Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Huh olen paksu

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   17.7.25 19:04:49

Osaan pukeutua omaa silmää miellyttävästä niin, etten ihan kaikkia makkaroita tuo esille.

Nyt tilasin netistä bikinit ja huhhuijaa kuinka paksu olenkaan. Ylipainoa on 15kg. Veetuttaa, että olen ihan elämästä nauttimalla päästänyt itseni tähän kuntoon.
Olen myös ok aktiivinen, paljon kävelyä ja kevyttä liikuntaa, jolla oikeutan herkutteluni.

Jollain tähän pitäisi saada stoppi ja edes se kymppi pois. Hirvee syksy tiedossa siis.

Mihin liikuntaan sinä olet koukuttunut? Mulle liikunta toimii motivaationa usein myös terveellisempään ruokavalioon.

Re: Huh olen paksu

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   17.7.25 19:06:25

Salitreeniin koukutuin.

Päivämäärä:   17.7.25 19:08:15

Oliko sulla X pt vai ihanko itsekseen aloitit?

Lähettäjä: Mmm 
Päivämäärä:   17.7.25 19:11:24

En ole koskaan koukuttunut mihinkään liikuntaan. En juurikaan edes ole koskaan tuntenut minkäänlaista liikunnan iloa. Kyllä mä kävelen, juoksen ja käyn uimassa ja salilla. Mutta en mitenkään säännöllisesti ja tavoitteellisesti. Kunhan yritän pysyä jossakin kunnossa. Voi kun tosiaan löytäisi sen lajin, mistä kokisi edes jonkinasteista iloa. Tai on uiminen kyllä ihan kivaa, mutta en oikein tykkää muuten uimahalleista. Ja avovesikausi on lyhyt enkä myöskään pidä kylmästä vedestä.

Lähettäjä: Napletti 
Päivämäärä:   17.7.25 19:21:31

Aloittaja, jos salitreenit kiinnostaa ja varaa on, niin hanki ihmeessä Pt. Saat varmasti hyviä tuloksia. Minulla on ollut monta kertaa pt.

Lähettäjä: Uin järvessä 
Päivämäärä:   17.7.25 19:23:11

No jos kevyt liikunta oikeuttaa herkutteluun niin mitä se raskas liikunta sitten tekee..
Olet tyypillinen nauttija ja oikeutat nautintojasi. Kannattaisi muuttaa ajattelutapaa ihan ensiksi ja sitten tehdä ruokapäiväkirja viikolta niin näet mitä oikeasti syöt.
Siitä sitten lasket ainakin makrot. Vähennät hiilihydraatteja ja etsit liikunnan jota et stressaa vaan josta nautit.

Päivämäärä:   17.7.25 19:33:23

Ei mun tarvi tehdä mitään päiväkirjaa vaan tiedän tasan mikä mättää.

Kunnon liikunta on aina toiminut aikaisemmin kannustimena kunnon ruualle, koska sitten jaksaa hyvin.

Salille mulla on kortti, olen lähinnä käynyt siellä jumpassa ja uimassa mut ehkä varaan ajan sinne saliohjelman tekoon ja otan myös sen ohjelmaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.7.25 19:42:02

Ite aloitin juuri salitreeni + hiit-treeni + pätkäpaasto -yhdistelmän. Katsotaan miten toimii. Tavoitteena 5-10 kg olisi kiva saada pois. Toistaiseksi tuntuu hyvältä.

Lähettäjä: tiinu 
Päivämäärä:   17.7.25 19:46:28

Tämä on hevosfoorumi niin vastaan ratsastus ja hevosten hoito(tallityöt ym) <3

Päivämäärä:   17.7.25 20:11:48

Tallinhoito ois kyl supeehyvää liikuntaa. Harmi et päivätöiltä mahdoton ajatus säännöllisesti hoitaa moista

Lähettäjä: tiinu 
Päivämäärä:   17.7.25 20:16:40

Ainahan voi mennä aamu- tai iltatalliin?

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   17.7.25 21:07:40

Pyöräily ja ratsastus

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   17.7.25 21:16:11

Miten olis vaikka 500 kaloria pois ruokavaliosta päivässä ja tunnin /puolentunnin kävelylenkki.

Noin laihtuu aika helposti, eikä maksa mitään.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.7.25 21:57:24

Normaalipainoon kannattaa kyllä heti pyrkiä takaisin kun kilot menee yli. Muuten se aina vaan "jää" ja alkaa masentaa ja vaikka mitä.

Minkälaista ruokaa syöt päivisin, töissä?

Ja se tärkein, nukutko 8 tuntia tai enemmän?

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   17.7.25 22:20:26

Elä huoli tyttö nuori. Paksuille tytöille on enemmän vientiä kuin laihoille. Mitä olen katukuvaa seurannut niin paksuilla on aina joku mies kainalossa.

Päivämäärä:   17.7.25 22:48:26

Kotona syödään liian hyvää ja liian paljon, vkoloppuisin usein ravintolassa. Viiniä kuluu.

En miehistä huoli, vientiä on. Mut omaa silmää ärsyttää. Olokaan ei ole punkero ja jaksan tosiaan arjessa hyvin. Myös nukun hyvin vaikka vaihdevuodet koputtaa ovella. Olen siis 46v.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.