Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Alapäässä

Lähettäjä: Patti 
Päivämäärä:   25.7.25 09:18:55

Mikähän tuo vois olla? Mulla oli välilihaa liki muutaman päivän kipeä patti, saattoi olla finni?, on nyt kadonnut, mutta nyt tuohon häpyhuulen suuntaisesti ja mittaisesti on ilmestynyt sellainen sormen paksuinen patti. Ei ole kipeä ja on vain toisella puolella. En nyt vielä panikoi asian suhteen, kun on kivutonkin, mutta kokemuksia kenellään? Niin, ja olen myös raskaana, vko 18, jos tämä mitään meinaa.

Re: Alapäässä

Lähettäjä: 567cba 
Päivämäärä:   25.7.25 10:18:37

Mene heti lääkäriin.

Lähettäjä: Ebba 
Päivämäärä:   25.7.25 11:13:01

Tukkeutunut ja tulehtunut talirauhanen tai karvatuppi?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   25.7.25 12:50:10

Siis onko se patti limakalvoalueella vai karvoitusalueella?

Lähettäjä: Mo 
Päivämäärä:   25.7.25 13:13:00

Kuten edellä tai sitten pukama. Voi siis pullistuma tulla muuallekin kun peräsuoleen.

Päivämäärä:   25.7.25 13:18:45

Oon menossa jo lääkäriin, no worries.

Lähettäjä: ei oma 
Päivämäärä:   25.7.25 14:50:09

Mulla oli keväällä tuollainen patti, mutta oli helvet1n kipeä! Oli joku tukkeutunut rauhanen, jonka lääkäri puhkaisi ja puristi tyhjäksi.

Lähettäjä: Hyvä 
Päivämäärä:   25.7.25 16:00:54

Hyvä aloittaja, että käyt lääkärissä. Todennäköisesti harmittomia patti, mutta raskausaikana oireeton herpes voi puhjeta joten on ihan hyvä käydä näyttämässä. Minulla ensimmäisessä raskaudessa herpes uusiutui jatkuvasti joten sain estolääkätyksen.

Päivämäärä:   25.7.25 16:26:17

Tiesin kyllä, ettei kyse ole herpeksestä. Ihan muutoin olin huolissaan, jos infektoitunut paise tms.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.7.25 17:56:16

Minulla oli tulehtunut karvatuppi välilihassa ja kasvoi peukalonpään kokoiseksi paiseeksi. Noin 3 viikon jälkeen mädän tuli itse ulos kun sitä ei itse pystynyt puristamaan. Ei ole uusinut. Jos sheivaat niin voi hyvinkin tulla välilihan alueelle.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.7.25 18:24:36

Bartholiniitti?

Lähettäjä: Auts 
Päivämäärä:   25.7.25 18:35:43

Barholin kysta. Huuhtelele ja haudo ja laita laimennettua teepuuöjyä laajalle alueelle aina sisäreiteen asti. Ajoissa aloitettu antbiootti voi auttaa, ettei tarvitse puhkaista.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.7.25 18:40:39

Olen kaikki tuollaissut tökännyt neulalla puhki ja puristanut tyhjäksi. Betadinella pyyhkii aamuin ja illoin sen jälkeen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.