Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Loop korvatulpat

Lähettäjä: kk 
Päivämäärä:   25.7.25 13:39:57

Toimivatko oikeasti?, tarvitsisin uudet korvatulpat sillä olen herkkä äänille ja nämä näyttävät kivoilta ja ainakin heidän sivuillaan vakuuttavat että oikeasti toimisivat todella hyvin ja blokkaisivat ääntä tehokkaasti. Onko kokemuksia näistä? kiinnostaa myös mitä mallia käytätte ja mitkä todettu hyviksi

Re: Loop korvatulpat

Lähettäjä: aits 
Päivämäärä:   25.7.25 13:48:26

Mää tykkään, on ollut jo kaksi vuotta ne engage tulpat käytössä. Käytän moottoripyörällä ajaessa ja välillä myös kotona kun muksut pitää meteliä ja haluan tehdä jotain hiljaisuudessa. Oon myös nukkunut ne korvissa.

Lähettäjä: jeppis 
Päivämäärä:   25.7.25 18:22:10

altis, vieko tuulen kohinan pois moottoripyöräillessä? Haluaisin kyllä musanapit sitä varten vastameluominaisuudella, mut kaikki on vähän isoja kypärän alle :/

Lähettäjä: Liia 
Päivämäärä:   25.7.25 19:00:37

Tilasin töihin sen mallin, mikä vaimentaa taustamelua. Pystyy kyllä puhumaan ja kuuntelemaan puheääntä normaalisti. Ovat toimivat ja toimitus oli nopea. Pysyvät hyvin korvissa ja niitä rinkuloita pystyy säätämään laittamalla sen sisälle lisävaimentavan osan. Malli on Engage 2 Plus.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.7.25 19:18:01

Mun experiencet olivat keikalla pettymys, latistivat musiikin täysin. Muuten kyllä misofoonikkona tykkään. Ne päässä voi istua rauhassa vaikka junassa, vaikka kaikki ympärillä mässyttää evästä. Harkitsen engagejen hankkimista sosiaalisia tilanteita varten.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.7.25 21:13:01

Onko kellään kokemusta sopiiko nää nukkumiseen ja vaientaako naapurien melun

Lähettäjä: Jqjqhq 
Päivämäärä:   25.7.25 21:45:21

Minä käytän quiet mallia nukkumiseen. Vaimentaa ihan kivasti kuorsaamisen ja yskimisen kunhan saan kunnolla korvaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.7.25 21:54:44

Mulla ei auttaneet yhtään. Misofoonikkona toivoin näistä apua vaimeiden taustaäänien hiljentämiseen. Tavalliset korvatulpat tai jopa korvanapit ovat kuitenkin tehokkaammat ja lisäksi mukavammat käyttää.
Hienon näköiset nuo Loopit kyllä ovat. Sikälikin harmittaa, etteivät toimi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.