Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  3kg painosta pois??? Kokemuksia?

Lähettäjä: Löysää 
Päivämäärä:   18.7.25 18:46:22

Olisko täällä ketään, joka olis onnistunut tollasessa pienessä painonpudotuksessa? Mulla on kertynyt nyt viime vuosien aikana muutama kilo ylimääräistä ja nyt haluaisin ehdottomasti tuon pois, mutta en ole eläissäni joutunut aiemmin laihduttamaan ja tuokin tuntuu ajatuksena jo todella hankalalta. Miten siis saisin tuon noin kolmisen kiloa veks???

Re: 3kg painosta pois??? Kokemuksia?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.7.25 18:47:54

Juokset enemmän ja syöt vähemmän.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   18.7.25 18:49:41

Tuo 3 kg lähtee ihan vaan vähentämällä hiilareita helposti.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   18.7.25 19:18:59

Vaihda kaikki juotava veteen/vissyyn ja sokeri/hiilarit minimiin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.7.25 19:53:01

Ihan helposti onnistuu, usein pudotan alkuvuodesta 5 kg. Miettii niitä omia tottumuksia, tuleeko syötyä liian isoja annoksia - pienentää ja lisää kasviksia vai tuleeko mässäiltyä illalla - syö vaikka viimeisen kerran klo 19 eikä sen jälkeen enää mitään. Lisää arkiaktiivisuutta ja askelia päivään. Mä pudotan aina normaalipainon sisällä ja meneehän siihen aikaa muutama kuukausi. Painon punnitsen viikottain.

Lähettäjä: Rätti 
Päivämäärä:   18.7.25 20:02:48

Mä tiputin juuri 3 viikossa 3 kiloa. Lounaalla söin salaattia ja muuten hiukan pienempiä annoksia. Herkut karsin minimiin.

Lähettäjä: Löysää 
Päivämäärä:   18.7.25 20:22:29

No mä olen sokerihiiri...eli joka päivä menee joku "herkku". Ne pitäs varmaan jättää täysin. Muuten kyllä syön aika normaalisti enkä varsinkaan paljoa kerralla, mutta etätyö istuen taitaa ollayks iso tekijä. Viikossa menee normaalisti yksi siideri, muttanäin kesällä toki useampikin viikon aikana, ehkä 3. Liikuntakin on satunnaista, välillä saatan tehdä useamman jumpan viikossa tai käydä kävelyllä ja sitten taas tyyliin viikko ettei tapahdu oikein mitään. Hassua on vaan se, että olen syönyt ja liikkunut melkein aina näin, mutta täytettyäni 40 tää homma muuttui. Kolmen vuoden aikana hiipiny nämä 3-4 uutta kiloa, kun aiemmin en lihonut tekemälläkään.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   18.7.25 22:52:33

olennaistahan tässä varmaan on se, onko aloittajalla tarkoitus pudottaa painoa 3kg vai vähentää kehon rasvaa 3kg verran. Ensimmäinen onnistuu erittäin helposti ja nopeasti, toinen vaatii jo hieman ajattelua ja järkevää tekemistä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.