Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Aikuiset suhteessa olevat, yhteydenpito

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.7.25 18:08:11

Te jotka ette asu yhdessä ettekä ole etäsuhteessa, kuinka usein pidätte yhteyttä viesteillä tai puheluilla? Me viestiteltiin suhteen alussa paljonkin, päivittäin useita viestejä mutta nyt kun alkuhuuma alkaa laantua niin ei välttämättä edes päivittäin viestitellä. Tavatessa sitten vaihdetaan kuulumisia ja jutellaan. Tämä lienee normaalia?

Re: Aikuiset suhteessa olevat, yhteydenpito

Lähettäjä: Wanda 
Päivämäärä:   21.7.25 18:09:56

Joka päivä viestitellään, kaikkea ihan turhanpäiväistä sekä asiaakin jos sellaista tulee mieleen

Päivämäärä:   21.7.25 18:11:59

Me viestitellään joka päivä ja soitellaankin päivittäin

Lähettäjä: Tiuhti 
Päivämäärä:   21.7.25 18:22:08

Päivittäin, useamman kerran

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   21.7.25 18:23:30

"Te jotka ette asu yhdessä ettekä ole etäsuhteessa"

Mitä tähän jää jäljelle, jos kuitenkin suhteessa olevista piti olla puhe?

Mä viestittelen mieheni kanssa (jonka kanssa ollaan etäsuhteessa) päivittäin, mutta harvemmin soitellaan -vain jos on jotain kerrottavaa päivän tapahtumista.

Lähettäjä: Ei nyt omalla 
Päivämäärä:   21.7.25 18:24:03

Silloin kun ei vielä asuttu yhdessä, niin kyllä ainakin muutama viesti päivittäin tuli laitettua ellei tavattu. Asuttiin kyllä kivenheiton päässä toisistamme, joten nähtiinkin töitten salliessa melkein päivittäin :)
Tämä tosin kesti vain 9kk, kunnes muutettiin saman katon alle :D

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   21.7.25 18:32:37

"Te jotka ette asu yhdessä ettekä ole etäsuhteessa"

Mitä tähän jää jäljelle, jos kuitenkin suhteessa olevista piti olla puhe?"

Parit, jotka eivät asu yhdessä, mutta eivät myöskään asu kaukana toisistaan tietysti. Ehkä tuon olisi voinut ilmaista selvemmin "erikseen asuvat parit, jotka eivät ole etäsuhteessa".

Päivämäärä:   21.7.25 18:35:43

"Mitä tähän jää jäljelle, jos kuitenkin suhteessa olevista piti olla puhe?"

Siihen jää kaikki ne, jotka asuvat vaikkapa samassa kaupungissa kumppaninsa kanssa. Etäsuhde kun tarkoittaa sitä, että seurustelukumppani asuu pidemmän matkan päässä.

Mä nyt olen melkein muuttanut miesystäväni luo, mutta aikaisemmin viestiteltiin ehkä 3-5 päivänä viikosta. Alkuhuumassa toki päivittäin. Mutta en itse ainakaan jaksa mitään jatkuvaa viestittelyä yhtään kenenkään kanssa, kivempi jutella sitten kun näkee toisen kasvokkain. En tykkää kirjoittaa kännykällä ja minulla on muutakin tekemistä kuin istua koneen vieressä. Ja toisaalta miehellä saattoi mennä helposti tunti tai parikin viestiin vastaamiseen, kun hänellä myös omat harrastuksensa joiden keskellä ei mitään viestiääntä kuule.

Puhelimessa ollaan 5v aikana puhuttu ehkä kaksi kertaa :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.