Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuonola trimmaamot?

Lähettäjä: Jepumoi 
Päivämäärä:   17.7.25 20:09:29

Millaisia kokemuksia Kuonola trimmaamoista?

Katselin että jatkuvasti etsivät trimmaajia oppisopimuksella.

Re: Kuonola trimmaamot?

Lähettäjä: qwerty 
Päivämäärä:   17.7.25 21:41:45

Olin siellä harjoittelussa muutama vuosi sitten. Itse tykkäsin paikasta ja työntekijöistä. Itse en huomannut mitään ihmeempää toimintaa, mutta pari uudempaa trimmaajaa puhui semmoiseen sävyyn että ei välttämättä ollut ihan paras työpaikka. Pidempään olleet työntekijät tuntuivat olevan tyytyväisiä. Ovat tietysti pieniä paikkoja joten jos ei henkilökemiat kohtaa niin ehkä se korostuu vähän enemmän.

Itselle tuli se kuva, että käyttävät paljon harjottelijoita/opiskelijoita mikä tietysti kiva, että saa helposti oppimispaikan ja toisaalta fiksua yritykseltä käyttää halvempaa työvoimaa

Re: Kuonola trimmaamot?

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   17.7.25 22:31:31

Meillä oli taitava ja kiva trimmaaja, joka oli hyvä käsittelemään vähän arkaa koiraa. Kaksi vuotta käytiin ja oltiin tosi tyytyväisiä. Sitten trimmaaja lopetti Kuonolassa jotenkin oudosti. Ensin hän oli yhdellä kerralla tosi paljon myöhässä aikataulusta, ja jotenkin kasvoilla sellainen ilme, että jotakin pahaa on tapahtunut. Sitten sainkin viestin paikan omistajalta (?), että meidän trimmaaja ei työskentele siellä enää, että siirretäänkö Aila jollekin muulle. Voi olla että kyseessä oli trimmaajan täysin henkilökohtaiset syyr mutta vaihdettiin samalla pienempään ja omaan rotuun erikoistuneeseen trimmaamoon.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.