Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Psykoterapia hinnat

Lähettäjä: Kl 
Päivämäärä:   25.7.25 08:25:28

En tiedä kestääkö käynti terapeutilla tunnin vai vähän pidempään mutta hinnoittelu keskustelusta terapeutin kanssa tuntuu kovalta. 80-120 €.
Telkkarissa puhutaan juuri aiheesta.

Re: Psykoterapia hinnat

Lähettäjä: enni 
Päivämäärä:   25.7.25 08:55:08

Yksityiset on yleensä niitä edullisimpia. Terveystalolla maksoi peräti 150 e, koska ilmoitetun hinnan päälle tuli vielä mitälie toimistomaksua. En ymmärrä miten kenelläkään on siihen varaa, kun siitä jää kelan korvauksen jälkeenkin lähes 100 e per kerta maksettavaa itselle. Onneksi löysin yksityisen terapeutin jolla kelan osuuden jälkeen jää mulle maksettavaa alle 20 e kerta. Ja 45 minuutin istuntoja on. Se on varmaan yleisintä, niin siinä on periaatteessa vartti aikaa asiakkaiden välissä.

Lähettäjä: Lady D 
Päivämäärä:   25.7.25 09:02:34

Mun terapeutti velottaa 120€/45 min. Sovimme niin, että käyn hänen luonaan joka toinen viikko ja terapia kestää silloin 1,5 h. Minulle paljon tehokkaampaa noin. Saan Kelan korvauksen tähän, eli kuukaudessa terapua maksaa minulle 240€. Onhan tämä kallista, mutta se on satsaus itseeni.

Lähettäjä: Chili 
Päivämäärä:   25.7.25 09:15:07

Minun terapeutti ottaa onneksi vain 50€/ 1h, ihan siis yksityinen. Ihan rehellisesti nuo käynnit on pelastanut minut omalta mieleltäni, siitä tuon maksan mielelläni, vaikken rikas olekaan.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   25.7.25 10:19:40

Yksityisethän voi laskuttaa ihan oman mielensä mukaan. Tunnen yhden yksityisen, enään en ihmettele miten on varaaa vähän kaikkeen. Hyvän ammatin on valinnut, en ole katkera .

Lähettäjä: Joop 
Päivämäärä:   25.7.25 12:18:58

Maksan 35 e kerralta itse kelakorvauksen jälkeen.

Lähettäjä: Häh 
Päivämäärä:   25.7.25 12:29:11

Eihän näitä nyt muita olekaan kuin yksityisiä??

Lähettäjä: Nasu 
Päivämäärä:   25.7.25 12:30:24

Mä maksa 42 e/kerta. Kela maksaa loput.

Lähettäjä: Tilli 
Päivämäärä:   25.7.25 13:17:19

Minulla maksaa 50€ / kerta, käynnit kestää tunnin. Tällä hetkellä käyn kerran viikossa. En ole edes yrittänyt hakea Kela-korvausta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.7.25 14:08:19

Onneksi saan vaativaa lääkinnällistä kuntoutusta, kela maksaa kaiken.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.7.25 14:23:21

Mä oon maksanut 80e/1h. En hakenut korvausta ja kävin joka toinen viikko.

Lähettäjä: enni 
Päivämäärä:   25.7.25 14:27:32

Siis yksityisellä tarkoitin tässä yhteydessä niitä jotka tekee omalla yksityisellä toiminimellään, eivätkä ole esim. Terveystalon tai muun ison firman alla. Ne isot siis vetää aina välistä ja aika paljon!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.