Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kokemuksia kyykäärmeen puremasta?

Lähettäjä: Apd 
Päivämäärä:   18.7.25 18:28:20

Onko sinua tai läheistäsi purrut kyykäärme? Miltä purema tuntuu? Mietin, että tajuaako siinä heti kyyn purreen, vaikkei itse käärmettä näkisikään. Mitä oireita puremasta tuli? Kuinka kauan toipuminen kesti?

Re: Kokemuksia kyykäärmeen puremasta?

Lähettäjä: Hilla 
Päivämäärä:   18.7.25 18:34:41

On purrut minua käteen kun olin kasvimaalla kitkemässä, ehdin myös nähdä tilanteen eli varmuudella oli kyy.
Puremakohtaan jäi hampaanjäljet ja yllättävän kova kipu siihen sitten melko pian tuli. Alue ja noin 10-15 cm siitä sydämen suuntaan meni sinipunertavaksi, tämä kesti pari päivää.
En mennyt lääkäriin, käsi oli vähän kipeä tuon pari päivää.

Lähettäjä: Tirppa 
Päivämäärä:   18.7.25 18:37:08

Setääni puri käteen kun oli marjastamassa. Ikämies jo muttei milään meinannut suostua lääkäriin, lähti vasta kun käsi oli niin turvonnut ja kipeä ettei kestänyt olla. Oli muutaman päivän sairaalassa, en muista tarkkaan montako mutta alle viikon.

Lähettäjä: Linnea 
Päivämäärä:   18.7.25 19:13:38

Mua purrut huomaamatta kyy, sisko kyllä tapahtuman näki. Hampaanjäljet jäi, ei mitään seurauksia tullut.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   18.7.25 20:33:59

Mummia marjamettässä ! Ei huomannut siinä itse mitään eikä me kukaan muukaan edes käärmettä nähty. Kotona marjoja putsatessa käsi alkoi särkeä ja muuttui siniseksi, huimausta ja väsymystäkin tuli niin että kaikki siinä vähän jo säikähdettiin. Sairaalassa kävi kääntymässä ja muutamassa päivässä käsi alkoi näyttää normaalilta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.