioikseen esitellä. Ja kylään mennessä olisi kohteliasta olla sukat mukana, jos ei kengissä sellaisia käytä. Kuvottaa niin paljon kun joku tulee hikisin varpain tallustelemaan matoille, pahimmillaan vielä nostaa ne hikiset varpaansa sohvalle/rahille istuessaan.

Lähettäjä: Juu ei 
Päivämäärä:   25.7.25 23:03:34

Jos aikuisella on pikkunakkivarpaat, niin ei edelleekään kannata kuvata niitä..puistattavaa.
Ja kukaanhan ei kärsi, eikä kenelläkään jää tajuamatta, että on lämmin ja olet rentoutumassa, jos siirrät vaan ne kaviot pois siitä kuvasta.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   25.7.25 23:40:27

Kiitos vertaistuesta! Ällöän myös varvaskuvia aivan erityisen paljon. Yökkkkk!

Lähettäjä: ?! 
Päivämäärä:   25.7.25 23:52:34

Ihan sama täällä! Omat varpaat ei niin ällötä ja jalat ja varpaankynnet huollatan ihan ammattilaisen jalkahoidoissa, mutta en minä muiden omia halua katsella :D

Lähettäjä: ?! 
Päivämäärä:   25.7.25 23:55:18

"Jos aikuisella on pikkunakkivarpaat, niin ei edelleekään kannata kuvata niitä..puistattavaa."

- Ja mulla on tämmöset pienet varpaat, omasta mielestä ne on paremmat kuin sellaiset pitkät käivärät Klonkku-varpaat, mutta yhtä kaikki niin en todellakaan esittele niitä missään valokuvissa, kamalia ne on kaikki :D

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.7.25 23:56:16

Voiko naisella muka olla rumat varpaat?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   26.7.25 01:44:19

Jokainen kuvatkoon mitä huvittaa. Vaikka niitä paksuja pohkeita. Kaikenlaiset ihmiset saavat näkyä.

Lähettäjä: tea 
Päivämäärä:   26.7.25 02:13:57

Minuakin ällöttää kaikki varvas- ja jalkakuvat somessa. Moni kaveri, varsinkin miehet, laittavat vaivaisenluujaloistaan kuvan someen kun kesä alkaa ja voi olla sandaalit jalassa. Varpaankynnetkin kamalassa kunnossa ja kovettumia siellä täällä.

Lisäksi kuulun pj-kenkäryhmään fabossa ja sinnekin ihmiset tunkee jalkakuviaan näkyville ja kyselee mitkä kengät voisivat sopia heidän vaivaisiin jalkoihinsa.

Jostain syystä nimenomaan vaivaisenluut tekevät pahaa. Ja kun siihen yhdistää karseassa kunnossa olevat varpaat ja kynnet ja kovettumat jaloissa, niin yök.

Lähettäjä: Liia 
Päivämäärä:   26.7.25 05:57:38

Käykää hyvät ihmiset jalkahoidossa.

Päivämäärä:   26.7.25 06:01:32

Miten kenellekään edes tulee mieleen kuvata omia jalkojaan ja laittaa kuva nettiin

Lähettäjä: Laukka 
Päivämäärä:   26.7.25 07:06:45

"Käykää hyvät ihmiset jalkahoidossa."

Tuskin jalkahoitajat liikavarpaita pois saa.

Päivämäärä:   26.7.25 07:18:53

Täällä myös yksi joka ei voi sietää varvaskuvia.
Keksisivät jotain muuta kuvattavaa..

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   26.7.25 09:48:19

Täällä myös ei-ääni varvaskuville.

Mulla on tosin sama juttu jos mainoksissa kuvataan SUUTA liian läheltä, esim. syömisen yhteydessä. Tai hammaslääkärien / hammastahnojen mainoksissa tms.

Todella ällöttävää! Miten kenellekään tulee edes mieleen...

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   26.7.25 10:06:20

Varvaskuvat on ihan kivoja. En näe miten ne ois jotenkin erikoisempia kuin kasvokuvat. Ei kaikkien kasvotkaan mua miellytä.

Lähettäjä: eke 
Päivämäärä:   26.7.25 17:09:37

Minusta pitkät hoikat varpaat on ihan nätit hoikasssa ja kapeassa jalkaterässä. Mutta lyhyet töppövarpaat on kamalat. Ja varsinkin turvonneet jalat. Ja kaikista pahinta on vaivaisenluut ja kovettuneet ja halkeilevat kantapäät.

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   26.7.25 18:24:58

Sairaat jalat on sairaat ja kertovat kantajastaan ihan yhtälailla kuin ne pakarat ja pakkelinaama.
Mitä te kuvaatte? Ei ole pakko katsoa, jos ei tykkää. Itse katson kuvaa, en ole tunkemassa kenenkään varpaita suuhuni... Ja itse en kuvaa itseäni, koskaan.

Päivämäärä:   26.7.25 19:37:51

Ihmisen ei pitäis ottaa kuvia eikä jakaa mitään osaa itsestään mihinkään. Ihminen on kokonaisuudessaan äärimmäisen vastenmielinen otus.

Lähettäjä: Daalia 
Päivämäärä:   27.7.25 08:55:31

Mieluummin varvaskuvia kuin töröhuuli, pylly, rintakuvia. Näitä some on ympäri vuoden pullollaan.

Päivämäärä:   27.7.25 09:08:13

Kasvokuvat joista näkyy vaan osa, on kans jo nähty. Nykyään keski-ikäiset kuvaa sillä tavoin kun eivät osaa muokata kuvaa, eikä se pullea nassu ole kovin viehättävä.
Ja ei ne muokatut kasvokuvatkaan kivoja ole, monista ei edes tunnista.

Päivämäärä:   27.7.25 09:41:40

Niin siis mitä kuvia SAA laittaa someen? Kun kaikki näköjään ällöttää ja ärsyttää.

Lähettäjä: varppu 
Päivämäärä:   27.7.25 10:01:27

Ajatelkaas, sitten on niitä jotka maksaa niistä kuvista XDD

Mulla on luisevat jalat ja pitkät, kierot varpaat. Kinkyt. Tässä töytyy alkaa kehitellä tulevaisuuden työttömänä vaihtoehtoisia tulomuotoja joten aion hoitaa jalat varpaita myöten minttiin kuntoon ja kokeilla josko näillä olis kaupallista arvoa. Tulen kertomaan ensi vuoden puolella kesään mennessä miten kävi.

Jos jollain täällä on kokemusta jalkakuvien myymisestä niin kertokaa ihmeessä :D

Lähettäjä: Hajotkaa ahdistuks 
Päivämäärä:   27.7.25 13:22:12

Omat varpaat on kauniit, kelpaa kuvata ja laittaa someen:D

Päivämäärä:   27.7.25 13:25:08

Luonnollisia tilannekuvia ja joskus vaikka niitä kasvokuvia, ehkä kerran vuodessa tyyliin luokkakuva, mutta jatkuva naaman kuvaaminen on tylsää.
Ja varpaistakin joskus voi laittaa kuvaa, viimeksi tänään kaveri laittoi kuvan kun hevonen oli tallannut paljaalle jalalle, ei sekään ollut kaunis :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.