Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä päälle hautajaisiin helteellä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.7.25 13:25:41

Miehen sukulaisen hautajaiset, melko pienet, lähinnä lähisukulaiset paikalla. Mun ei alunperin pitänyt mennä muiden kiireiden takia, mutta tilanne muuttui ja nyt mulla on vaatekriisi.

Alaosaan vaihtoehtoja on kyllä, muutamat sopivat mustat housut, juhlavampi "haalari" ja yksinkertainen musta polven alapuolelle oleva mekko.

Mutta mitä ihmettä laitan yläosaksi?
Mekko ja haalari on spagettiolkaimilla, joten tilanne on sama alaosasta riippumatta. Jakku on kutistunut kaapissa, uutta en ehdi hankkimaan. Lähinnä vastaavia on musta sifonki? bolero, pitkät hihat mutta näkyy läpi, tumman viininpunainen jakku/bolero tyylinen lyhyehkö neule ja pääväriltään tumman sininen suuri pashminahuivi. Alle käyviä lyhythihaisia on kyllä mutta voiko noista saada mitään järkevää?

Millaista yläosaa itse kehittelisit?

Re: Mitä päälle hautajaisiin helteellä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.7.25 13:33:16

Jäi näköjään tuo helteellä Otsikkoon mutta ei ehkä ole se merkittävin tekijä tässä.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   18.7.25 18:43:07

No ei varmaan haittaa vaikka musta sifonki kuultaa läpi. Varsinkaan kesäkuumalla.
Laittasin mekon- juhlavampi haalari ei ehkä niin hyvä.

Lähettäjä: vanha vaimo 
Päivämäärä:   18.7.25 18:51:44

Muista peittää polvet, hartiat ja tissitvako. Hautajaiset ei ole itsensä esittelytilaisuus. Helteellä ehkä mekko ja joku juttu kevyt yläosan peittävä asuste. Sifonki sopii hyvin. Ellet sitten ole about 15 kesäinen silloin voi vielä polvet näkyä, mutta hartiat ja tissivako ei. Mieluummin laitat vaikka tummansinistä, tummanruskeaa tai jotain muuta hillityyä tummaa kuin jotain haalaria tai spagettiolkaimista lyhyttä kesämekkoa, jos siis ei muuta mustaa ole.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   18.7.25 18:57:33

Mekko ja musta sifonkipolero.

Lähettäjä: Linnea 
Päivämäärä:   18.7.25 19:12:33

Mekon ja poleron kannalla minäkin, haalarikin siisti mutta voi olla kuuma.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   18.7.25 19:17:38

Laittaisin sen lyhythihaisen yläosan ja tummansinisen pashminahuivin, bolero noilla tiedoilla kuulostaa hippavaatteelta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.