Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Syitä, miksi parempi olla sinkku?

Lähettäjä: Ninni 
Päivämäärä:   17.7.25 21:07:03

Tällä hetkellä mietin eniten huonoja puolia, kuten että joudun maksamaan vuokran kokonaan yksin, ei ole toista aikuista jakamaan yllättäviä kuluja.

Entä hyvät puolet? Te jotka erositte kertokaa :)

Re: Syitä, miksi parempi olla sinkku?

Lähettäjä: n 
Päivämäärä:   17.7.25 21:40:52

Enemmänkin näin sinkkuna mietin mitä hyötyjä sitä puolisosta edes onkaan....näin naisen näkökulmasta.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   17.7.25 21:43:05

Kun olet jossain oksutaudissa on kiva että joku hoitaa arjen asiat ja voit itse sairastaa.

Päivämäärä:   17.7.25 21:46:14

Oli siis parisuhteen yksi hyvistä puolista.

Sinkkuuden etuja:
-menet ja tulet koska huvittaa
-syöt just sitä ruokaa kuin haluat
-kaukosäädin on aina saatavilla
-siivoat vain omia sotkuja
-voit jättää tavarat ja tehdä asioita kuten haluat, eikä tarvitse kysyä toisen mielipiteitä

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   17.7.25 21:48:32

Saa tehdä ihan mitä itse haluaa eikä tarvitse ilmoitella omista menoista kenellekään. Olen ollut sen verran kauan sinkkuna etten enää ota ketään asumaan samaan asuntoon.

Lähettäjä: **** 
Päivämäärä:   17.7.25 21:54:04

-saat suunnitella aikataulusi täysin välittämättä kenestäkään muusta
-ei tarvitse potea huonoa omaatuntoa siitä, että ei jaksa aukoa haarojaan joka hiton päivä

Lähettäjä: Mm 
Päivämäärä:   17.7.25 21:58:56

Mitä te parisuhteessa olevat oikein teette, kun kaikesta pitää ilmoitella? Itse olen vain tyytyväinen että jotain kiinnostaa missä liikun

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.7.25 23:24:20

No ehkä se että voi katsoa telkkarista mitä itse haluaa. Eipä ainakaan tuon nykyisen kanssa ole ollut ongelmaa menojen tai suunnitelmien kanssa, menen ja tulen miten haluan kuten mieskin ja yhteiset jutut mietitään etukäteen.

Päivämäärä:   18.7.25 00:09:40

Hankalassa suhteessa tulee ongelmia, joita ei osaa sinkkuna edes kuvitella.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   18.7.25 00:13:15

”Saa tehdä ihan mitä itse haluaa eikä tarvitse ilmoitella omista menoista kenellekään. Olen ollut sen verran kauan sinkkuna etten enää ota ketään asumaan samaan asuntoon.”

Mulla taitaa kääntyä samaksi. Huomaan olevani tasapainoisempi näin. En enää ala jakamaan omaisuuttani..

Lähettäjä: Jannu 
Päivämäärä:   18.7.25 01:17:03

Itse olen +30v ja olen aina asunut yksin ja maksanut kaikki kulut. Hassua että joku edes ajattelee sen olevan parisuhteen etu että kuluja tulee vähemmän. En tiedä pystyisinkö koskaan edes suhteeseen missä asutaan yhdessä tai sitten asunnon pitää olla niin iso että vähintään on omat makuuhuoneet. Sinkkuna tosiaan et joudu jatkuvasti miettimään toista, olemaan ns. Käytettävissä. Monet hyppivät suhteesta toiseen eivätkä koskaan koe niitä sinkkuudden myös hyviä puolia. Sitten vanhana kun puoliso kuolee niin elämä romahtaa, koska ei tiedetä että elämä voisi olla hyvää myös itsekseen.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   18.7.25 04:16:48

Tältä sivulta löydät ainakin 10 syytä lukemalla parisuhdetta ja varsinkin miehiä koskevat aloitukset.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.7.25 06:04:16

Ette tekään kyllä anna hyvää kuvaa naisista.

Lähettäjä: Kf 
Päivämäärä:   18.7.25 06:17:31

Kaikki.
En kaipaa mitään parisuhteessa olemisesta.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.7.25 06:33:07

"Tältä sivulta löydät ainakin 10 syytä lukemalla parisuhdetta ja varsinkin miehiä koskevat aloitukset."

Jep:D Luin juuri tuota mies mököttää -ketjua ja huokasin helpotuksesta kun mietin että onneksi tällainenkaan ongelma ei koske minua.

Päivämäärä:   18.7.25 09:25:24

Sinkkuna välttää kakkki parisudeongelmat, jotka on hyvin edestettuna täällä. Enkä ymmärrä, miksi ihmisillä on niin vaikea maksaa omat vuokransa ja laskunsa?

Enkä ymmärrä sitäkään, miksi pitää muuttaa yhteen, vaikka olisikin se parisuhde..

Päivämäärä:   18.7.25 09:30:15

Silloin kun olin sinkku, muita hyviä puolia en löytänyt kuin että sain aina päättää mitä syön ja mitä katson telkkarista. Muuten se olikin aika surkeeta, kun on parisuhdeihminen pohjimmiltaan.

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   18.7.25 09:40:56

minäkään en ymmärrä miksi joku elää huonossa parisuhteessa sen sijaan että olisi sinkku. hyvä parisuhde sitten ihan toinen asia.

Lähettäjä: Ninni 
Päivämäärä:   18.7.25 09:47:05

Ehkä pikkumaista mutta sinkkuna ei tarvitse kuunnella kenenkään vessaääniä, etsiskellä tavaroita eikä syödä - eikä laittaa mitään sellaista syötävää, mitä ei itse halua. Voi käyttää, tai olla käyttämättä rahansa miten haluaa, huomioimatta onko sillä toisella varaa tai halua esim reissuun. Ei tarvitse 'sukuloida' kuin omien sukulaisten kanssa. Voi ostaa ihan sellaisen ja sen merkkisen auton kun itse haluaa. Tallilla voi käydä ja olla ihan oman aikataulun mukaan, ei tarvitse siihen sovitella mitään. Töitä voi tehdä vaikka yötä päivää, eikä ala siitä kukaan narista. Talveksi voi lähteä pois kotimaasta ilman että on ikävä Suomeen jäävää kumppania, tai että kumppani vähän tahtoisi myös tehdä saman ratkaisun olla talvi muualla, mutta ei sitten kuitenkaan voi lähteä. Sinkkuna voi myös käydä treffeillä jos tahtoo sellaista tai vain baarissa flirttailla kun siltä tuntuu.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.7.25 10:03:49

Välttyy myös erodraamoilta.

Lähettäjä: Kauppo 
Päivämäärä:   18.7.25 10:23:10

Suosittelen parisuhdetta, jossa toinen osapuoli on pitkiä aikoja muualla töissä. Jaamme arjen hänen ollessa kotona ja juuri kun ne ns. miehiset asiat eli esimerkiksi vessassa ikuisuuden istuminen ja äänekkyys alkavat ottaa hermoon niin hän lähteekin jo töihin useammaksi viikoksi ja saan olla ja mennä juuri niin kuin huvittaa. Asumisen kustannukset ja muita kuluja jaamme puoliksi ja seksikin kiinnostaa enemmän, kun sitä on vain sen tietyn aikaa saatavilla.

Lähettäjä: Kokeiltu on 
Päivämäärä:   18.7.25 10:58:09

Ei ole minun juttu perinteinen parisuhde ja yhdessäasuminen.
En osaa kaivata edes sitä maksamisten jakamista, koska tienaan sen verran, että maksan ihan itse oman elämäni.

Lähettäjä: Kokeiltu on 
Päivämäärä:   18.7.25 11:00:03

Kauppo on kyllä varmaan ihan oikeassa tuosta seksistäkin. Sitäkin arvostaa enemmän, kun sitäkään ei pidetä itsestäänselvyytenä.

Lähettäjä: Sinkku 
Päivämäärä:   18.7.25 11:20:15

Sinkkuna oppii arvostamaan hyviä ja tasapainoisia suhteita/miehiä ja välttämään niitä surkeita.

Esimerkkinä vastuiden jakaminen: kaikki on helpompaa, jos vastuut jaetaan, mutta ei enää kiinnosta suhteet, joissa huomaat olevasi yksin vastuussa kahdesta ihmisestä, eli vedät jotain vääkylää perässäsi. Sama talousasioissa.

Ehkä sitä joskus törmää hyvään mieheen, on niitäkin, mutta en usko. Enkä siltikään muuttaisi ikinä yhteen.
Itsenäinen elämä on mahtavaa, on enemmän mahdollisuuksia.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   18.7.25 11:24:53

voi piereskellä ihan milloin vaan. Kukaan ei valita.

Päivämäärä:   18.7.25 12:04:59

Mä oon jo plus 30 ja seurustellut tasan kerran, joka kesti 3 vuotta ja asuttiin melkein heti yhdessä. Ollu kyllä kaiken näköisiä sutinoita tässä matkan varrella. Mutta nyt oon ollu sinkku 8 vuotta ja varmaan 3 vuotta ilman sutinaa. Kyllä mulla olis ottajia ja kiinnostuneita mutta mä en vaan jaksa. En halua että joku roikkuu koko ajan mussa ja jollain tasolla rajoittaa, koska aina pitäs ottaa sit huomioon valinnoissa ja menoissa myös se toinen. Nytkin vietän lomaani kotona, nukun hyvin ja teen mitä milloinkin tekee mieli tai en tee mitää, luen vaikka kirjaa koko päivän partsilla.

Ja nukkuminen ! Nukun paljon paremmin yksin kun jonkun kanssa. Eksä jonka kanssa asuin oli kyllä erikoistapaus kun hän ei kuorsannu tai muutenkaan ollu häiritsevä yöllä mutta yleensä kyllä kaikki joiden kanssa olen yrittänyt nukkua, ei vaan onnistu. Valvon koko yön sit..

Lähettäjä: Hkk 
Päivämäärä:   18.7.25 13:15:28

Minulla on aina enemmän rahaa kun olen sinkku. Kun sitä rahaa ei kulu miehen ruokiin. Käyn myös vähemmän tapahtumissa, eli vain sellaisissa jotka itseäni oikeasti kiinnostavat (suhteessa tulee lähdettyä niihin vähän vähemmän kiinnostaviinkin miehen seuraksi).

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.