Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olen juonut helleaallon aikana vain limua

Lähettäjä: Mini 
Päivämäärä:   18.7.25 01:53:29

Vähän on elämänhallinta pettänyt. Kiitos keho että olet jaksanut tämän viikon laiminlyönnistä huolimatta. Nyt täytin vesipullon ja aloitan sillä uuden, terveemmän elämän. Koska kehoni ansaitsee huolenpitoa.

Hyviä öitä kaikille jotka valvotte vielä.

Re: Olen juonut helleaallon aikana vain limua

Lähettäjä: Fiona 
Päivämäärä:   18.7.25 06:09:28

Minä myös olen kitannut Sprite zeroa enemmän kuin varmaan useina edellisinä vuosina yhteensä tässä helteiden aikana :D En tiedä mikä ihme mieliteko iski, mutta on mennyt varmasti enenmän kuin olisi hyväksi. Samoin Noccoja on tullut kitattua alas enemmän kuin normaalisti, jääkylmä nocco on vaan ollut liian hyvää ja kuitannut sen kofeiinin tarpeen mikä kahvin juonnin puuttumisesta (ei maistu helteellä) on jäänyt. Hampaat ja elimistö kiittää… (:

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.7.25 08:20:53

suklaata limua mehua. sipsiä..uupunut ja kurja olo. maha sekaisin mutta ruoka ei uppoa.

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   18.7.25 08:48:14

No ei se yksi viikko mitään haittaa. Hyvä, että nyt päätti tarttua taas vesipulloon :)

Itselläni "onneksi" refluksi enkä pysty juomaan hiilihapollisia juomia ilman ikäviä seurauksia. Vettä kulunut todella paljon tämän helleviikon aikana, varsinkin urheillessa kun hiki virtaa ennen kuin on kunnolla edes aloitettu.

Lähettäjä: Hilla 
Päivämäärä:   18.7.25 08:55:32

No ei tuo ihan kauhealta elämänhallinnan pettämiseltä vielä kuulosta.
Ehkä jos olisit ryypännyt alkoholia viikon putkeen niin sitten.

Lähettäjä: pistepirkko 
Päivämäärä:   18.7.25 09:33:09

Eihän nuo limut vie edes janontunnetta.

Lähettäjä: Fudge 
Päivämäärä:   18.7.25 09:50:36

Täällä myös cokis zeroa ja noccoa tullut juotua enemmän kun kehtaa ääneen myöntää… Siis oikeasti paljon! Mulle helteellä ei ruoka maistu, joten tulee myös korvattua ruokailuja liikaa noilla. Ja sitten on huono olo -yllätys - eikä ruoka maistu sitä vähääkään. Näin pinnallisesti ajatellen vähän harmittaa sen takia, kun olen just vaivalla rakentanut lihasmassaa sekä muutenkin lihaa luiden ympärille ja nyt paino tässä kesän aikana päässyt kuin varkain toipumaan aika paljon + olemus kuivahtamaan. Mutta nyt alan tsemppaamaan!

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   18.7.25 10:02:46

Heh, olen juonut sokerittomia limsoja jotain 30 vuotta joka päivä vähintään litran. Ai kamala.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   18.7.25 13:50:23

"Heh, olen juonut sokerittomia limsoja jotain 30 vuotta joka päivä vähintään litran. Ai kamala."

Minkälaisessa kunnossa hampaat?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.7.25 13:51:14

*RÖYH*

Päivämäärä:   18.7.25 13:54:46

Minäkin juon normaalisti Pepsi Maxia aika paljon. Viimeksi toukokuussa kävin hammaslääkärissä eikä mitään moitittavaa löytänyt.

Nyt on vaan niin hektistä että hyvä jos muistan juoda. Siksi laitoin vesipulloon elektrolyyttejä, että sitä juon ohi mennessä, jos edes jotain jäisi kehoon.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   18.7.25 14:21:50

Ei mitään vikaa. Juoma menee nopsaan alas eli en litki koko ajan, ja ksylitoli purkkaa syön joka aterian jälkeen. Ikää melkein 60.

Päivämäärä:   18.7.25 15:19:23

Makeutusaineer kuivattavat kehoa!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.