Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten erotatte hukkuvan ja leikin

Lähettäjä: Ko 
Päivämäärä:   18.7.25 20:25:28

Tuli mieleen viimeaikaisista lööpeistä tämä. Itsellä 6v joka osaa uida vajaa 10metriä veden alla ja pinnalla, kellua ja sukeltaa. Lapsi välillä saattaa olla pitkään pinnan alla aika paikallaan jopa ja välillä kellua aika pitkään kasvot vedessä. Moni voisi alkaa nostaa tätäkin lasta. Itse toki olen vieressä aina, mutta tulipa mieleen. Itse en suuttuisi vaikka joku alkaisi nostaa lasta, mutta jotkut voisi vetää siitäkin herneen syvälle..

Re: Miten erotatte hukkuvan ja leikin

Lähettäjä: Ko 
Päivämäärä:   18.7.25 20:28:19

Lisään sen että alkuun itsekin aloin nostaa kun luulin että hätä, nykyään nostan myös jos epäilyttää yhtään aika, hermostunut monesti että miksi häiritsin

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   18.7.25 21:39:29

Mieluummin otan tunnolleni vanhemman, joka huutaa oireillen pahaa oloaan kuin kuolleen ihmisen, jonka olisin helposti voinut pelastaa. Jos on aihetta tai epäilystäkään, niin auttakaa hädän hetkellä!

Kerran kylpylässä lapsi karkasi isältään kahdesti naisten puolelle ja lapsi tuotiin takaisin isälleen. Sitten taas taapero tuli yksin naisten puolelle ja rupesi itkemään. Sanoin, että mennään etsimään isi. Allaspuolella löytyikin äiti, joka kokosi lapsen sisaruksia yhteen ja suuttui minulle. Totesin vain, ettei rouvan kannata tehdä niin montaa lasta, että sivullisten täytyy puuttua. Hitto, miksei mennyt taaperon perään pienimpien kanssa ja jättänyt isompia jälkeen? Isoimmat olivat jo teinejä kuitenkin. Mutta ei siinä mitään.

Joskus olen myös tarrannut lapseen joka lähti juoksemaan kohti kuntoallasta, ja vanhempi lähti perään ja liukastui. Kiitteli kovasti ja tulivat vielä illalla ravintolassa kiittämään molemmat

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.7.25 21:41:28

http://spotthedrowningchild.com/

Päivämäärä:   18.7.25 21:45:42

Hukkuva näyttää siltä kuin yrittäisi kiivetä tikapuita vedestä ylös.

Päivämäärä:   18.7.25 22:36:31

Hukkuva ei näytä välttämättä yhtään miltään.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   18.7.25 22:39:39

Niinpä. Hukkuva saattaa tehdä vaikka kuperkeikkoja (tai olla tekemättä)

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   18.7.25 22:40:08

Meillä kans tyttö 8 v tekee pitkiä sukelluksia. Olen muutaman kerran jo noussut ylös, että lähden nostamaan, mutta on se aina toistaiseksi pintaan tullut.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.7.25 22:47:00

No, hukkuvan ja leikkivän erottaa ehkä siitä, että se vanhempi on kädenmitan päässä tai ei ole aikuista lähellä.
Jos lapsi yksin moista leikkii, nostaisin ylös.

Lähettäjä: Risla 
Päivämäärä:   18.7.25 23:45:50

Jos epäilyttää niin taputtaisin lasta olkapäähän ja jos ei nouse pinnalle ihmettelemään, nostaisin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.